--- kesäkuntoon 2011 ---

Mulla vissiin alkaa karppaaminen vaikuttaa. Mahtava olo! En vois kuvitellakaan syöväni enää mitään Saarioisen lärpäkkeitä, vaikka muinoin niitä kyllä meni. Tänään leffailta ukon kans. Sillä on kauhia karkkisäkki, ei haittaa mua pätkääkään.
Mahdankohan olla jo ketoosissa, hiilareita nimittäin on menny max 20g päivässä. Oon lukenu että hengitys alkaa haista joltain asetonilta tms. ketoosissa. Ainakin lävistäjä antoi mulle ensin suuvettä, kun kävin ottaan uuden huulilävärin! :D

Markiisi, kyllä sun lihakset kiittää kun annat niiden välillä levätä! :)

"sone"
No ei kyl kantsi potee huonoo omatuntoo treenitauosta Markiisi! Sehän vaan edesauttaa sitä kehitystä että välil pitä paussin! Ihan sama kun laihutuksessa, välillä täytyy pikkasen syyä enenpi ja sit taas alkaa tiukemmalle ;)

YYyyyh, kieliläväri, jaiks! Siullahan taitaa olla aika paljon läväreitä ja taskoja Revol, eikö vaan? Siinä ollaan kyl toistemme vastakohtia :) miulla ei oo yhtään tatskaa, eikä tuu ja teiniajan lävärit oon antanu kuroutuu umpeen.. Hyvä jos korviksii käytän :D Oon Luomu ;) Mut tos luomuudessakin on rajansa, ei nyt sentään ihan äärimmäisyyksiin asti ;) ;) Ehkä se johtuu miun ammatistakin että haluan pitää ihoni "puhtaana" ja hoidan sitä kun äiti lastaan ;) ( kosmetologi, hierojan lisäks) Mut jokaiselle on omat juttunsa! :)

Mä just tänään mietin, että miksi näitä läväreitä pitää saada lisää ja lisää. Tajusin sitten, että siksi koska minusta tuntuu siltä. Eli haluan näyttää päällekinpäin siltä miltä sisällä tuntuu. En siis tunne itseäni sisäisesti lävistetyksi, mutta yleensäkin tämä aika omituinen lookkini kuvastaa hyvin salaisinta minääni. Se on se mun juttu! Ja treeni!!! Piru miten olis taas into päällä, mutta pitää ensin antaa hauisten toipua kunnolla.

Jaahas, ehkäpä mäkin voisin tähän pinoon tulla. Tarkoitus on tiputtaa n. 10kg eli raskauskilojen myötä muutama muukin kilo vielä lisäksi. Imetyksellä nyt ajattelin lähteä ja katsella kuinka nopeasti kilot karisee ja sitten alan liikkuun enemmän ja ottaan herkkuja pois ruokavaliosta.

Tervetuloa PipariSuu!!! Kuulostaa hyvältä suunnitelmasi, imetys onkin aika tehokas keino tiputtaa painoa, kunhan ei vaan liian tiukoille vedä kun pitää kuitenkin jaksaakkin :)

Revol: Jep, miun juttu on myös Treeni <3 Liikunta yleensäkkin ottaen. :) Ulkonäöllisesti miulla on nyt suht seesteinen vaihe, on ollut kaljua ja keesiä ja läväreitä nuorempana (ai kun oonkin niin wanha), tällä hetkellä tylsät hiukset ja verkkarimeininki kun oon hoitovapaalla. Mutta naisellisempi luukki on ollut jo jonkin aikaa, koska muuten olen kropaltani hyvinkin poikamainen, se tekee hauskan kontrastin, jopa viehättävän jos saa itseään vähän kehua ;)

"Josa"
Minä kesäkuntoon:
Aloitin liikunnan syksyllä uudestaan selkäleikkauksen jälkeen. Liikun 5-6 kertaa viikossa, pumppia, kahvakuulaa, muokkausta ja juoksua. Syksyllä karppasin jonkin aikaa (3kk), mutta ihoni ei sitä kestänyt. Korvien aluset halkeili ja iho kesi.
Nyt aloitin kuukausi sitten Jutan dieetin, koska halusin painosta nipistää 5kg. Lihaksia jo jonkin verran liikunnalla saavuttanut.
Painoni korkeimmillaan joulun jälkeen kävi n. 67kg. Tänään aamulla vaaka näytti 61,6kg ja senttejä on hävinnyt reisistä, lantiosta ja vyötäröltä n. 5cm jokaisesta. Pituutta siis 172cm.
Nälkä kasvaa syödessä ja tonne 60kg aion vielä pudottaa. Sitten alkaa vaikein, painon ylläpito. Liikun kyllä paljon, joten ei pitäisi olla ongelma. Sit lihaksia kasvattamaan:)

Tervetuloa vaan mukaan uudet! Ja tämä projektihan jatkuu toki vielä kesälläkin, muutetaan sitten vaan nimi "Kesäkunnossa 2011".

Sone, toki itseään saa kehua, se on jopa suotavaa! :) Mullakaan ei mikään supernaisellinen tämä kroppa ole, eikä lookki varsinkaan, mutta joskus läväytän kontrastiksi jonkin naisellisen kukkamekon.
Ja sen verran rohkenen myös itseäni kehaisemaan, että 36-vuotiaaksi mun kroppa on (tai ainakin tulee olemaan kesällä) ihan ok! :D

Josa, sulla kuulostaa hyvältä, muista vaan ettet pudota liikaa painoa! :)

Revol! Joks sie oot 36??? (*nostaa täällä mielikuvitus hattuaan*) :confused::O:rolleyes: NO EI USKOS! Oon sit vajaat 10v sinuu nuorempi :D

ps. Joo minäkin tykkään välillä pistää jotain supernaisellista päälle :) Kun tosiaan oon niin poikamainen kropaltani ja kasvotkin on kuulemma androgyynit. Ois pitäny ruveta näyttelijäks ;) Oon niin tunteellinen, herkkä ja kameleontti :D

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Josa! Mennään melkein samoilla mitoilla pituudessa painossa, vähän oot hoikempi kun mie :p Ja upeesti oot pudottanut! Onko jääny löysää vai ootko säästyny nahkaongelmalta laihduttaessa???

Eiks oo vähän vaikeeta käsittää että tämän ikänen on tämän näkönen?! Ja vielä ihan vapaaehtoisesti!!! :D Mun mielestä sulla Sone on kaunispiirteiset ja todella nätit kasvot. Ja vielä kun oot kroppas saanu tollaseen kuosiin niin huh huh! :p Ja hetero siis olen edelleen! :D

Vähän ongelmia alkaa olla eväiden keksimisessä, mutta toistaiseksi ainakin jaksan ja jatkan tätä karppausta. Paino tippuu, jännityksellä odotan perjantaipunnitusta! :)

Tervetuloa PipariSuu!!! Kuulostaa hyvältä suunnitelmasi, imetys onkin aika tehokas keino tiputtaa painoa, kunhan ei vaan liian tiukoille vedä kun pitää kuitenkin jaksaakkin :)
Joo toivoisin, että tää alku rysähtäisi nopeasti. Synnärille kun jäi vain vaivaiset 3kg. Nyt reippaan viikon jälkeen synnytyksestä on onneksi tipahtanut yhteensä karkeat 6kg eli nippanappa sen mikä piti vatsasta pumpsahtaa uloskin.. Jouduin oleen paljon vuodelevossa ja kuntokin ihan surkea, joten toivoisin, että kun pääsen liikkumaankin nyt, niin lähtisi tippumaan sillain "itsekseen".. Mutta tiedän, ettei tuota 10kg ihan imetyksellä pelkästään saa pois, kun ei edellisestäkään saanut, vaikka luovutin maitoa vielä sairaalallekin. Mutta 3kk sisään nuo kilot aion pois saada eli heinäkuun loppuun mennessä.

"Josa"
Tervetuloa Josa! Mennään melkein samoilla mitoilla pituudessa painossa, vähän oot hoikempi kun mie :p Ja upeesti oot pudottanut! Onko jääny löysää vai ootko säästyny nahkaongelmalta laihduttaessa???
Kolmen lapsen jälkeen valitettavasti vatsanahka ei ole palautunut entiselleen laisinkaan. Onneks ylimääräistä nahkaa on vain vähän:)
Olen käytännössä painanut koko aikuisiän 60-62kg ja siksi tuo 67kg tuntui liialta. Olen rakenteeltani romuluinen, en siis mikään heiverö. Nyt alkaa peilikuva näyttää suht ok. Peppua haluaisin pienemmäksi.

Tässäpä eräs jolla sitä vatsanahkaa on järjettömästi kolmen lapsen jälkeen! Alan kuitenkin olla jo sinut asian kanssa.
Keksin juuri pitemmän tähtäimen tavoitteen: Elokuun 10. paino 53kg. Saa kesän ottaa vähän rennommin jos kesäkuun alussa olis sen 55.

"sone"
Revol, ikä on vaan mielentila :D

Piparisuu, siulla on noin vähän aikaa synnytyksestä, kyl se rupee tippuu varmasti nopeesti, jos jättää herkut pois, niin uskosin että melkeenpä itekseen. Ja kohtahan sie pääset sit urheilee kunhan toivut kunnolla synnytyksestä, siis käsitinkö nyt oikein että oley synnyttänyt reilu viikko sitten??

Josa: No siulla on asiat hyvillä mallin :) Jäähän sitä nahkaa pakosti kun maha kasvaa raskausaikana, tai tissit ;) Miulla jäi tisseihin se nahkaongelma. :0 :) Mut hieno juttu ettei sen kans ole kummempia ongelmia siulla, pääset hyviin kuosiin kesäks :)

Pituus 172cm (64.8kg)

63.3 63.4 62.7 62.8 62.1 62.9
lantio 95 94 92 91 90 90
napa 74 73 71 70 70 68
vyötärö71 67 66 66 66 66
reisi 56/55 55/54 54,5/53,5 54/53 53/52,5 53/52.5
rinta 89 89 90 92 92 92
hauis 32 32 32 32 31,5/32,5 32/33

Tähän asti tulokset -2kg
lantio -5cm
napa -6cm
vyötärö -5cm
rinta +3cm
reidet - 3 ja 2,5cm
hauis vasen +-0cm ja oikea +1cm

Btw. Tuntuu uskomattomalta että vain 2kg:n pudotuksella on lähtenyt noin paljon senttejä!!! :0

Äh, 800g viime viikon mittauksesta paino noussut, se on turvotusta tai lihasta :saint::whistle: Eikö vaan?!?!? :) (turvotus, mikä ihana tekosyy :LOL: )
Mut oikee haba oli kuitenkin kasvanu sentillä :) Ja navan kohdalta hävinny kaks senttii! :)
Reisille ei tapahu mitään prkl! Nyt on jumahtanut pahasti, vaikka ruovalio ja treeni on kunnossa niin tää on nyt joku jumahdus piste, tai sit ne ei aio irrota vaikka mitä tekis ;) Oikeesti on nesteitä kyl jalois paljon, on kun tukit.

Lähdinkin tossa seittemän aikaan jo reippaalle tunnin lenkille, pitää kuluttaa, illal on grillikauden avajaiset :p Joten tänään on tämän viikon herkkupv ja sitten taas palataan ruotuun. Ens viikon mittoja taas silmällä pitäen ja odottaen :)

Mitäs muille kuuluu?? Muistakaa välillä herkutella, syökää vähän munaa pääsiäisen kunniaks :whistle::p;)

"Josa"
Aamupaino tänään 61,2kg.
Vyötärö 72cm ja napa 79cm
Lantio 95cm, haluaisin kapeammaks jonkin verran kapeammaks, mutta pahoin pelkään
Reisi 55cm
Senttejä lähtenyt 5cm paikkeilla mitoista.
Meillä kans grillattiin eilen. Olen tosiaan ollut Jutan dieetillä ja arvatkaas vaan mitä mun maha sanoi rasvasesta makkarasta? Korvensi koko yön ja oli paha olo:(
Sone: Onko sun hauiksen ympärys levossa vai jännitettynä?
Tässä odottelen, että sade lakkais ja pääsisin vapaapäivän aamulenkille tyhjällä vatsalla tai no kahvin voimalla:)
Eilen oli rankka kahvakuulatreeni. Tehtiin circuittina liikkeitä ja kyllä puuskutti. Tarvis hankkia kotiin kuulia lisää ja kesäks meinasin hommata pekin telineellä ja tangon painoilla. Pääsis kyykkäileen jne.
Hyvää pääsiäistä!

57,8kg!!!!!! :) :) Vähän reilu 4kg siis kaiken kaikkiaan lähtenyt! Toki tässä on nyt nestettä lähteny karppauksen myötä, mutta kroppa tuntuu jotenkin mukavan kiinteältä. Mittoja en ota nyt, viikon päästä sitten.
Tänään on vähän hiilarisempi päivä, n. 80g. Illalla varovaista käsitreeniä, jos nuo hauisten kiinnityskohdat sallivat. Munia en syö, mutta sitä ihanankamalaa tummaa suklaata mutustan jonkin verran.

Hyvältä kuulostaa teillä, Josa ja Sone! :) Mulla myös reidet turvonnu ja ahterikin kasvanu.. Ei kuitenkaan leveyttä vaan "ulottuvuutta", eli jotenkin pystymmäksi kasahtanut yhtäkkiä. Mies on ruvennut harva se päivä kehumaan, kivalta tuntuu! :)

Hyvät pääsiäiset! Herkutella saa (kohtuudella) hyvällä omallatunnolla!

"sone"
[QUOTE="Josa";23629686]Aamupaino tänään 61,2kg.
Vyötärö 72cm ja napa 79cm
Lantio 95cm, haluaisin kapeammaks jonkin verran kapeammaks, mutta pahoin pelkään
Reisi 55cm
Senttejä lähtenyt 5cm paikkeilla mitoista.
Meillä kans grillattiin eilen. Olen tosiaan ollut Jutan dieetillä ja arvatkaas vaan mitä mun maha sanoi rasvasesta makkarasta? Korvensi koko yön ja oli paha olo:(
Sone: Onko sun hauiksen ympärys levossa vai jännitettynä?
Tässä odottelen, että sade lakkais ja pääsisin vapaapäivän aamulenkille tyhjällä vatsalla tai no kahvin voimalla:)
Eilen oli rankka kahvakuulatreeni. Tehtiin circuittina liikkeitä ja kyllä puuskutti. Tarvis hankkia kotiin kuulia lisää ja kesäks meinasin hommata pekin telineellä ja tangon painoilla. Pääsis kyykkäileen jne.
Hyvää pääsiäistä![/QUOTE]

Todellakin jännittyneenä. Antaa luotettavamman tuloksen kun suoraan palan päältä ottaa mitan. :)
Mieki lähen tästä ulos kohta takas, jos vähän kyykkäilsi painoilla viel :)

"sone"
Revol, vähönkös on lähteny hyvin siulla! Miulla vaan pyörii tuon kahden kilon tietämillä, näinköhän pääsen siihen 60kg:n tavotteeseen mitenkään. Jep, se tuntuu mukavalta kun puoliso kehuu <3

Hmmm... En kyl muista millon viimeks olis tullu kehuja.... :/ Miehen mielestä nää miun treenit on vissiin vähän höpöhöpö juttuja!

"sone"
Josa: Niin, niistä mitoista vielä! Vatsanseudun ja rinnan mitat otan silleen että hengitän sisään ja mitan otan sitten kun oon hengittäny ulos. Ja reisi mitan otan silleen että paino on enimmäkseen sen jalan puolella mistä mittaan. Lantion mitan otan niin että jalat yhdessä, ei haara-asennossa. Sentit valehtele helposti jos on vähänkin eri asento tai eri kohta mistä ottaa mitan. Lantiomitankin otan silleen et se tule tiettyyn kohtaan tossa etupuolella ;) :) Pien pöhelö oon ;)

Josa kirjautuneena vastaa eli olen Milou:)
Mä oon varmaan mitannut noita senttejä miten sattuu. Vaatteista kyllä huomaan pientä pienenemistä;) Lihaksia olisi tähän kroppaan nyt tarkoitus saada niin, että jotain näkyykin. Eilenkin juoksun jälkeen nostelin 16kg kuulaa hetken. Tahtoo vaan yhdelle kädelle olla liian painava, niin täytyy liikkeitä soveltaa.
Kahvi on kohta siemastu ja suunnistan juoksulenkille ja sen jälkeen taas kuulan vuoro.

"sone"
Oli hyvät grillikauden avajaiset ja olo on sen mukanenkin... Äääh! No huomena taas tiukka linja. Turvottaa mukavasti! En kyl tiie uskaltaako huomen treenata, nytki pumppu tykyttää satasta, no myönnän, ehkä eilisellä valkkarilla saattaa olla osuutta asiaan ;)
Vaan on muuten reidet ja arse kipeenä, ei siis kekkereistä kuitenkaan ;) vaan eilisen aamun treeneistä! Tunnin lenkki ja tunnin jalkatreeni painoilla ja nauhalla! TUNTUU!!!!

Yhteistyössä