Työasioita.
Huomenta kaikille!
Tylsä aihe, jo pelkkä ajatuskin työstä taas...
Mutta olisin kysynyt teiltä jos joillain olisi tietoa: Jos teen vanheimpainvapaalla ,joka loppuu 15.12, töitä muutamana päivänä viikossa tai ihan silloin tällöin tippuuko heti kaikki Kelan rahat pois vai onko siinä joku raja paljonko saa tienata?
Entä hoitovapaalla? Jos olen kotona lasten kanssa ja saan hoitorahaa + hoitolisää, miten tulot niihin vaikuttavat?
Kiitos jo etukäteen! Mietin näitä mahdollisuuksia mitä tehdä, töihin vai ei..?
Huomenta kaikille!
Tylsä aihe, jo pelkkä ajatuskin työstä taas...
Mutta olisin kysynyt teiltä jos joillain olisi tietoa: Jos teen vanheimpainvapaalla ,joka loppuu 15.12, töitä muutamana päivänä viikossa tai ihan silloin tällöin tippuuko heti kaikki Kelan rahat pois vai onko siinä joku raja paljonko saa tienata?
Entä hoitovapaalla? Jos olen kotona lasten kanssa ja saan hoitorahaa + hoitolisää, miten tulot niihin vaikuttavat?
Kiitos jo etukäteen! Mietin näitä mahdollisuuksia mitä tehdä, töihin vai ei..?