--- kesäkuntoon 2011 ---

huomenna se treenaus alkaa :D lepoviikkoa menty,tosin oon sit riehunu kotona,siivonnu pihaa ja sisällä:saint: se siitä levosta:whistle:
saas nähä kuin hiki lentää huomenna.hauis treenit ois vuorossa=)
mä oon vähä suunnitellu pelkkää aerobista kuukautta ja sitä 6x viiikko jos tekis koko toukokuun:rolleyes:

[QUOTE="sone";23619817]
Piparisuu, siulla on noin vähän aikaa synnytyksestä, kyl se rupee tippuu varmasti nopeesti, jos jättää herkut pois, niin uskosin että melkeenpä itekseen. Ja kohtahan sie pääset sit urheilee kunhan toivut kunnolla synnytyksestä, siis käsitinkö nyt oikein että oley synnyttänyt reilu viikko sitten??[/QUOTE]

Jep, nyt synnytyksestä on karkea 2vko aikaa. Nyt tipahti 1kg jo tuosta, vaikka en oo tehnyt mitään muutosta eli 9kg jäljellä. Kyllä se tästä tippuu. Uskoisin, että tuo tavoitepaino on parin kolmen kuun sisällä tavoitettu suht. normaalilla elämisellä, ehkä ylim. herkut otettuna pois.

Markiisi, kuulosta ihan hyvältä tuo aerobisen kuukauden viettämine, varmasti tekis hyvää jos kolistelee paljon rautaa. :) Miulla on nyt pääpaino lihaskunnossa vissiinkin...

Piparisuu, joo, vähänkös nuo kilot lähtee helposti! Imetys kyl jo takaa sen, jos vaan pystyy rajottaa herkkuja. :)

Ja miulla on niin löllö olo et joo! V.lopun turvokki on hävinny, ja sekin tuli vaan jalkoihin, TAAS! :) Ei oo kyl vara paljon Vappuna herkutella kun joka v.loppu on ollu nyt jotain, menee ihan mönkään tää homma muuten! Tytön synttärit vietetään sit seuraavana v.loppuna. Herkkuja vaan jokapuolella! Täytyy vaan nyt ottaa se asenne niinkun alussa, 6 viikkoohan olin täysin ilman herkkuja!

Treenit: LA oli todellakin lepoa, su pikanen 20minsaa jalkojen lihaskuntoo ja sit reilu tunnin lenkki. Nyt olis vuoros yläkroppa, kunhan kerkeen! On kauheesti pihahommia, mut siin kuluttaakin ihan hyvin ;)

yli pari vuotta kolisteltu ja tää viimisin vuos oikee jytinällä=) mulla oli toissa vuonna kesän korvilla muistaakseni jopa 2kk aerobista :) mut mä nyt vähä mietin että josko tekisin sittenkin 5 krt ja 1 kerran ainakin kädet viikossa :D
ihan pötkylä olo tän viikon levon jälkeen:( no kohta se korjaantuu,toivonmukaan

Menin eilen mittailemaan kroppaani, ja ärtyneenä tungen mitat tähän nyt:

Rinta 88, 76 (90, 78)
Vyötärö 68 (72)
Lantio 89 (93)
Reisi 53 (55)
HAUIS PERHANA 29!!! (30)

Eli en haaveile mistään 32 sentin hauiksesta.. :(

Hienoo! :D

Hitto, nyt tuntuu et miulla pullistuu vaan reidet :LOL: Tain jättää kans pikkasen noita hiilareita vähemmälle, mut se tietää sitä et haba kyl varmaan pienenee... Sit ehkä palas rasvaa jaloista, mut ojast allikkoon todellakin, tulee sit allit kun haba pienenee!!! |O
Jostakin on tingittävä! :D Teeppä kapealla otteella kevyttä penkkiä, suht pitkiä sarjoja. Sillä mä olen saanu nuo ojentajat kohtalaiseen kuntoon. Ja ihan vaan lattiapunnerruksiakin kannattaa tehdä.

Lalla... Hmmm... No ekana tulee mieleen taas ne meidän suosikit, eli kyykyt :) (ja mielellään painojen kera, käy paremmin lantion ja pepun seudelle kun ilman) Muistelen että lantion harjulle kiinnityy keskimmäinen pakaralihas joten korkeita rappusaskeleita vois kokeilla. Tai korkean penkin päälle nousua. (käy hyvin myös pieneen pakaralihakseen, eli korottaa pepun ryhtiä. )
Vatsat kannattaa tehdä monipuolisesti, suorat vatsalihakset kiinnittyy jonnekkin häpylyyn tietämille ja syviä vatsoja ehdottomasti kannattaa harjoittaa. Korjatkaa jos on parempaa tietoa, tää nyt on vähän mutua kun on aikaa anatomian opeista ;) Ja ihan pelkkä lenkkeily käy miulle lantion seudulle, mut piti kyl kävellä 1,5 h et alko tuntuu kunnolla :)

ps. Pieni dietti avuks ;) :)

Viimeksi muokattu:
Miun kirjotus hävis!!!

No eniwei! Tuntuu ettei mitään tapahu! Vaikka onkin liikuntaa ja en mitään älyttömiä määriä oo syöny! Maltti on valtti, mut meikällä ei oo sitä X) Pelottaa jo valmiiks huomisen mitat!!!!! Ei yhtään huvittas tietää, mut ainon kuitenkin ne ottaa jos vaan muistan!

Eilisen käsitreenit jäi vähäseks, 14kg penkkiä pirttitpenkillä ja muita liikkeitä... Lämmittelin kyl vajaan tunnin haravoinnilla ja lapiolla, piti myllätä miun tulevaa pottumaata :)
Illal sit viel 1,5 lenkki, hyvvää teki!!! :)
Tänään olis suunnitelmissa tunnin lenkki illal. V.loppuna sit kunnon jalkatreeni! Vatsat on nyt tainnu unohtuu.. Jos kerkeis jossain välis nekin jumppaamaan!!!

Mie ihan innolla odotan huomista punnitusta, siihen malliin on paino tippunu. Paitsi huonostihan tässä käy, kun alan pikkuhiljaa nostaa hiilareita, ja vappuna ihan herkuttelenkin. Sitten varmaan pitää alkaa kaloreitten laskeminen, ketoosiin en enää tämän jälkeen taho. Ei muuta valittamista, mutta suussa on koko ajan aivan järkky maku, vaikka miten pesis hampaita. Noloa jos muittenki nokkiin haisee tämmöselle.. :O:ashamed:

"sone"
Pituus 172cm (64.8kg)

63.3 63.4 62.7 62.8 62.1 62.9 62.6
lantio 95 94 92 91 90 90 89
napa 74 73 71 70 70 68 68
vyötärö71 67 66 66 66 66 65
reisi 56/55 55/54 54,5/53,5 54/53 53/52,5 53/52.5 52.5/52
rinta 89 89 90 92 92 92 92
hauis 32 32 32 32 31,5/32,5 32/33 32/33

Tähän asti tulokset -2.2kg
lantio -6cm
napa -6cm
vyötärö -6cm
rinta +3cm
reidet - 3,5cm ja 3,0cm
hauis vasen +-0cm ja oikea +1cm

Oon tyytyväinen, paino tippunu 300g ja vyötäröltä yks sentti, samoin lantiolta ja puoli senttii reisistä. Hitaasti mutta varmasti, i hope, noitten jalkojen suhteen :) Miunhan piti olla vähähiilarilla mut eilenkin oli perunavelliä ja leipää kaks kertaa ,hah... No pitää tsempata!
Tänään ansaittu lepopäivä :)

Noniin laittakaas muutkin mitat ja tulokset! Mites Revol menee, miekin ootan innolla nähä siun tuolkset :)

ekat reenit meni hyvin :D kyllä huomas että on tauko ollu.Alotin kyykyillä ja kyllä on taas jalat tulessa :D

eilen eksyin jumppaan ja sen jälkeen kävin tekee viel hauikset sain vaan 22kg vedettyy käet.Vähän laskua mut eiköhän se tästä :D
mä kokeilin tota ketoosia mutta mulla se ei oikeen toiminu :( ja mä oon niin huono juomaan vettä ja paikat oli kipeet :/
jotain kuvaa :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="sone";23673770]Markiisi, Vähänkö oon kade :) Mitä kaikkee sie teet tolla 22kg:painoilla? :)[/QUOTE]

ihan hauiksia :D eli hammerina tai normaalina.menee kyllä 24 nyt viimen joku jumitus :(
Tangolla meneekin sitten enemmän ja nyt en oo tehnykkään.
rankalaisessa punnerus takaa siinä on 24-26kg käsipaino
ja ja mitäs vielä..pystysoutu tangolla no siinä on tanko+25kg vähän oon kokeillu jo 30kg
kapeessa penkissä menee 30-40kg+tanko :) vähän riippuu aina sarjan pituuksista

"sone"
ihan hauiksia :D eli hammerina tai normaalina.menee kyllä 24 nyt viimen joku jumitus :(
Tangolla meneekin sitten enemmän ja nyt en oo tehnykkään.
rankalaisessa punnerus takaa siinä on 24-26kg käsipaino
ja ja mitäs vielä..pystysoutu tangolla no siinä on tanko+25kg vähän oon kokeillu jo 30kg
kapeessa penkissä menee 30-40kg+tanko :) vähän riippuu aina sarjan pituuksista
Aika kovia painoja, mut en ihmettele ton kuvan perusteella yhtään.
Miul on ihan rimpula :D
Nyt kun on tehny pienil painoil ja yrittäny saada rasvaa jaloista, mikä on onnistunukki jonkun verran, niin selkälihakset on kieltämätä paris viikos vähän surkastuna, samoin vatsalihakset. Noh, vielä tiristelen, mut sit kun jalat on ok, niin alan syyä enenpi ja isoja painoja!

"vieras"
Vau, Sonella on tosi hieno kroppa! :)

Itsekin kirjoitin tänne joskus ketjun alussa, mutta on kyllä laihistelut jäänyt kun kaikki aika ja energia on mennyt pääsykokeisiin päntätessä. Normaalisti harrastan kiipeilyä mutta nyt on jäänyt kyllä sekin ihan olemattomiin. Pyöräilykausi on sentään avattu, päivässä tulee pyöräiltyä noin 30km kun kuljen pyörällä kouluun. Ei mulla nyt varsinaisesti mitään hätää ole, mitat on 168cm/60kg, mutta noin 5kg olisi kiva tiristää pois bikinikautta varten. :D

Yhteistyössä