Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:entäs ne kukkia sielä takana?Kamalako?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa ekassa kuvassa tuo musta möhkylä keskellä lattiaa... Mikä se on? Sen heivaisin ainakin pois..
Alkuperäinen kirjoittaja yäkkis:kukat purkkineen h..ttiin, ja vaikka valokuvia sinne..
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:entäs ne kukkia sielä takana?Kamalako?
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:outo kontrasti tuo viileänsävyinen tapetti ja puunväriset huonekalut. ei ole minuun makuun, ei.
televisio on todellakin liian lähellä sänkyä. ihana matto :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jotenkin on nyt liikaa yrittämisen makua,kukat ja tarrat sekä telkkari pois.Yksinkertaisen tyylikästä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jotenkin on nyt liikaa yrittämisen makua,kukat ja tarrat sekä telkkari pois.Yksinkertaisen tyylikästä!
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jotenkin on nyt liikaa yrittämisen makua,kukat ja tarrat sekä telkkari pois.Yksinkertaisen tyylikästä!
Mut mihin mä sen telkkari vien :xmas: roskikseen?Meillä jokaisessa huonessa telkkari jopa keittiössä,toinen kerros ei vielä valmis,niin ja lasten huonessa ei ole telkkaria vaan kannettava dvd soitin,kun ei sinne mahtu telkkari,kaikki täynnä
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa ekassa kuvassa tuo musta möhkylä keskellä lattiaa... Mikä se on? Sen heivaisin ainakin pois..
häräntalja![]()
ne on mulla joka huonessa,myös ruokailusaalissa penkkillä porontalja
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jotenkin on nyt liikaa yrittämisen makua,kukat ja tarrat sekä telkkari pois.Yksinkertaisen tyylikästä!
Mut mihin mä sen telkkari vien :xmas: roskikseen?Meillä jokaisessa huonessa telkkari jopa keittiössä,toinen kerros ei vielä valmis,niin ja lasten huonessa ei ole telkkaria vaan kannettava dvd soitin,kun ei sinne mahtu telkkari,kaikki täynnä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa ekassa kuvassa tuo musta möhkylä keskellä lattiaa... Mikä se on? Sen heivaisin ainakin pois..
häräntalja![]()
ne on mulla joka huonessa,myös ruokailusaalissa penkkillä porontalja
Ei kun sen häräntaljan päällä oleva laatikon mallinen..