Täällä 9+6 tänään. Tällä viikolla oli eka neuvola, jossa tuli hirveesti tietoa. Eka lapsi siis tulossa niin kaikki on ihan uutta. Varattu aika labraan, sokerirasitukseen ja ultraan. Labran sain työajan ulkopuolelle, mutta muut on työaikana. Tulee kyllä olee hankala keksiä syitä poissaololle, kun nää on kuitenkin palkallisia mutta ei vielä haluaisi kertoa töissä mitään. Hirveen huono omatunto myös koko ajan, kun koen että valehtelen töissä. Mulla on tosi avoin suhde mun työnantajaan ja esihenkilöön, joten hankala olla kertomatta. Osaakohan tähän kukaan samaistua?
Olo on ollut tällä viikolla parempi, mutta verenpaineet alhaalla niin että mitään ei voi tehdä kun heikottaa. Neuvolassa sanottiin että ihan normaalia ja ei auta kun toivoa että menee ohi. Odotan kyllä että uskaltaisi jo kertoa tilanteesta, niin voisi sitten ystäviäkin nähdä kun ei tarttis keksiä tekosyitä jos meinaa taju lähteä.
Kaikki vaatteet puristaa ja omasta mielestä vatsa on vähän kasvanut. Vaikea sanoa kuitenkaan onko vauvan vuoksi vai muuten vaan painon nousua. Oon jo valmiiksi ylipainoinen joten vatsan kasvua ei muut niinkään huomaa tai jos huomaa niin en usko että ajattelevat raskautta ekana... en kuitenkaan uskalla ostaa vielä mitään raskausjuttuja enkä myöskään vauvajuttuja. Ehkä sitten kahden viikon päästä kun ultrassa on käyty ja ollaan vähän turvallisimmilla viikoilla.
Edelleen tosi epätodellinen olo koko ajan. Viikot menee niiiiiin hitaasti!