Kertokaa,yritän täällä jotain sisusta(kuvia),ei muuta tekemistä ole

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Tuossa ekassa kuvassa tuo musta möhkylä keskellä lattiaa... Mikä se on? Sen heivaisin ainakin pois..

häräntalja :D

ne on mulla joka huonessa,myös ruokailusaalissa penkkillä porontalja

Ei kun sen häräntaljan päällä oleva laatikon mallinen..

Sänky?

Alkuperäinen kirjoittaja herrajesthas:
Tuossa ekassa kuvassa tuo musta möhkylä keskellä lattiaa... Mikä se on? Sen heivaisin ainakin pois..

Se on sänky! Eikai kukaan voi ilman sänkyä nukkua...

Sänky? Minä katsoin, että se on joku rahi, jonka päällä joku kumma vaalea patja ;).. ok, eli sitten telkkari pois, on aivan liian lähellä..

Alkuperäinen kirjoittaja herrajesthas:

Se on sänky! Eikai kukaan voi ilman sänkyä nukkua...

Sänky? Minä katsoin, että se on joku rahi, jonka päällä joku kumma vaalea patja ;).. ok, eli sitten telkkari pois, on aivan liian lähellä..

Telkkari sitten kannatta jonnekin varastoon viedä,juu ja kukkia pois,munkin mielestä ei sopi ehkä

Eikös miehesi voisi laittaa telkkarin sängyn vastapäiselle seinälle kiinni, jos nimittäin katsotte telkkaria makkarissa?

Lisään että myöskään tumma talja lattialla ei kokonaisuuteen sovi, en muutenkaan ymmärrä isoa mattoa puoliksi sängyn alla. Mielummin pienet, vaaleat matot molemmin puolin sänkyä.

Eikös miehesi voisi laittaa telkkarin sängyn vastapäiselle seinälle kiinni, jos nimittäin katsotte telkkaria makkarissa?

Lisään että myöskään tumma talja lattialla ei kokonaisuuteen sovi, en muutenkaan ymmärrä isoa mattoa puoliksi sängyn alla. Mielummin pienet, vaaleat matot molemmin puolin sänkyä.

sielä on vaatekappi :/

Ihana makkarin tapetti! Mun mielestä makkarista ne kukat ja taulut pois, jotain muuta tapettiin ja muuhun tyyliin sopivaa.
Lastenhuone on kiva, mutta jos se on hirveän pieni niin mites kerrossänky? Tosi itse en tykkää kerrossängyistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Ihana makkarin tapetti! Mun mielestä makkarista ne kukat ja taulut pois, jotain muuta tapettiin ja muuhun tyyliin sopivaa.
Lastenhuone on kiva, mutta jos se on hirveän pieni niin mites kerrossänky? Tosi itse en tykkää kerrossängyistä...

Kerrossängystä en mäkään tykkä,mulla kaksi samalaista sänkyä,mutta toki ne vie koko paikka,mun muuten sitten pitää koko toi juttu taulujen varten otta pois tai sitten joku iso hopea taulu ostaa,niin muuten hyvää ehkä idea

Sopiko matto tänne?Vai ei?Joku muu paremmin?

MITÄ HIIVATTIA TUO SÄNGYN ALUNEN TARVITSEE MATTOA?!? :O

Kaunis matto menee pilalle kun on piilotettu sängyn alle!

Onko telkkari liian lähellä,se on ylimäräinen telkkari ja oli pakko jonnekin laita,entäs toi lipasto sopiko,vai poistanko tää kokonaan?

Eikö televisiolle ole paikkaa sängyn päässä? Itse en noin iso aruutua kykenisi katsomaan noin läheltä! Hommaa sille vaikka seinäteline ja asenna sängyn päädyssä olevalle seinälle tai kattoon.

Entäs ne sisustustarrat,onko mautonta vai ok?

Mautonta :x :x :x ...
Ja nuo muoviset (? ) purkkikukat hemmettiin sängyn päädystä! :x :x :x

Minusta makuuhuoneen tapetti kiva, on hieman erilainen ja kalusteet sopivat hyvin yhteen, siitä on hyvä lähteä, mutta kuten moni jo todennut kukat hus pois, samoin tarrat ja ne taulut, itse ostaisin jonkun vaalean sängynpeiton sellaisen muhkean ja sitten kauniita tyynyjä sängyn päälle, hyvin harmonisia värejä, ei mitään räikyvää ja kuten joku sanoi, myös jotain tummaa, esim niihin tyynyihin. Osta toiset tyynyt talvikaudeksi ja sitten kevääksi ja kesäksi jotkut raikkaammat kesäiset. Muutama kaunis persoonallinen juttu, oletko esim saanut mitään perintöä tai tuonut joain kivaa ulkomailta???? Yksinkertainen on tyylikästä.

moikka

matto on hyvä juuri siten kun olet sen laittanut, lukekaapa palstalaiset sisustuslehtiä, näyttää ehkä vaan teidän silmään vielä vieraalta mutta on paljon käytetty nykyisin noin.

kukat ota pois sängyn tasolta. siirrä tauluja kumpaakin keskemmälle eli lähemmäksi toisiaan, ei kuitenkaan kiinni toisiinsa.

telkkari sinne kattoon sängyn päähän tai kokonaan pois. myös se taso pois, jolla telkkari on.

laittaisin valkoisen täyteläisen päiväpeiton, joka ei tule sängyn reunojen yli vaan käännät ne sen sängyn laitojen "sisään".

tapetti ja modernius yhdessä on pelkkää plussaa. niillä kaappien tarroilla ei ole väliä, pidä jos tykkäät. ovat sinänsä niin pieni yksityiskohta että niitä en miettisi.

Yhteistyössä