M
mie
Vieras
Oon puol kuuteen töissä ja pitäis joku helppo mutta silti hyvä ruoka laittaa kotona,mulle ja miehelle?vauva syö vielä purkkiruokaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Oon puol kuuteen töissä ja pitäis joku helppo mutta silti hyvä ruoka laittaa kotona,mulle ja miehelle?vauva syö vielä purkkiruokaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minä teen ihan kohta kymmenessä minuutissa valmistuvan ruoan, katkarapupastaaNo, sipulit on jo pilkottu, se vie muutaman minuutin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mutta apstankeittàmiseen menee aikaa. no helppo ja nopea silti
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mutta apstankeittàmiseen menee aikaa. no helppo ja nopea silti
Veden kiehumiseen menee pisin aika, kun iso kattilallinen kiehuu, mutta tuorepasta on kolmessa minuutissa sitten kypsää ja kastike tulee siinä ajassa. Salaatti on jo tehty ja patongit paistettu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:hienoa, hyvàà ruokahalua
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mutta apstankeittàmiseen menee aikaa. no helppo ja nopea silti
Veden kiehumiseen menee pisin aika, kun iso kattilallinen kiehuu, mutta tuorepasta on kolmessa minuutissa sitten kypsää ja kastike tulee siinä ajassa. Salaatti on jo tehty ja patongit paistettu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jos laitan munakas-nakkihässäkkään herne-maissi-paprikaa niin pitääkö ne keittää ekana?tyhmä kysymys..