Töihin vanheimpainvapaalla/hoitovapaalla?

Haaveilija2006

Uusi jäsen
20.07.2007
24
0
1
Työasioita.
Huomenta kaikille!
Tylsä aihe, jo pelkkä ajatuskin työstä taas...

Mutta olisin kysynyt teiltä jos joillain olisi tietoa: Jos teen vanheimpainvapaalla ,joka loppuu 15.12, töitä muutamana päivänä viikossa tai ihan silloin tällöin tippuuko heti kaikki Kelan rahat pois vai onko siinä joku raja paljonko saa tienata?

Entä hoitovapaalla? Jos olen kotona lasten kanssa ja saan hoitorahaa + hoitolisää, miten tulot niihin vaikuttavat?

Kiitos jo etukäteen! Mietin näitä mahdollisuuksia mitä tehdä, töihin vai ei..?
 
Tulot vaikuttavat hoitolisään, kelan sivuilta voit laskea kuinka paljon. Mutta hoitorahan saat sellaisenaan, olit sitten töissä tai et, kunhan lapsi tulee hoidettua kotona. Ja vanhempainvapaalla saat työpäiviltä minimipäivärahan, ellet sitten tee töitä vain sunnuntaisin, jolloin työtulolla ei vaikutusta päivärahaan, sitä kun maksetaan 6 pv viikossa eli ma-pe.
 

Yhteistyössä