eli kaapissa olisi kanansuikaleita,pastaa,ruokakerma,1tomaatti ja jotain pakaste kasviksia!!niistä nyt pitäsi jotain tehdä mutta ei oikein ole mitään ideoita kun ei huvittaisi vaan kaikkia laittaa sekaisin kattilaan...olisikos teistä jollain jotain hyvää ideaa??? =)