Kävin eilen ekassa ultrassa, viikot menkoista laskettuna 8+2. Ultrassa näkyi kolme "rakkulaa" lähellä toisiaan, ei kuitenkaan kiinni. Lääkäri kysyi, että oliko viikot tosiaan jo yli 8, ja sitten sanoi et ei näytä siltä miltä pitäisi. Ja ettei valitettavasti löydä sykettä.
Lääkäri ilmeisesti erikoistunut, ja ultra uusi ja hyvä.
Mieheni pyysi tarkennusta, jolloin sanoi et löysi sikiön aihion, mutta valitettavasti alkuraskauden keskenmenot hyvin yleisiä..
Laittoi lähetteen tarkempiin tutkimuksiin, ja sieltä soitetaan minulle aika lähipäivinä. Olin itse niin sumussa siinä vaiheessa, etten osannut kysellä enempää, ja meille molemmille jäi maku, ettei lääkärikään oikein tiennyt mikä on.. Kokemuksia? Kiitos :\|
Lääkäri ilmeisesti erikoistunut, ja ultra uusi ja hyvä.
Mieheni pyysi tarkennusta, jolloin sanoi et löysi sikiön aihion, mutta valitettavasti alkuraskauden keskenmenot hyvin yleisiä..
Laittoi lähetteen tarkempiin tutkimuksiin, ja sieltä soitetaan minulle aika lähipäivinä. Olin itse niin sumussa siinä vaiheessa, etten osannut kysellä enempää, ja meille molemmille jäi maku, ettei lääkärikään oikein tiennyt mikä on.. Kokemuksia? Kiitos :\|