KESÄ 2010 hoidot

Kiitos rakkaat aivan valtavasti :heart: Mulla on niin epätodellinen olo, ei tätä pysty uskoa! despe sä oot yhtä malttamaton kuin mä :D Oon ravannu aivan neuroottisena pitkin kämppää koko päivän kun oon ootellu soittoo klinikalta ja pitihän sitä vielä erimerkkinen testikin käydä odottaessa ostamassa ja katsoa mitä se sanoo! Positiivista sekin onneksi näytti :heart: Klinikaltakin viimein soitettiin, hcg 332, sanoivat että on oikein hyvä arvo.

Eina ja Sera Aivan mielettömästi onnea punktioon!!!! Tulkaa sitten heti kertomaan uutiset, täällä on monta malttamatonta naista odottamassa =)
 
Viimeksi muokattu:
Voi Shayna, ihanaa että myös verinäytteessä kaikki oli ok!! :heart: Niin ilonen sun puolesta, ja niin kateellinen myös! :) Ja kiitos tsempistä punktioon, kaikki muut vaan Einalle toivotteleekin onnea, mut ei mulle ollenkaa... ;) :snotty: Eli minäkin sitten Einalle vielä toivottelen onnea täältä, ja itelleni :LOL:
 
Sera Mä lähetän täältä vielä ekstra-annoksen onnenhiukkasia että on onni tasapainossa ;) Mä toivon niin täydestä sydämestäni että kaikki menee hyvin!!!

Älkää muuten kukaan saako sitä vatsatautia!!! Mä lähetän kaikille myös vastustuskykyhiukkasia =) Erityisen paljon Miimiille :heart:
 
Sera: anteeksi sera kulta jos luet niin paljoooooon onnea punktioon, olin niin hössötyksen vallassa ton Shaynan takia, etten muistanu edellisen sivun tapahtumia joten tottahan toki pidetään sulle ihan yhtälailla peukkuset pystyssä kuten Einallekkin!!! ja siis iloisia uutisia odotellessa iltapäivällä:heart:

Shayna:
onnea hienosta hcg arvosta:heart: nyt se "helevetti" vasta alkaakin heh, eli ei muuta kuin kauppaan ostamaan kilo kärsivällisyyttä :hug:nimim.mulla taas pe ns paniikki ultra kun en malta odottaa viikolle 12 blaah!!
Tikru:miten sulla ultra vasta tammikuussa?? oon kateellinen tollaselle kärsivällisyydelle:D

zemppiä kaikille ettei vatsatauti iske kelleen täällä ja ennenkaikkea Miimiille jos siitä on noin pahat seuraukset
 
Eina ja Sera, täältäkin valtaisat peukutukset teille!! Uskotaan loistavaan saldoon :heart:

Shayna, ihanaa edelleen :)

Ja Miimii pysyy terveenä!!!! Ja kaikki muutkin siinä sivussa tietenkin.

Desperate, tsemppiä sulle, kyllä se paniikki jossain vaiheessa vähäsen helpottaa.. en kyllä tiiä millon kokonaan.. huoh. Nimimerkillä: "olispa joka viikko ultra". Tuu Despe ja Shaynakin sit ku uskallat tuonne plussanneisiin myös! Ja tikru ja eintel, mitä sulle kuuluu?? Odottajissa on oma ketju syksyn hoidoista plussanneille.
 
Voi Sera!!! Miten mäkin oon tämmönen tollo, anteeksi!!! Vissiin kans niin tohkeissaan kaikista uutisista ettei itekään pysy kärryillä :D Toivottavasti siis punktio menee hyvin, hirveesti tsemppiä ja onnea kaikilla peukuilla ja varpailla toivottelen!!! :heart: Tulehan sinäkin heti kertomaan kun kynnelle kykenet!

Mahtavanmahtavaa shayna että sait loistavat uutiset myös verikoetuloksen muodossa!
 
Tytöööööt nyt heti kertomaan miten meni mä en kestä kun jännittää niin teidän puolesta!! =) Ja siis tänhän kuuluu olla prioriteetti nro 1, ei mikään lepo vaan siis meidän pitäminen ajantasalla ;)
 
Kiitti kaikille tsempeistä! Tehtiin sellainen äkkilähtö illalla Ouluun, etten ehtinyt enää koneelle kiittelemään ja ennenkaikkea TOIVOTTAMAAN SERALLE TSEMPITYKSIÄ! Oli tarkoitus vielä illalla täällä vierailla mutta... Yhtäkkiä saimme päähämme että menemme jo yöksi sinne Oulun suunnalle, niin ei tarvitse niin aikaisin aamulla lähteä ajelemaan!

Shaynalle onnittelut hyvistä hcg-lukemista :flower:

Elikkäs elikkäs.. Punktiossa oltu tänään! Olisin tullut jo aikaisemmin kertoilemaan kuulumisia, mutta kotiuduin n.puoli tuntia sitten.

Toimenpide meni hyvin. En juuri jännittänyt edes sitä ennalta. Eniten taisi vaan mietiskellä että montako munista me oikein saadaan. Lopulliseksi saldoksi tuli 9kpl. Kivahan se olisi ollut että niitä olisi edes muutama ollut enemmän (kun niitä rakkuloitakin oli niin "tuhottomasti"), mutta paljon parempi saalis tuo on kuin ei mitään!

Nyt sitten vaan jännäämään että moniko niistä on kypsiä, hedelmöittyy ja lähtee jakaantumaan normaalisti. Tuossa 9kpl:ssa taisi muuten olla mukana pienistä rakkuloista saatuja soluja, ja vähän pelkään ettei ne ainakaan ole kypsiä vielä. Ja minusta tuntuu että isompia oli jo hävinnyt jonnekkin?!? Kun ei niitä rakkuloita kuiten ollut niin paljon enää? Ja tuossa oli pieniäkin mukana.. En tiedä, ihan sama :D Kysyin lääkäriltä montako follia tyhjennettiin, mutta ei ollut laskenut.

Huomenna saisi sitten soittaa labraan tuloksista. Me ei olla miehen kanssa vielä päätetty kumpi soittaa sinne.. Kumpaaki liikaa jännittää :)

Siirto olisi sitten torstaina. Kerroin taas lääkärilleni mielipiteeni siitä jos sattuu että on sellainen alkio, mikä ei mahdollisesti kestäisi pakastusta, mutta voisi olla muuten ehkä elinkelpoinen. Me emme halua mitään havitettävän ja pyysimme että sellaisessa tapauksessa saisimme kaksi alkiota kyytiin. Lääkäri ei tyrmännyt ajatusta.

Ai niin.. Oli muuten kiva miestenhuone siellä. Paljon filmejä ja lehtiä :) Ei me niitä luettu tai katottu. Vilkaisin vaan millasia "apuvälineitä" miehille löytyy. Hoidettiin hommat sitten ilman apuvälineitä kahdestaan :kiss:

*muoks* juu shayna.. prioriteetti ykkönen tää on.. En ole edes sohvalla ehtinyt kävästä ko suoraan tulin koneelle kertoon teille stooria :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Nimimerkki..........Hoito..........Aikat aulu


Elli82------------1.IVF------------loka-marraskuu-------

Eina-----------------1.IVF----------Punktio vko 46--------

Sera2010----------1.IVF ---------Punktio vko 46---------

Miimii-75----------1.IVF - 2.PAS-----vko 47/48------

lakka83----------2.IVF------12/2010 tai 01/2011----

barbapörrö13-------2.IVF/ICSIn PAS----------------

Baby20xx-----kotipuuhat --------------------------------

evita-----------2.ICSI----------------------------------------

Susu75-----------3.ICSIn PAS---------------------------


*** PIINAILIJAT ***


wilma32---------1.IVF/ICSI-------testipvä 22.11-------


:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


kielovanamo-------2.IUI--------------- + testattu 3.9.2010
Pieni tiikeri----------IVF--------------- + testattu 14.9.2010
Eintel--------------1.IVF-------------- + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS----- + testattu 19.10.2010
Shayna-------------2.ICSI ------------ + testattu 14.11.2010


Nostelinpa listaa, kun se oli taas tippunu monta sivua alaspäin... Ja samalla lisäsin Shaynan plussanneisiin, onnea!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Nyt vasta pääsen teille kertomaan punktiokuulumisia... jotka toisaalta hyviä, toisaalta huonoja...

Elikkäs, folleja tyhjennettiin reilu viiskymmentä!!! Ja niistä 33:ssa oli solu!!! Huh!! Tässä siis hyvä uutinen, tavallaan...

Huono uutinen on se, että nyt ei todennäköisesti tehdä tuoresiirtoa ollenkaan!! Koska riski siitä hyperistä on suuri!! :'( Eli kaikki ( siis jos jotain hedelmöittyy ) menis pakkaseen, ja sitten tehtäis pakastesiirto TAMMIKUUSSA!! Voitteko kuvitella, VASTA tammikuussa!!! :( Mä en todellakaan jaksa odottaa!! Mä alan olla kohta kanssa sitä mieltä, että mutkin saa poistaa listalta, kun aina vaan joutuu ODOTTAMAAN ja ODOTTAMAAN!! :'( Mä todellakin olen viimeinen tällä listalla, joka ei ikinä plussaa, oon varma siitä!

No, torstaina labraan kattomaan, jos mun nestetasapaino on kunnossa ja ultraan kattoon, et onko munasarjat toipuneet niin paljon, että siirto voidaan tehdä... Se hoitaja sanoi, että todennäköisempää on, että EI tehdä, kuin että tehtäis, mutta jos kaikki on kunnossa, voidaan tehdä.

Pitäkää peukkuja tytöt torstaina! Ja kiitos kaikille tsempityksestä :heart: Ja Einan kanssa sitte huomenna jännäillään, onko yhtään hedelmöittyny... IIIIK!!
 
Sera OMG:O Ja mä en edes ikinä käytä tota sanontaa!! Siis voi jestas mikä määrä, mistä niitä noin paljon on ilmestyny, nyt sängyn pohjalle ja saavillinen vettä viereen!! Mä jaksan uskoa että sun kroppa kestää, tätä on niin kauan odotettu ja se ottaa toipumistsempin =) Nyt et vaan tee IHAN MITÄÄN, makaat vaan ja juot vettä! Mä niin valtavasti toivon ja jaksan uskoa että siirto päästään tekemään :heart: Ja että saatte pakkasen pullolleen huipputyyppejä! Pysytään positiivisena, eiks je :heart: Kaikki on vielä mahdollista! Ja mennään askel kerrallaan ja toivotaan hirmuisen hyviä uutisia huomiselle =)! Ja HÖPS sua ei poisteta mihinkään!!!
Eina Voi miten ihania uutisia sinulla :heart: Toivottavasti mahdollisimman moni ponkaisee!! Oot muuten aivan ihailtavan ihana vaimo, meillä mies joutuu aina yksin touhuilla vaikka on pari kertaa ehdotellu että jos tulisin avuksi :D Nyt vain lepoa ja pehmoisia ja pörröisiä ajatuksia :heart: Tästä eteenpäin kun kaikki on korkeammissa käsissä.

Voi kun mua jännittää huomisen uutiset, yritän puhallella paljon babydustia teidän suunnalle että saadaan hyviä uutisia:whistle: Tulkaa heti kertomaan kun pystytte:heart:
 
Huomenta ystävät rakkaat:)

Täällähän tapahtuu taas ihan rytinällä!

Shaynalle hurjasti onnea,ihanaa,olet kyllä plussasi ansainnut:heart:

Seralla ihan huippu saalis,vaik epäilit jo ettei soluja tule tarpeeksi=) Nyt vaan tosiaan sadan litran vesi tonkka viereen ja lepoa,lepoa,lepoa.Ja ethän sä nyt tietenkään listalta poistu,höpsö:heart:

Einalla myös hyvä saalis,tänään sit niitä hyviä uutisiatulee lisää:p

Miimiikin jo kohta hakee pakasteukon kyytiin,ihanaa!

Mites meidän piinailijat,Wilma ja Mansikkatyttö?Joko kohta testipäivä häämöttää? ( sori,en kaikkea muista ja ei uskalla takasinpäin kelailla,kun tää katoaa:whistle: )

Despelläkin oli iloisia uutisia,ihanaa,toi pahoinvointikin kuulostaa niiiiin huipulta,siihenhän tässä kaikki pyritään!

Kielo kiitos halauksesta,ne tulee aina tarpeeseen ja ihana tosiaan lukee sinunkin kuulumisia:heart:

pikkutikrulle voimia ikävään tilanteeseen,toivottavasti kuitenkin saatte asiat järjestymään parhainpäin!!!

Mitäs Evitalle kuuluu? Ja Lakalle?

Täällä mennään välillä lippu korkeella ja välillä ei.En ole paljon viitsinyt kirjoitella,kun taidan enimmäkseen olla huonoilla fiiliksillä,joten en tahdo teitä"kuormittaa":ashamed: Mutta olen kyllä jokaisen vaiheissa hengessä mukana ja yritän jostain kaivaa sitä positiivisuutta omaankin elämään.Sen verran on päätetty,et vielä tässä vaan jatketaan,joten listaan voi laittaa 3. IVF/ICSI,mut sen aika on sit joskus alkuvuodesta.
Despe,sä tosiaan joudut pyörimään täällä piiiitkän aikaa,jos minunkin plussausta jaksat odotella:D

Mut sori,jos unohdin nyt jonkun hoitovaiheen,tyhmä pää,ei kaikkea aina muista.
Jaksamisia ja hyviä mieliä teille ihan jokaiselle,tää on ihana ketju:heart:
 
Eina, loistavaa!! Eiköhän sieltä kuulee priima-alkio hedelmöity ja saat kyytiin torstaina. Uskon niin :) Ja ihana vaimo oot kyllä! Meillä mies ei ees huolinu mun seuraa/apua, olin vissiin hiukkasta liian hermostunu, että musta olis siihen ees ollu.

Sera, ja sua kun alkuun jännitti, että tuleeko niitä tarpeeks.. ;) Ohhohhoh ja wautsiwau :) Täälläkin peukutetaan, että toivut torstaihin. Mutta jos ei niin käy, niin vaikka odottavan aika onkin ihan järjettömän pitkä, se aika kuroutuu kiinni kuule lopulta ihan väkisin. Joulu jo kolkuttaa ovelle ja sen jälkeenhän on tammikuu :)

Barbis, jos kuule yhtään siltä tuntuu, niin eikös tässä ketjussa oo todettu moneen otteeseen, että täällä saa valittaa ja kiroilla ja itkeä kaikkia fiiliksiä, niitä kaikista tummimpiakin. Mä oon iloinen, että ootte päättäny jatkaa hoitoja!
 
Herranjestas Sera, en oo ikinä kuullutkaan että noin paljon voi tulla!!!!!!!!!!! :O Voi kauhia. Tuosta määrästä on jo PAKKO saada tulosta aikaiseksi, ennemmin tai myöhemmin. Jännä kyllä kun ei mulle ikinä mistään veden juomisesta puhuttu mitään muuten.. miten se niinku vaikuttaa, ja mihin? Einallakin hyvät kuulumiset, jes!
 
juuri sain puhelun mieheltäni. Hän oli soittanut klinikan labraan. Vaivaiset 4 oli hedelmöittynyt :'( Mä niin pelkään ettei meillä ole huomenna mitään jäljellä!

En tiedä yhtään että siirretäänkö meille huomenna 0,1 vai 2. Kaikki on aivan auki. (Lääkäri oli labrantädin mukaan kirjannut tietoihin että 2 siirretään)

Vit** ko tän pitää olla niin helve*** piinaavaa! Kaiken muun lisäksi mulla on lämpö noussut 37.7 ja tuntuu ettei tää ainakaan laskusuunnassa ole!
 
Härriguudendo..Sera oot kone:whistle:ei oo todellista toimintaa!!!!! isot onnittelut ja sä voitkin unohtaa sitte työelämän kokonaan kun oot loppuelämäs äippälomilla heh, kyllä noilla määrillä kelepaa!!!!ja vaikka joudut venaan ni ihan varmaan se palkitaan tosta määrästä=) etkä tosiaan katoo mihkään!!!!!!!!
Eina:eek:nnea myös hienosta saldosta ja toivottavasti oot juuri nyt siirrossa kun tätä kirjotan:)
Miimii:siis mitä? eikö oo lekurit sulle ikinä tai kätilöt maininnu tosta vesihommasta? mulle ei muuta toitotettukaan punktiota ennen ja sen jälkeen!! verenkierto hommeli ja poistaa kertynyttä nestettä tuo veden litkiminen ja ei pitäs siten kasautua nestettä kohtuonteloon jne.jotakuinkin nuin..
Barba:justiin ajattelin sua tänään et mitä sulle kuuluu? kiva kun jatkatte meininkejä ja hei meikä täällä on ja pysyy:heart:zemppaan ihan satavarmana ja varmaan Kielokin ja Shayna niin viimeseen tikkuun asti kun vaan teistä jokainen plussaa!!!
kielo: en löytäny sua mistään noista plussanneiden ketjuista kun äkkiseltään katoin, mikä alanimike on ketjulla? perjantaina oon menossa ultraan ni katotaan sitten josko kaikki on hyvin et uskaltaudunko sinnekkin:eek:
Wilma:mites sulla piinailutu sujuu? joko testi poltteleepi taskussa???
missä tosiaan on Eintel? ja miten menee Tikrulla??
 
p.s Barba: piti vielä lisätä et sen takia me täällä kaikki ollaan et jaetaan ilot, surut, pettymykset, ja onneakin joskus, joten elä missään nimessä epäröi tulla meille purkamaan pahaa oloa!! sitä varten nää ketjut on et saa olla oma ittensä eikä tarvii esiintyä ilosena jos ei sellasella fiiliksellä ole!!joten anna paukkua jos siltä tuntuu!!! voin vannoa, että kaikilla jotka on kokenu lapsettomuuden aiheuttaman paskan on taatusti niin kova pää ja ymmärrys että taatusti kestetään jokaisen kiukuttelut vuorollaan!!!!!trust me:hug:
 
Heippa taas tytöt! Ootte kyllä niin ihania tsemppaajia! :heart:

Nyt siis ivf- hoitajalle soitettu hedelmöittymisestä... 26 hedelmöittynyttä solua!!! :p Mä oon niiiin iloinen, ettette voi kuvitellakaan!! Nyt vaan sitten kovin toivon, että alkavat jakautua, ja että mun munasarjat on huomiseen mennessä parantunu, että tuoresiirto voidaan tehdä. Olo ei ainakaan oo niin kipee enää ku eilen, mutta saas nähdä...

Toivoa on siis taas, kun nyt on todettu ainakin se, että soluja tulee ( liikaakin! :D ) ja ovat hedelmöittymiskelpoisia! :) Vielä ku sais yhden kyytiin, ja että se viel kiinnittyiskin!

Miimii: Mä en tiedä, miten se vaikuttaa se juominen, mutta mun tosiaa käskettii kovasti juoda jo sillon, ku folleja viel kasvatettiin. Ja sen jälkeen kun punktio oli tehty ja oottelin heräämössä, laitettiin mulle yhtäkkiä puol litraa nestettä suoraan suoneen ja alkovat ottaa kauheesti verinäytteitä. Hoitaja vaan sanoi siinä, että soluja näyttäis tulevan hurja määrä, siksi nestettä suoraan suoneen ja nyt sitten kotona pitää juoda hurjia määriä! Mut se ei tosiaan selvinny, et miten se solujen määrä vaikuttaa nestehukkaan... no mut mä teen kiltisti nii ku käsketään, ja toivon, et huomenna jo kaikki hyvin :)

Einaa!! Täällä on lauma uteliaita naisia sunkin tuloksia oottelemassa peukut pystyssä! :heart:
 
minä vielä, pakko kommentoida Einaa kun en äsken huomannu tota sun viestiä, mutta hei 4 on aina parempi kuin 0 ja sori luulin et meet tänään siihen siirtoon.Ja hyvä et suostuvat siirtämään 2 sitte kerralla!!
nyt vaan jännätään ja toivottavasti et tuu ny kipeex vaan!! lepoa ja troppia sitten napaan jos jeesais, onnex tulee viikonloppu ni saat huilia( jos et siis tee viikonloppusin töitä?)
 
Kiitti despe! Ja kyllähän tuo on ehdottomasti parempi ko nolla.. Siinä mielessä siihen oon tyytyväinen.. Mutta pelkään niin PER**LEESTI, että tuo 4 on huomenna täys nolla.. Jakaantumisestahan ei oo vielä mitään tietoa ja takeita :(
 
Oho, oltiinpa kirjotettu yhtä aikaa kaikki!! :)

Eina: :hug: Ja oon ihan varma, että noi sun neljä on kaikki sitkeitä sissejä!! :heart: Huomenna saat kyytiläisen tai kaks, haluun uskoa niin! Tsemppiä kovasti ja usko tai älä, MULLAKIN on flunssa! :D Mut me ollaa reippaita ja mennään huomenna siirtoon, minäkin kinuamaan sitä!! :)
 
Heh... Niinpä niin.. Tässähän voi Sera tosiaan käydä ettei kumpikaan pääse loppujen lopuksi edes piinailemaan! (Ainut ero vaan että sää saat sitten käyttää pakkastavaraa ja meikäläinen alottaa koko paskan alusta)

Toivomma kovasti että molemmilla olis huomenna masussa mukana elämää :heart:
 
Heippa ihanat :heart:
Vautsi kun täällä oli hyviä uutisia =)
Eina Mä oon ihan varma että pikkuiset ponkaisee! Meille ainakin sanottiin silloin ekassa hoidossa, että jos hedelmöittyy niin melkein kaikki lähtee jakaantumaan. Mä kyllä niin tiedän ja ymmärrän miltä susta nyt tuntuu, kaikki on niin piinaavaa ettei meinaa kestää. Mutta muistatko kuinka meille kävi ekassa hoidossa ja silti päästiin siirtoon =) Niin kyllä tekin ja toivottavasti saatte myös pakkasukkoja! Kauheasti halauksia ja stressinsietokykyä, kaikki menee hyvin :heart:
Miimii Jännä ettei sulle sanottu tuosta juomisesta. Juominen ja proteiinin lisääminen ruokavaliossa on oikeestaan ainoat keino ennaltaehkäistä sitä. OHSS johtuu isosta estrogeeni+progesteronimääristä, munasarjat turpoaa, kerää nestettä, vatsaontelo kerää nestettä ja tuolloin itseasiassa on paha nestevajaus kun nestettä karkaa kudoksista. Pahimmat oireet johtuu siis kuivumisesta. Siksi pitää jouda PAAALJON jos on hyperin riski. Että nestetasapaino ei pääsisi järkkymään. Mulle neuvottiin 3l päivässä siitä kun hoito alkaa. Protsku saattaa auttaa siksi, että se tavallaan pitää nesteen verenkierrossa.
Sera :O:O:O Siis voihan mahdottomuus, en ole ikinä kuullut noin mahtavasta alkiomäärästä :heart: Meidän omituisten otusten kerho saa jatkoa kerrankin hyvällä tavalla ;) Teille näyttäisi olevan tiedossa melkoinen suurperhe, oma jalkapallojoukkue :D Aivan ihanaa, nyt vaan muistat levätä ja mä peukutan kauheesti että pääset huomenna piinailemaan :heart:
barba Ihana kuulla sinusta pitkästä aikaa :hug: Mä komppaan muita, siis meille saa antaa paukkua kaiken kiukun ja pahan olon mitä löytyy, sitä varten ollaan täällä :heart: Oon tosi onnellinen, että olette päättäneet jatkaa hoitoja! Aivan valtavasti toivon, että seuraava hoito on The hoito :heart:
 
Kuulkaapas nyt..nyt jätetään ne negatiiviset ajatukset kokonaan pois!

Eina: toistan nyt itseäni taas kerran, mutta lääkäri sanoi että se yksikin voi riittää! Tsemppiä kovasti :heart:

Seralle onnittelut mahtavasta saaliista!

Miehen kanssa menee jo paremmin, kokeillaan parisuhdeterapiaa. Meillä ongelmana on väkivalta, sekä fyysinen että henkinen. Syytä on molemmissa mutta lyöminen on aina väärin, varsinkin tässä tilanteessa. Sain reipas viikko sitten tarpeekseni ja ilmoitin etten palaa kotiin ennenkuin tähän saadaan jotain tolkkua. Enää kun ei voi olla itsekäs ja ajatella vain omaa napaa. Monet itkut ollaan itketty, alussa tosin en ymmärtänyt miksi. No, suunta lienee ylöspäin..toivottavasti. Anteeksi vuodatus..

Tikru
 
Eina, nyt sun kannalta vähän ehkä epuedullisessa tilanteessa oli tuo punktio, kun Sera mätkäytti vertailukohdaks tuollaset mojovat ennätyslukemat. Eli neljä alkiota voi tuntua heikolta määrältä, mutta mäkin toistelen muiden tavoin, että yks vaan tarvitaan!! Varmasti on jännät paikat, mutta yritä rentoutua tänään ja tiiät, että huomenna on iso joukko peukkuja sulle pystyssä, kun täällä kaikki peukuttaa :) Tsemppiä ihan äärettömän äärettömän paljon!!

Sera Sera, minkä teit :) Nyt tosiaan hoidat ittees viimisen päälle hyvin. Käsittämätön lukema.. Kyllä pakkanen nyt paukkuu! Saako sun puoleen kääntyä, jos joskus tulis tarvetta lahjasoluille? No ei vais, mutta riittäishän tuosta vaikka muille jakaa ;) Ja kun Einalle on pystyssä peukut, niin sulle pidän sit isovarpaat pystyssä, että siirto voitais huomenna tehdä!!

Tikru, tositositosi hyvä, että meette terapiaan. Toivotaan, että olis oikein pätevä ja teille sopiva terapeutti!! Sen paremmin tilannetta tuntematta tekee mieli sanoa, että muista, että on oikein lähteä pois tilanteesta, jossa joutuu pelkäämään tai kokemaan uhkaa. Sitä ei tarvitse/pidä sietää ollenkaan, se ei kuulu minkäänlaiseen ihmissuhteeseen. Mutta jotenkin aistin ja uskon, että teidän välillä on paljon hyvää, ja toivon, että terapia ja ehkä myös tää sun lähtö kotoa on sellasia asioita, jotka saa tilanteen muuttumaan paremmaks. Täällä saa vuodattaa ihan ilman anteeksipyytämistäkin!! :hug:

Despe, sori vähän huonosti taisin ohjeistaa eli ketju löytyy kohdasta lapsen saaminen - odotusaika - :D syksyn 2010 hoidoista plussanneet.

Wilma, miten sun piinailut sujuu?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä