Kertokaapa persujen äänestäjät

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hih"
Mä äänestin ehdokasta, joka sattuu olemaan persu ihan hänen paikallisten toimiensa vuoksi. En usko, että mikään puolue pystyy muuttamaan oikeasti Suomen asioita. Talous ja EU ovat Suomen eduskuntaa voimakkaammat muutosten tekijät.
 
"tiina"
[QUOTE="vieras";23599923]Ihan konkreettisia asioita, miten asiat paranee, jos persut saavat lisää paikkoja eduskuntaan?!

Tähän ketjuun voidaan sitten tulevina vuosina palata...[/QUOTE]

Vai aloitetaanko sillä että kerrot miten asiat huononee jos persut saavat lisää paikkoja eduskuntaan?
 
"huoh"
Mä äänestin ihmistä, en puoluetta. Eli siis vaalikoneelta katsoin, kenellä on lähimmin osuvat ne tärkeimmät arvot ja sieltä se tuli, persujen edustaja. Ei voi mitään, mä äänestin ihmistä ja se nyt sattuu sitten edustamaan persuja. Mitä sitten!
 
"vieras"
Eiköhän Suomen velanoton ole paras loppua ja veroalet pöntöstä joka iikalta, ja ruvetaan maksamaan itte menot eikä velkarahalla, täs ollaan jo nyt aika syvässä suossa. Mitä niillä veroaleilla on ollut hyvää??? Köyhät voi ostaa kaljan enemmän kaupasta.
 
Ettei totuus unohtuisi
Ei sovi unohtaa Persujen ilmastopoliittista Ohjelmaa, joka on kopio Metalliliiton viime helmikuussa eduskunnan työelämä- ja tasa-arvovaliokunnalle antamasta lausunnosta.
Perussuomalaiset julkistamistilaisuudessaan: "Tervetuloa tähän tilaisuuteen. Ja pari alkusanaa ennen kuin lähden käymään läpi tätä mallia. Kun on vähän ajateltu, että mitä se Soini siellä EU:ssa ja Euroopassa tekee - Brysselissä ja Strasbourgissa - niin mä olen nyt puolitoista vuotta tehnyt tätä."

Puolitoistako vuotta siis meni Metalliliiton 5 sivuisen lausunnon kopioimiseen kirjoitusvirheineen kaikkineen. Perussuomalaiset ovat myöntäneet kopioinnin.


Persut on perseestä!
 
"vieras"
Vihernatsien veronkorotukset on huomattu! Lämmitysöljy toista euroa litra, sähkö yli 10 senttiä kilowattitunti ja bensa maksaa maltaita. Dieseliin veronkorotus vasta tulossa.

Ei ole suomalaisten tehtävä pelastaa maailmaa jos aasialaiset ja afrikan neekerit lisääntyvät kuin kanit ja saastuttavat maapallon.
 
MIKÄ SUOMESSA ON NIIN HUONOSTI?

Asun Suomen ulkopuolella ja täällä on saanut nähdä ja tuntea, mitä on kun yhteiskunta ei oikeasti välitä tai huolehdi. Suomi on todellinen paratiisi moniin Euroopan maihinkin verrattuna. Suomesta lähdettyäni en ole enää koskaan ymmärtänyt, miten joku kehtaa valittaa oloistaan siellä. Ehkä heidät pitäisi tuupata johonkin paikkaan, jossa todella pitää olla omillaan ja pärjätä itse. Olisi sitten Suomessakin helpompaa.
 
"vieras"
MIKÄ SUOMESSA ON NIIN HUONOSTI?

Asun Suomen ulkopuolella ja täällä on saanut nähdä ja tuntea, mitä on kun yhteiskunta ei oikeasti välitä tai huolehdi. Suomi on todellinen paratiisi moniin Euroopan maihinkin verrattuna. Suomesta lähdettyäni en ole enää koskaan ymmärtänyt, miten joku kehtaa valittaa oloistaan siellä. Ehkä heidät pitäisi tuupata johonkin paikkaan, jossa todella pitää olla omillaan ja pärjätä itse. Olisi sitten Suomessakin helpompaa.
No ohan se perseestä, jos sossu ei osta isompaa taulutelkkaria, kun entistä ruutua pitää tihrustaa.
 
Myös ulkomailla
MIKÄ SUOMESSA ON NIIN HUONOSTI?

Asun Suomen ulkopuolella ja täällä on saanut nähdä ja tuntea, mitä on kun yhteiskunta ei oikeasti välitä tai huolehdi. Suomi on todellinen paratiisi moniin Euroopan maihinkin verrattuna. Suomesta lähdettyäni en ole enää koskaan ymmärtänyt, miten joku kehtaa valittaa oloistaan siellä. Ehkä heidät pitäisi tuupata johonkin paikkaan, jossa todella pitää olla omillaan ja pärjätä itse. Olisi sitten Suomessakin helpompaa.
Erittäin samaa mieltä. Oikein hävettää kuunnella Suomessa asuvien tuttujen valitusta...
 
[QUOTE="vieras";23600560]Vihernatsien veronkorotukset on huomattu! Lämmitysöljy toista euroa litra, sähkö yli 10 senttiä kilowattitunti ja bensa maksaa maltaita. Dieseliin veronkorotus vasta tulossa.

Ei ole suomalaisten tehtävä pelastaa maailmaa jos aasialaiset ja afrikan neekerit lisääntyvät kuin kanit ja saastuttavat maapallon.[/QUOTE]

Että kunhan sinulla on kaikki hyvin nyt ja mahdollisimman halpaa tuhlailla energiaa ja kaikkea muutakin niin mitä väliä mitä 10 vuoden päästä tai vaikkapa sun lapsillasi (ei kai sulla ole sellaisia?).

Hyvähän se on tällä hetkellä erittäin epäterveenä viisikymppisenä tehdä päätöksiä ilmastopoliittisesta näkökulmasta hälläväliä-asenteella, ajatellen tasan tarkkaan sitä miten tänään saadaan mulle nyt kaikki mahd halvalla. Nämä päättäjät on kuolleita jo hyvinkin pian, me ehkä hieman nuoremmat ja jopa mahdollisesti vähän terveemmät taas pääsemme todistamaan kunnon öljykriisit ja sen kun pitäisi miettiä mihin tungetaan sadat tuhannet tonnit ydinjätettä jota tuotetaan koko ajan lisää ynnä muuta kivaa.

Ei sillä että itsekään haluaisin maksaa bensasta tai sähköstä niin paljon kuin nyt joutuu, on se kuitenkin ikävän totta että tällä linjalla ei voida jatkaa koska siitähän sitten kärsitään kaikki oikeinkin kivasti, ja varsinkin ne meidän lapset, saati sitten heidän lapsensa. Mutta hei, mitä väliä kun minä minä minä minä ja vielä kerran minä.
 

Yhteistyössä