--- kesäkuntoon 2011 ---

pala kuva :)
Vatsasta tulee sit ku oon tyytyväinen :D ja sitä se ei vielä ole :(
Jess mun hammas leikkaus siirty saa vielä reenata kunnolla :) Ainoo et nyt oon ollu ihan törkeen väsynyt,kohta tippuu tanssitunti veks ni on yks treeni vähemmän :)
mulla epäillään kilpirauhastakin joudun niihin kokeisiin:snotty: toivonmukaan oireet ois jostain ihan muusta.

Revol:hyvin pystyy,kovaa reeniä ja sun pitäs syödäkkin :)
Sone törmäsin tälläsiin neuvoihin tuolla lopussa: Jalkatreeni kotikonstein - keho.net

sit tuli mieleen pistoolikyykky mulla siinä on trx nauha mutta kelpaahaan siihen joku muukin.
ja sitten tuli mieleen etukyykky mitä ite oon alkanu tekee(tosin tarvii tangon ainaski..)

Auuuuuuuuuuuuuuuuuts!!! Hädin tuskin pystyn hiirtä liikuttamaan! Ja tästä vielä kivut pahenee!! Mutta tietääpähän tehneensä jotain, hyvää kipuahan tämä on. :) Tänään keskityn alaselkään, se raukka on jääny aivan liian vähälle huomiolle.

On siinä Markiisin palassa kokoa, huh sentään!! :O Onhan sulla tuota reeniä niin kovasti, että ei ihmekään jos olet väsyny. Toivottavasti kaikki on ok. :hug:

Sonella on kyllä senttejä lähteny, hienoa! :flower:
Mulla paino tänään 59,1 eli flunssaherkuttelu kostautui. Mutta eipä tuo maata kaada! :)

No onhan tuossa Markiisi kokoa vaikka muille jakaa :O:D Täytyy nyt tutustuu tohon siun linkkiin, jos sais vähän monipuolisemmaks kotitreenin!!! :)

Revol, Välillä se paino sahaa ees taas, mut pääasia on mitä peili näyttää ;) Ja mitta ;) Mitä liikkeitä teet btw alaselälle??

Bent Over Row Video & Instructions Video & Instructions | Muscle & Strength Joo tästä sen välilevyn pullistuman saa :D

Incline Bench Barbell Row Video & Instructions Video & Instructions | Muscle & Strength Tää on selvästi miun juttu :D

Kaikki kyykkyjutut oli hyviä, ihan älyttömästi tuli nyt intoo, kun vaan muistas sit noi kun alkaa reenaa, pitäsköhän tehä muistiinpanot! Häirihtee vaan kun noi nimet on van enkuks, meen ihan sekasin mikä on mikäkin liike, mistä puhutte tääl :headwall:

Voi hyvänen aika noita muuttujanaisia!! :O Kaikki tosiaan on mahdollista! :)

Mulla on tuommonen selkäpenkki, siinä on helppo tehä niitä alaselkäliikkeitä. Selkä pyöreänä kun nousee ylös, niin ottaa nimenomaan sinne selkälihaksiin. Selkä suorana taas käy pakaroihin. Molempia teen, lisäksi ihan niitä perusjumppia lattialla mahallaan. Sekä suorinjaloin maastaveto, joka käy myös takareisiin.

Sori Sone kun tässä nyt aion sulle vielä kyykkyjä tyrkyttää, kun nimenomaan jotain muuta toivoit. Mutta kokeilepa yhden jalan kyykkyä niin, että toinen jalka on takana tuolin, sohvan tai jonkin päällä. Samalla kun kyykkää, se "lepäävä" reisi venyy ihanasti. :)

"sone"
No just itseasias just tein sitä kyykkyä et toinen jalka oli penkillä takana ja 14kg lisäpainoa siinä :) TOSI HYVÄ! Ja muutenkin tuli serious attitude treeni äsken kun seurailin noita videoita aiemmista linkeistä :) Siis kokeilin vähän kaikenlaisia liikkeitä, joten aika sekava treeni, mut siitä sit voi pikkuhiljaa ruveta muokkaamaan, kunhan repertuaari kasvaa ;)

Nyt sitten alkaa jonkinasteinen karppaus! Pakko, ettei tule mussutettua suklaata. Se on mun kompastuskivi, aivan liian hyvää..
Enää ei voi sanoa hyväksi kivuksi tätä infernaalista tuskaa hauiksissa! Käsiä ei saa suoraksi, eikä oikein kunnolla koukkuunkaan. No eiköhän se tästä joskus helpota!
Tänään olis vuorossa jalat. Pitää minunkin vetää serious attitudella! :)

Hyvät viikonloput kaikille! :) :)

Pakko taas välillä käydä täällä valittamassa.. Niin pirun kipeät nuo hauikset että hemmetti! Ottaisin särkylääkettä jos vois olla varma että auttaa. Oon yrittäny hieroa, mutta ei ne pehmene. Toisaalta ihan kiva kattoa peilistä, kun niin pullottavat! :D

Nälkä vaivaa, kun ei ole oikein mitään hiilaritonta evästä. Mies lähti just kauppaan hakemaan nakkeja, meetvurstia, kanaa ja muuta kivaa. Syön kyllä hiilareitakin, esim. palkkarissa treenin jälkeen.

Harmittaa kun menee ihana keli hukkaan, kun kaikki tyttäret on kuumeessa. :(

"sone"
No voi harmi, nyt on kyl tätä kevät flunssaa liikenteessä :/ Ja vielkun on niin hyvät kelitkin! Muista kuitenkin syödä niitä hiilareita TARPEEKS, tulee hiton äkäseks, väsyneeks ja paleltaa jos on liian tiukilla ja sit ei jaksa treenata.
Miekin oon vähentäny hiilareita. Laitan vaan lautaselle suurimmaks osaks ruokaisaa salaattia, ja tavan ruokaa sit vähän, samaa mitä muukin porukka syö kotona. Siinä vähenee ihan hyvin, ja kun ei puputa leipää koko ajan. Rahkaa menee jokapäivä pirtelöissä ja leseitä laitan myös, vie nälän hyvin.

ps. Oli aika tuskaa aamulla nousta sängystä, takareidet ei meinannu totella yhtään :D Nyt pystyy jo kävelee!!! :)

Kivaa. Mulla on vasemman hauiksen kyynärvarren puoleinen kiinnityskohta jotenki rikki. Aivan utopistisen kipeä eikä saa kättä suoraksi. Taitaa tulla projekti Hauikseen pitempi tauko heti kättelyssä. En ymmärrä miten näin kävi. Lämmittelin tosi pienillä painoilla ja varsinaiset painotkin olivat enimmillään vain 5kg.
Saakohan tuota edes hieroa? Voltaren -geeliä oon laittanu, iho on onneksi sen kestäny.
Tympäsee niin perhanasti!! :(

Tänään olis penkkipäivä, mutta eipä siis olekaan.

Joo kyllä mie jonkin verran hiilareitakin syön, hyvin tämä homma on lähteny käyntiin!

"sone"
Kivaa. Mulla on vasemman hauiksen kyynärvarren puoleinen kiinnityskohta jotenki rikki. Aivan utopistisen kipeä eikä saa kättä suoraksi. Taitaa tulla projekti Hauikseen pitempi tauko heti kättelyssä. En ymmärrä miten näin kävi. Lämmittelin tosi pienillä painoilla ja varsinaiset painotkin olivat enimmillään vain 5kg.
Saakohan tuota edes hieroa? Voltaren -geeliä oon laittanu, iho on onneksi sen kestäny.
Tympäsee niin perhanasti!! :(

Tänään olis penkkipäivä, mutta eipä siis olekaan.

Joo kyllä mie jonkin verran hiilareitakin syön, hyvin tämä homma on lähteny käyntiin!

Vetäsehän varmuuveks tulehuskipulääkettä reippaasti, buranaa vaik! Kokeile lämpöjä, (jos pahentaa niin sit pelkkää kylmää) Jos se saunassa rupeis vähän venymään?

Se suklaa juurikin oli mulla pääsyynä tähän karppaamiseen. Mutta eipä se sullakaan maata kaada vaikka välillä vetäisitki suklaata! :)

Voi kun oliskin sauna, varmasti tekis hyvää! En oo uskaltanu kokeilla kylmää enkä lämmintä, kun en tiiä kumpi on oikea.. :(

Jos sitä kiristää ja koskee kun liikuttaa niin kokeilisin lämpöö, mut jos tykyttää ja punottaa ja kuumottaa koko ajan niin sit kylmää. ?!?!?!

Nonniiin, tänään alkaa taas pirtelökone laulamaan, ja vedän suht tiukkaa linjaa ens v.loppuun asti! Oon päättäny et kerran viikkoon herkuttelua kohtuudella, nyt on jos kuitenkin pahimmat löllöt takanapäin ja treeni saa mennä etusijalle, tästä on hyvä lähtee muokkaamaan. :)

Aattelin et kävis tyttöjen kaa lenkillä, löntystelemässä, mut kyl siin vähän lämmin tulee jos työntelee ylämäkiä rattailla. Sit kädet, rinta ja selkä, mahdollisesti vatsalihakset. En aio tehdä pitkää treeniä pelkästään esim käsille tai jaloille, huomasin että kun tien jalkatreenin pe niin eilenkin vielä tuntu että pääsee just pöntölle, muttei sieltä pois (silleen, hei et viittis tulla nostaa, oon tääl vessas, pliiiiis!! ) :D Hitto van kun ei oo kun noi parin kilon puntit! Täytyy tehdä tangolla ja painoilla lähes kaikki, mut saahan niilä vaikka mitä nyt kun sain ton hyvän linkin Markiisilta :) Kuminauha on hyvä jaloille mut paska käsille , miun mielestä..

Kipu on vielä kova, mutta ehkä alkaa kuitenkin pikku hiljaa olla paranemaan päin. Varmaan ainakin tämä viikko menee ilman yläkroppatreeniä, varovaista jalkajumppaa niin ettei kädet heilu. Mahaa ja alaselkää myös.
Maistoin eilen Maraboun 86-prosenttista suklaata. Alkujärkytyksen jälkeen maistui hyvältä! Ja alle 20g hiilaria per 100g!! :) Lähti suklaanhimo. Aikomus on pitää hiilarit tosi alhaalla pääsiäisenä ja vappuna, helppo tapa välttyä herkuttelulta. Eipä pääsiäisenä oikein mitään hyvää olekaan, mutta vapun munkit kyllä kaihertaa.. Onneksi nakkia saa vetää, keksis vielä jonkin hyvän pottusalaatin korvikkeen.
Julkistettakoon tässä nyt virallinen tavoite: Paino 6.6. max 55kg. Siitä sitten kesän aikana vielä pari kiloa pois jos on tarvis. Tässä on nyt 7 viikkoa aikaa ja 4kg, ei utopistista! :)

No niin, sainpahan jalatkin kipeiksi! Ihan hyvällä tavalla onneksi, mitään ei ole tällä kertaa rikki. :)
Hyvin menee vielä toistaiseksi vähillä hiilareilla. Tosin solisluut terävöityvät entisestään päivä päivältä, mutta kai se on kestettävä jos tuota rasvaa haluaa pois.
Kädet alkaa tuntua siedettäviltä, ehkäpä jo loppuviikosta uskaltaudun treenaamaan niitä! :)

Eiköhän nen kädet siitä, varsinkin kun otat seuraavan treenin kevyesti ja tunnustelet kuinka ne kestää :) Hei, kun kasvata hillittömät rintalihakset niin ei ne solisluut pistä niin pahasti enää silmiiin sit ;)

Eilinen treeni menikin silleen että lenkille ei kehant lähtee, hitonmoinen tuuliinen. Treenailin ulkona tangolla vajaan tunnin (terassilla oli apuna vanha pirttipenkki kun piti vahtii tyttöjä samalla hiekkiksel :D ), ilman painoja. Käsiä, rintaa ja yläselkää, vatsat jäi tosi vähälle. Ihme ettei oopaikat kipeet, mut kivan pyöreeltä tuntuu hauis :) No eipä miulla ollukkaan kun se 10kg:n tanko , niin ja lopuks verryttelin 2kg:n punteilla. Tänään meen isomman tytön kans uimaan, jos siinä sais itekki vähän kulutettuu, lasten altaas ;)

Hei, Missä kaikki on?

Mieki oon tässä ihmetelly että missä väki!?!

Joo eipä noilla rasvattomilla bodareilla paljon luut törröttele! Ei vain enää tällä iällä taida jaksaa moisista lihaksista edes haaveilla. :D Kyllä jossain vaiheessa on pakko alkaa rasvan lähteä tuolta alaosastostakin, ainakin lujasti uskon niin! :)

Sulla Sone on mukavan monipuolista tuo sun urheilu! :)

No en miekän haaveile hillittömistä lihaksista, kun ei jaksa unelmoida turhaan ;) Ja sitäpaitti, joutus ostaa uudet vaatteet kun takit ratkeilis ;) Mut aina voi itteensä kehittää :)

Joo, oon samaa mieltä, kyl se rasva irtoo pikkuhiljaa tuolta alakerrastakin, kunhan kyykkää tarpeeks ja ehkä karppaa ;) No mie en karppaa, mut hiilareita kuitenkin tietoisesti oon vähentänyt.
Jep, tykkään että on monipuolista liikuntaa, jos juutun pelkkään yhteen lajiin, niin sit siitä tulee pakkomielle, en pysty sit muuta tekeekkään :0 Ja täytyy mennä lasten ehdoilla nää treenaamisetkin ;)

Btw. Worst idea ever, pakastimen tyhjennyspäivä ja pistin pari Saarioisen lärpäkettä uuniin, siis voi luoja mitä shaidaa! Nyt muistan miks en syö niitä, kaamee turvokki ja oksetus :x Yööööööök! No puolet oli kuitenkin salaattia sen puolikkaan lärpäkkeen lisäks.. Onneks. Ei miun elimistö oo einestä varten ei.

Yhteistyössä