V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:http://www.aijaa.com/v.php?i=4865000.jpg
toi on vielä peili ja lipastot,vanha kuva,ajatteli liityä senkin
Näkyypä selvästi tapetin saumat..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:http://www.aijaa.com/v.php?i=4865000.jpg
toi on vielä peili ja lipastot,vanha kuva,ajatteli liityä senkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa ekassa kuvassa tuo musta möhkylä keskellä lattiaa... Mikä se on? Sen heivaisin ainakin pois..
häräntalja![]()
ne on mulla joka huonessa,myös ruokailusaalissa penkkillä porontalja
Ei kun sen häräntaljan päällä oleva laatikon mallinen..
Alkuperäinen kirjoittaja herrajesthas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa ekassa kuvassa tuo musta möhkylä keskellä lattiaa... Mikä se on? Sen heivaisin ainakin pois..
häräntalja![]()
Se on sänky! Eikai kukaan voi ilman sänkyä nukkua...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja herrajesthas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa ekassa kuvassa tuo musta möhkylä keskellä lattiaa... Mikä se on? Sen heivaisin ainakin pois..
häräntalja![]()
Se on sänky! Eikai kukaan voi ilman sänkyä nukkua...
Sänky? Minä katsoin, että se on joku rahi, jonka päällä joku kumma vaalea patja.. ok, eli sitten telkkari pois, on aivan liian lähellä..
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Sisustustarrat sopii tuohon tapettiin yms.
Kukkaruukut pois, telkkari pois, mut lipasto ok, häräntalja on liian tumma,löytyiskö vaaleena?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös miehesi voisi laittaa telkkarin sängyn vastapäiselle seinälle kiinni, jos nimittäin katsotte telkkaria makkarissa?
Lisään että myöskään tumma talja lattialla ei kokonaisuuteen sovi, en muutenkaan ymmärrä isoa mattoa puoliksi sängyn alla. Mielummin pienet, vaaleat matot molemmin puolin sänkyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:Ihana makkarin tapetti! Mun mielestä makkarista ne kukat ja taulut pois, jotain muuta tapettiin ja muuhun tyyliin sopivaa.
Lastenhuone on kiva, mutta jos se on hirveän pieni niin mites kerrossänky? Tosi itse en tykkää kerrossängyistä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita kuva keittiöstäkin!HALUUN nähdä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita kuva keittiöstäkin!HALUUN nähdä =)
mut se ei ole valmisse on ihan,ihan,ihan romuna
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Sopiko matto tänne?Vai ei?Joku muu paremmin?
MITÄ HIIVATTIA TUO SÄNGYN ALUNEN TARVITSEE MATTOA?!? :O
Kaunis matto menee pilalle kun on piilotettu sängyn alle!
Onko telkkari liian lähellä,se on ylimäräinen telkkari ja oli pakko jonnekin laita,entäs toi lipasto sopiko,vai poistanko tää kokonaan?
Eikö televisiolle ole paikkaa sängyn päässä? Itse en noin iso aruutua kykenisi katsomaan noin läheltä! Hommaa sille vaikka seinäteline ja asenna sängyn päädyssä olevalle seinälle tai kattoon.
Entäs ne sisustustarrat,onko mautonta vai ok?
Mautonta :x :x :x ...
Ja nuo muoviset (? ) purkkikukat hemmettiin sängyn päädystä! :x :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laita kuva keittiöstäkin!HALUUN nähdä =)