Kesäkuiset 2025 ☀️

vierailija
Aamulla tein molemmat, en vielä testannut muilla testeillä, mutta ehkä haen vielä ja testaan.
Voiko ovulaatio tulla jo tässä kuussa mikäli tämä oli keskwnmeno vaikka menkkoja ei tulisi?
 
  • Tykkää
Reactions: Antzu
Täällä tuntuu päivät menevän hitaasti ja odotan vain, että päästäisiin sinne ultraan näkemään onko mitään kasvamassa. Toisinaan tulee kova pelko keskenmenosta noiden ajoittaisten kipujen takia, mutta toisina päivinä ei juuri tunnu mitään ja on ihan levollinen olo. Ainoastaan rinnat on koko ajan vain kipeämmät, mitä pidän hyvänä merkkinä. Alavatsa on kyllä turvonnut ja on vähän haastavaa miettiä aamuisin mitä töihin pukee päälleen. Täytyisi varmaan pian hommata jotain mukavia siistejä housuja.

Miten muilla menee? Onko jollain jo pahoinvointi alkanut? Itse sitä vähän kauhulla odotan, mutta vielä maistuu ruoka ja kahvikin ihan normaalisti.
 
Hei ihanaa, tämä ketju on ilmestynyt tänne

Mä oon tehnyt testejä päivittäin, välillä jopa useamman päivässä En pysty millään lopettamaan, kun se on ainut joka pitää jotenkin olon luottavaisena, kun saa vahvat viivat testiin.

Täällä menossa nyt sitten 5+4. Tarkka hedelmöityspäivä tiedossa, koska raskaus saanut alkuunsa ivf pas siirrosta. Eka ultra on 21.10. Kun jotenkin nyt malttaisi sinne asti!

Onnittelut kaikille plussanneille
Meillä muuten sama ultrapäivä. 🥰
Ja eka neuvola-aika marraskuun alussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Aadasofie
Täällä tuntuu päivät menevän hitaasti ja odotan vain, että päästäisiin sinne ultraan näkemään onko mitään kasvamassa. Toisinaan tulee kova pelko keskenmenosta noiden ajoittaisten kipujen takia, mutta toisina päivinä ei juuri tunnu mitään ja on ihan levollinen olo. Ainoastaan rinnat on koko ajan vain kipeämmät, mitä pidän hyvänä merkkinä. Alavatsa on kyllä turvonnut ja on vähän haastavaa miettiä aamuisin mitä töihin pukee päälleen. Täytyisi varmaan pian hommata jotain mukavia siistejä housuja.

Miten muilla menee? Onko jollain jo pahoinvointi alkanut? Itse sitä vähän kauhulla odotan, mutta vielä maistuu ruoka ja kahvikin ihan normaalisti.
Rintojen arkuutta lukuunottamatta ei niin mitään oiretta. Kaikista onnistuneista raskauksista vähintään se järkyttävä närästys ja refluksi on aina ollut päällä jo heti alusta saakka, nyt nekin loistaa poissaolollaan.

Meillä varhaisultra varattu 24.10. Eihän siihen ole olevinaan pitkä aika mutta sitten kuitenkin on. Onneksi ensi viikolla ollaan kaikki lomalla niin tulis muutakin mietittävää. Nuorin lapsi sairastaa just tällä hetkellä (ollut koko viikon kipeänä) niin tuntuu että on aívan liikaa aikaa ajatella kaikkea mahdollista. 🤦 Mullakin kun ajatus lähtee laukalle ihan tosi helposti niin ei oikein auta tässä tilanteessa. Mies vielä yöhännasti aina poissa kotoa että ihan saa ajatuksia pyöritellä vapaasti.
 
Täällä tuntuu päivät menevän hitaasti ja odotan vain, että päästäisiin sinne ultraan näkemään onko mitään kasvamassa. Toisinaan tulee kova pelko keskenmenosta noiden ajoittaisten kipujen takia, mutta toisina päivinä ei juuri tunnu mitään ja on ihan levollinen olo. Ainoastaan rinnat on koko ajan vain kipeämmät, mitä pidän hyvänä merkkinä. Alavatsa on kyllä turvonnut ja on vähän haastavaa miettiä aamuisin mitä töihin pukee päälleen. Täytyisi varmaan pian hommata jotain mukavia siistejä housuja.

Miten muilla menee? Onko jollain jo pahoinvointi alkanut? Itse sitä vähän kauhulla odotan, mutta vielä maistuu ruoka ja kahvikin ihan normaalisti.
Mulla myös rinnat joka päivä vaan kipeämmät. Muuten kevyttä etovaa oloa ja närästystä, mutta ei mitään kovin voimakasta. Kivut on onneksi hellittäneet ja sitä myötä tullut luottavainen fiilis, että kaikki on hyvin. Eilen tosin tein jälleen raskaustestin ja pelästyin että voi ei nyt se viiva on lähtenyt himmenemään, kunnes tajusin että ”himmeämpi” viiva oli se kontrolliviiva joka näytti vaan himmeältä erittäin tumman ja vahvan testiviivan vieressä. Vähän rupesin miettimään että joko tää testaaminen pitäisi jo jättää🙈
 
vierailija
Mulla ei myöskään ole mitään oireilua ja sekös pistää jännittämään! Esikoisen kanssa jatkuva oksentelu alkoi samantien ja kipuilu muutenkin, joten nyt tuntuu stressaavalta, eikä tästä oireettomuudesta osaa nauttia. Pitänee varata aika varhaisultraan, niin pääsee eteenpäin näissä pohdinnoissa!
 
Mulla ei myöskään ole mitään oireilua ja sekös pistää jännittämään! Esikoisen kanssa jatkuva oksentelu alkoi samantien ja kipuilu muutenkin, joten nyt tuntuu stressaavalta, eikä tästä oireettomuudesta osaa nauttia. Pitänee varata aika varhaisultraan, niin pääsee eteenpäin näissä pohdinnoissa!
Minä täällä siis vielä jatkan juttujani! Vaikkakin vierailujan nimissä 🫠
 

Yhteistyössä