Moikka!
Liityn jo varovasti seuraan, eilen päätin hetken mielijohteesta tehdä testin ja sehän olikin sit positiivinen, mutta ei vielä kovin vahva, kun kuukautistenkin pitäis alkaa vasta perjantaina..
Tänään testi näytti aavistuksen tummemmalle, mutta en vielä täysillä uskalla kuitenkaan toivoa.. Mulla on pari kemiallista raskautta ollut, niin oli toi kuitenkin vahvempi kuin mitä niissä näkynyt.
Mä oon 32-vuotias ja mies pari vuotta nuorempi. Entuudestaan mulla on joulukuussa 10 täyttävä esikoinen ja nykyisen miehen kanssa yksi yhteinen, elokuussa -20 syntynyt uhmakas taapero
Vajaa 3v tulis siis ikäeroa tähän kesäkuiseen, jos vaan pysyy matkassa mukana
Oireita ei vielä ihan hirveesti oo. Dpo 4 tunsin erikoista vatsakipua, mut tuskin nyt niin aikaisin on kiinnittynyt. Lisäksi mua on palellut ja nälän tullessa meinaa hieman etoa. Rinnat on kans ollut tosi kipeät ja alavatsalla tuntuu sellanen turvonnut olo, mikä mulla aiemmissakin raskauksissa on heti alussa ollut.
Olitte tuplarattaista puhunut. Mä en oikein tiedä, että vieläkö tossa vaiheessa melkein 3v ikäerolla kannattaa sellasisiin satsata? Tällä hetkellä taaperolle rattaat on vielä ihan ehdottomat, muuten hän kävelee just sinne minne itse haluaa, mutta toki kesäkuuhun mennessä ehtii paljon muuttua..
Neuvolaan ajattelin ottaa yhteyttä maanantaina, kunhan kuukautiset varmasti pysyy poissa. Ja sit varataan myös yksityiselle aikaa varhaisultraan, en malta odottaa ekaan ultraan asti julkisella.
Laskettu aika on 16.6., saas nähdä vietänkö oman syntymäpäiväni synnärillä sit, kun ne on 20.6.