KERTOKAAPAS mielipiteenne näistä verhoista!!! (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vaikka minua teidän mielipiteet kiinnostakaa, haluatte ne kumminkin tuoda julki :D

Nämä nuoren huoneeseen?

http://www.jotex.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=85-1437.jpg

Riippuu varmaan NUORESTA.
Jospa valitsisi itse tai kertoisi itse mielipiteensä.

On niin monenlaisia nuoria että mahdoton sanoa onko nuo OK vaiko ei.
Toisille on, toisille ei missään nimessä.

Alkuperäinen kirjoittaja bbb:
Riippuu varmaan NUORESTA.
Jospa valitsisi itse tai kertoisi itse mielipiteensä.

On niin monenlaisia nuoria että mahdoton sanoa onko nuo OK vaiko ei.
Toisille on, toisille ei missään nimessä.

Juu, meidän nuori hyväksyi ne, kyseyin vain mielipidettänne =).
Ajattelin sisustaa huoneen muutenkin musta-punaiseksi, nuo verhot ovat pääasiassa ja niiden ympärille sitten sisustan =).
Punaiset tyynynpäälliset, musta-punainen matto jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko harmaana:
En itse laittaisi, mutta jos tykkää niin mikä ettei. vaatii kuitenkin mielestäni ison valoisan huoneen. Pieneen huoneeseen ei sovi.

No tämä huone, jonne ne tulee, on ihan tavallisen kokoinen. Ei pieni sumppu, muttei mikään salikaan :).

Jos nuori itse tykkää, niin sehän on pääasia.
Itse en tuosta kiinalaistyylistä pidä, mutta eihän huonekaan ole minun.
Tuohon tyyliin löytyy ainakin helposti muita sisustusjuttuja mistä vaan (esim. paperivalaisimet, pussilakanat ja päiväpeitteet yms).

Meillä ei onnistuisi. Vaikka nuori itse haluaisi. Joku raja sentään siinäkin.
Kamalat musta.
Mutta jos teidän nuori tykkää ja haluaa ja sulle itselle se on ok, niin miksi sitten täällä asiasta kyselet. Sehän on pääasia, että itse tykkää, vaikkei muut tykkäiskään. :D

Ihan kivat. Itse en jotexilta kuitenkaan tilais mitään, yleensä tuotteet näyttävät kuvastossa tosi kivoilta, mut vastaavat sit luonnossa lähinnä lattiarättiä. Eli itse ainakin ssanut sieltä tosi huonolaatusta tavaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ei onnistuisi. Vaikka nuori itse haluaisi. Joku raja sentään siinäkin.
Kamalat musta.
Mutta jos teidän nuori tykkää ja haluaa ja sulle itselle se on ok, niin miksi sitten täällä asiasta kyselet. Sehän on pääasia, että itse tykkää, vaikkei muut tykkäiskään. :D

Jos et lukenut aloitusta, kyselin mielipiteitänne :D. Toki meille ne tulee ja me niitä kattellaan :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Ihan kivat. Itse en jotexilta kuitenkaan tilais mitään, yleensä tuotteet näyttävät kuvastossa tosi kivoilta, mut vastaavat sit luonnossa lähinnä lattiarättiä. Eli itse ainakin ssanut sieltä tosi huonolaatusta tavaraa.

Juu, joku tuolla sivuilla olikin arvioinut noita kyseisiä verhoja kuvaan nähden ohuiksi, mutta ovat kuitenkin edulliset, joten ei se nyt perikatoon vie vaikka ne kokeeksi tilaankin, saahan ne sitten palautettua, jos ovat ihan sekundaa =).

Noista verhoista tulee mieleen sellanen Jyskin kuvasto -koti. Lasinen ruokapöytä, joku hillitön kotialttari olohuoneessa, vähän vanhanaikaiset (nahka)sohvat, lasinen sohvapöytä...
Sellainen "muka moderni" koti. Makuuhuone "syntisen" musta. ehkä punaista ja violettia vähän lisänä. Huh...en tykkää yhtään. Junttimaista. Makunsa kullakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noista verhoista tulee mieleen sellanen Jyskin kuvasto -koti. Lasinen ruokapöytä, joku hillitön kotialttari olohuoneessa, vähän vanhanaikaiset (nahka)sohvat, lasinen sohvapöytä...
Sellainen "muka moderni" koti. Makuuhuone "syntisen" musta. ehkä punaista ja violettia vähän lisänä. Huh...en tykkää yhtään. Junttimaista. Makunsa kullakin.

WUHUU, me ollaan junttei =).

Ei laiteta kuitenkaan olkkariin, vaan nuoren boxiin.
Sisustus tulee olemaan musta-punaista...Ei kylläkään lasista sohvapöytää ole. Pitäisikö ostaa? :D

En tykkää yhtään. Mutta jos pakko, niin älä missään nimessä ala sisustamaan niin, että kaikki on punamustia. Mielummin niin että ovat mustia ja punaisia. Menee muuten ihan levottoman näköiseksi. Sitten lisänä jotain muuta väriä.

Yhteistyössä