Eina: Höpöhöpö, mä oon ihan varma, että saat huomenna kyytiläisen, ja toivottavasti loput pakkaseen! :hug: Ja toivottavasti et ees tartte niitä pakkasukkoja, vaan tärppää jo tästä ekasta :heart: Ittestäni en ois niinkää varma, että kyytiläistä saan, vaikka mulla on ihan hyvä olo kyllä jo. Ja tankannut oon niin että napa rutisee!
Että siitä sen ei ainakaa luulis olevan kiinni, mut jotenki en jaksa uskoo, että ne munikset ois vielä ehtiny toipuu tarpeeks...
Shayna: Juuh, omaa jalkapallojoukkuetta tässä kyhäillään
Ainahan mä oon toivonu isoa perhettä, mut en mä sentää ihan 26 lasta ajatellu
Ukon kanssa aina ollaan kiistelty (ennen kun siis todettiin, ettei tää lasten tekeminen nii helppoo ookkaa
) että montako lasta tehdään, kun hän ei ihan niin isoa perhettä välttämättä haluis ku minä, mut nythän se sit ratkes, se on se 26
No joo, näkee nyt sitten huomenna, ovatko ees lähteny jakautumaan...
Millanen olo sulla muuten, joko sä teet tuttavuutta vessanpytyn kanssa?
Kielo: Hihi, no sulla nyt ei ainakaan oo tarvetta lahjasoluille
Mutta ihan tosissaan, kyllä me mietittiin tossa ukon kanssa, että jos me onnistutaan tässä hoidossa, niin ois kyllä tosi hienoa auttaa toisia luovuttamalla soluja. Että ehkä mä saatan sen vielä jonain päivänä tehdä, mutta en kyllä ihan hetkeen, ei se punktio niin hehkee kokemus ollu, että siihen kovin pian vapaaehtosesti menis uudestaan!
Tikru: :hug: Toivottavasti terapia auttaa. Raskasta varmasti tuo
Toivottavasti saatte asiat kuntoon, mutta muista kuitenkin pysytellä turvassa masuasukin kanssa pahimmilta riidoilta! :heart: Ja turhaan sä meiltä anteeks pyytelet, anna tulla vaan kaikki surut ja murheet!
Miimii: Tsemppiä limisultraan!
Jos jaksat ja viittit ( ja tietty muutkin! ), niin mulle sais kertoa infoa siitä pakastesiirrosta, jos siihen kuitenkin joudun. Siis koska sen sitten saa tietää, saadaanko niitä pakkaseen? :O Ja kaikki muukin fakta on tervetullutta
Ja outoa kyllä, et ei oo käsketty juoda, tosi iso määrä toi 16 munistakin on! Ja muutenki, heti mun ainakin käskettiin alkaa juomaan.
Wilmalle tsemppiä piinailuun, plussajonon jatkoks vaan!
Barba: Kiva kuulla, että jatkatte vielä! Tsemppiä tulevaan :heart: