Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Esim. talopaketin hinta 60 tai 70 000e? Kokemuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Esim. talopaketin hinta 60 tai 70 000e? Kokemuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:just kattelussa meilläkin...
kyllä se menee siihen lähelle 200 000 vääjäämättä.ehkä säästää sen 20 000 jos itse tekee.
Materiaali ratkaisee paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:just kattelussa meilläkin...
kyllä se menee siihen lähelle 200 000 vääjäämättä.ehkä säästää sen 20 000 jos itse tekee.
meillä laskettiin oman työn osuudeksi lähes 80 000 euroa. Tuo 20 000 kuulostaa mun korvaan aika vähäiseltä... Noin lukuna tuo 80 000 kuulostaa ihan mukavalta vuosipalkalta..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Riippuu kyllä hirveesti myös tontin hinnasta, vai oliko teillä tontti jo? Talopakettien hinnoista en tiedä, kun itse tehtiin pitkästä tavarasta. Mutta mun mielestä lähes kaikilla on se 200 000? rikki mennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:just kattelussa meilläkin...
meillä laskettiin oman työn osuudeksi lähes 80 000 euroa. Tuo 20 000 kuulostaa mun korvaan aika vähäiseltä... Noin lukuna tuo 80 000 kuulostaa ihan mukavalta vuosipalkalta..![]()
juu,sori mulla meni sekasin sanatmeinaan et jos talopaketin tilaa ja itse väsää niin säästää ton 20 mitä sit avaimet käteen.
Sitte tosiaan asia eri jos alusta loppuun tehdään itse.Velipoikani rakentaja just laski et tekis reiluhkon talon itellee sillä reilulla 100 000
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Riippuu kyllä hirveesti myös tontin hinnasta, vai oliko teillä tontti jo? Talopakettien hinnoista en tiedä, kun itse tehtiin pitkästä tavarasta. Mutta mun mielestä lähes kaikilla on se 200 000? rikki mennyt.
Tontti olis ja jos siitä joutuu jotain maksamaan, niin ei siihen ainakaan montaa tonnia mene. Eli lähinnä kiinnostaisi se hinta mitä menee siihen rakentamiseen.. Mies on tosin näemmä päättänyt, että varaa on![]()