Kesäkuiset 2024

Aika monella taisikin olla ultra tällä viikolla, jännää!
Meillä jännitettävää vielä viikko. Maanantaina kävin nipt - kokeessa ja nyt saa jännittää myös niitä tuloksia.
Huomenna ensimmäinen kolmannes virallisesti takana, tai siis 12+0 ja aloitan mini-asa lääkityksen.
Mulla on nyt jotenkin vatsan turvotus yhtäkkiä ilmestynyt, saa nähdä laskeeko yhtä nopeasti vai tuliko jäädäkseen. 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: Kapakampela
Aika monella taisikin olla ultra tällä viikolla, jännää!
Meillä jännitettävää vielä viikko. Maanantaina kävin nipt - kokeessa ja nyt saa jännittää myös niitä tuloksia.
Huomenna ensimmäinen kolmannes virallisesti takana, tai siis 12+0 ja aloitan mini-asa lääkityksen.
Mulla on nyt jotenkin vatsan turvotus yhtäkkiä ilmestynyt, saa nähdä laskeeko yhtä nopeasti vai tuliko jäädäkseen. 🤭
Kuinka nopeaa nuo nipt-tulokset tulee? Ite kävin viikko sit niissä seulontalabroissa, mutta mitää ei oo tullu omakantaan ja tuskin tuleekaa. Tiiän et niitä ny ei kannata ite tulkita, mut ois silti ihan kiva nähä. 😊 mut tässä mun kotimaakunnassa saattaa yleisesti labratulokset näkyä vasta kuukauden päästä kannassa.

Ei taida enää jäädä sit kellekää arvailujen varaan, kun maha kasvaa 🤭 onneksi kumminki se tilastollisesti epävarmin aika sulla ohi 🥰
 
Täällä nt-ultra takana tältä päivältä ja kaikki pienellä hyvin, seulatulokset saatiin suoraan mukaan ja nekin hyvät ❤ viikkoja nyt se 12+3 ja tammikuun lopulle sain jo ajan rakenneultraan. Voisin nyt liittyä Facebookin ryhmään, kelle siitä piti laittaa viestiä? 😍❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Kapakampela
Heippa,
Laitan ekaa kertaa viestiä tänne. Ajattelin liittyä keskusteluun, koska olen itse raskaana ja laskettu aika on kesäkuussa 2024 :)

Raskauteni sai alkunsa ivf-hoidoista viime syksynä 2023. Taustalla on kaksi aiempaa kohdunulkoista ja yksi epäonnistunut tuoresiirto.
Kohdunulkoisten takia aikoinaan jouduttiin poistamaan kummatkin munajohtimet, joten ainoa keino tulla raskaaksi oli nämä ivf-hoidot.

Olen 36v, ja tämä tuleva pikkuinen on esikoisemme. Mieheni ja minä olemme suunnattoman onnellisia,ja välillä tuntuu kuin tämä olisi pieni ihme. Ivf-hoidot tunnetustihan eivät aina onnistu, joten siksi koen olevani nöyrästi kiitollinen.

Nyt on menossa rv24+4. Pikkuhiljaa ollaan alettu valmistautua pikkuisen tuloon. Itseä jännittää ja pelottaa synnytys, ja olenkin saanut synnytyspelkopolille ajan asian käsittelemistä varten.

Kaikkea hyvää kaikille muille odottajille, ja toivottavasti kaikkien raskaudet sujuvat hyvin.

Suski ja "Papu"
 

Yhteistyössä