Siis mä googlettelen claramia ihan samanlaisia asioita! Erinäiset pelot taitavat olla ihan asiaan kuuluva homma
Vähän mieltä laannutti eiliset raskaustestit jotka tein, kun sekä rfsu:n että pregcheckin liuskat olivat tummentuneet:
IMG_20201026_094109
aijaa.com
Tässä vaiheessa mulla oviksesta laskettuna menossa siis 5+3. Ajattelin, että testaamisen voisi jättää tähän. Vähän kutkuttaisi kyllä testata digillä, mutta ehkä ei kannata kiusata itseään. Toki se 3+ toisi varmuutta, mutta jos testi ei sitä näyttäisi, niin turhaa huolta voisi itselleen taas vaan luoda. Huomaan myös, että nukun niinä öinä huolmattavasti huonommin, jos suunnitelmissa on aamulla testata. Eli omien yöunienkin takia tuo testaus kannattaa varmaan nyt jättää pois, kun ei tälle asialle voi tämän enempää tehdä.
Oireeton olen aika lailla edelleen. Soittelin tänään neuvolaan ja kysyin, onko ihan tavallista, että tässä vaiheessa ei vielä ole oireita. Kuulemma on ja sekin lohdutti. Viime yönä jouduin muutaman kerran vaihtamaan asentoa, kun mahaan sattui, oikealle puolelle tarkemmin sanottuna. Ei nyt mitenkään valtavasti, mutta sen verran, että esim mahallaan ei halunnut olla. No tietty googlettaja minussa diagnosoi jo kohdunulkoista ja kaikkea, mutta kaipa noita toispuoleisia mahakipuja ihan normiraskauksissakin esiintyy. Seuraillaan tilannetta
Tsemppiä kaikille tuleviin ultriin, jännää!