Kesä hoitovapaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami-03
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami-03

Vieras
Menin äitiysloman jälkeen töihin syksyllä -04..olin kolme kuukautta ja jouduin pois (koska olin vain kausityöntekijä). Liityin liittoon silloin ja nyt pääsin töihin maaliskuussa ja työni loppuu kesäkuun kolmas päivä koska otetaan kesätyöntekijät. Olen ainakin pari kuukautta kotona ja sitte olisi taas mahdollisuus päästä takaisin..!?
Voinko olla kesän hoitovapaalla? Silloin minun pitää ilmoittaa siitä liittoon ja kelaan että olen sen ajan hoitovapaalla, jotta saan hoitolisää, koska nythän sitä ei tule koska olen töissä. Kotihoidontukea saan, koska tyttö ei ole kunnallisessa hoidossa.

Onko sellainen mahdollista tietääkö joku????

On nämä vaikeita asioita..toivottavasti selitin edes niin että joku ymmärtää.. :ashamed:

Mun mielestä voit olla kesän hoitovapaalla. Mäkin olen palkallisella lomalla kesän, joten en saa sitä tulosidonnaista hoitolisää, mutta kotihoidontuen kylläkin. kotihoidon tuen saa, kunhan lapsi ei ole kunnallisessa hoidossa tuona aikana.

Huomenna sitten loppuu työt ja aion nyt sitten hakea hoitolisän takaisin kotihoidontukeen ja jään hoitovapaalle, kunnes pääsen takaisin..
Pitää sitten varmaan lähettää jokin todistus sinne liittoonkin!? :/

Yhteistyössä