No en näköjään sit osannut muokata täällä ilmottautuu kans yksi kesäkuisen odottaja. Laskettu aika omien laskujen mukaan 11.6.
Kiitos kysymästä, testit on vahvistunu uskoisin että uskallan nyt jättää testailut sikseenMites siellä menee @suunnaton lentäjä ? oletko vielä testaillut?
Mites muilla plussanneilla menee? täällä ajottaista alamahan juilintaa mutta muutoin ei mitään kahdessa edellisessä raskaudessa ei mitään pahoinvointia; saapa nähdä säästynkö nytkin
Kirjoittaa facen hakuun kesäkuiset 2024Hei,
miten löytää kesäkuisten fb ryhmän?
onko tää joku iso ryhmä vai tän Kaksplussan pieni ryhmä?Kirjoittaa facen hakuun kesäkuiset 2024
Ei oo kukaan tainnut tehä kaksplussan omaa ryhmää vielä, että varmaan aika isoksi vois tuo ryhmä kasvaaonko tää joku iso ryhmä vai tän Kaksplussan pieni ryhmä?
Vähän kans samoilla linjoilla, pitää ensin päästä vähän pidemmälle, ennenkin mihinkään someen menee tän asian kanssaJoo odottelen pienempää salaista ryhmää. Itse en uskalla ainakaan vielä tehä ku niin alussa raskaus
Muutamalle ystävälle laitoin heti viestiä. Ens viikolla pakko kertoa appivanhemmille, koska anoppi arvaa jos en ota kahvia lisää yms. ja oon siellä niiden luona nyt syksyllä paljonVähän kans samoilla linjoilla, pitää ensin päästä vähän pidemmälle, ennenkin mihinkään someen menee tän asian kanssa
Muutes, ootteko kertonut plussa-uutisista vielä kelle, tai koska ajattelitte kertoa? sisko ja yksi ystävä tietää, ei muuta. Vanhemmille ja muille ehkä vasta ultran jälkeen...
Laittaa siihen hakukenttään facessa, että "kesäkuiset 2024".Hei,
miten löytää kesäkuisten fb ryhmän?
Mä en löydä sillä. Onkohan piilotettu? Pystytkö laittamaan linkkiä?Kirjoittaa facen hakuun kesäkuiset 2024
No nyt löyty. Kiitos!Mä en löydä sillä. Onkohan piilotettu? Pystytkö laittamaan linkkiä?
minä voisin!Mä tein nyt Facebookiin oman pienemmän ryhmän Kaksplussan Kesäkuisille. Pyytäkää linkkiä jos haluatte mukaan
Minäkin voisin liittyäMä tein nyt Facebookiin oman pienemmän ryhmän Kaksplussan Kesäkuisille. Pyytäkää linkkiä jos haluatte mukaan