Kertokaa,yritän täällä jotain sisusta(kuvia),ei muuta tekemistä ole

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Sopiko matto tänne?Vai ei?Joku muu paremmin?

Onko telkkari liian lähellä,se on ylimäräinen telkkari ja oli pakko jonnekin laita,entäs toi lipasto sopiko,vai poistanko tää kokonaan?

Entäs ne sisustustarrat,onko mautonta vai ok?

Sorry B.S, mutta :x ei mun makuun. Sulla oli ennenkin kuvia makkarista mutta silloin näytti paremmalta, yksinkertaisemmalta. Nyt oot ilm. lisännyt nuo tekokukat ja tarrat. Tuo tapetti on niin hallitseva että menee sekavan näköiseksi kun tulee pientä tilpehööriä. Nuo taulut ei sopineet minusta ollenkaan sillonkaan.

mitä ihmeen tarroja kaapin ovessa - POIS
kukat - kuten sanoin -POIS
järkyt taulut POIS
yksinkertaista hyvä ihminen - on oikea sillisalaatti..

Alkuperäinen kirjoittaja yäkkis:
kukat purkkineen h..ttiin, ja vaikka valokuvia sinne..

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
entäs ne kukkia sielä takana?Kamalako?

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
outo kontrasti tuo viileänsävyinen tapetti ja puunväriset huonekalut. ei ole minuun makuun, ei.
televisio on todellakin liian lähellä sänkyä. ihana matto :heart:

no mulla jooko ne väriset kalusteet kotona tai sitten muistat ja keittiö mulla sekä että

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotenkin on nyt liikaa yrittämisen makua,kukat ja tarrat sekä telkkari pois.Yksinkertaisen tyylikästä!

Mut mihin mä sen telkkari vien :xmas: roskikseen?Meillä jokaisessa huonessa telkkari jopa keittiössä,toinen kerros ei vielä valmis,niin ja lasten huonessa ei ole telkkaria vaan kannettava dvd soitin,kun ei sinne mahtu telkkari,kaikki täynnä

Jos tykkäät noista tarroista niin pidä ne, minun mielestä ne on ihan hauskat kanssa.
Kukat ja taulut ei sovi mun mielestä. Jotain tummaa voisit laittaa muuallekin kuin lattialle.

Jotenkin on nyt liikaa yrittämisen makua,kukat ja tarrat sekä telkkari pois.Yksinkertaisen tyylikästä!

Mut mihin mä sen telkkari vien :xmas: roskikseen?Meillä jokaisessa huonessa telkkari jopa keittiössä,toinen kerros ei vielä valmis,niin ja lasten huonessa ei ole telkkaria vaan kannettava dvd soitin,kun ei sinne mahtu telkkari,kaikki täynnä

anna telkkari mulle :D

En tykkää kukista sängyn päässä, enkä niistä sisustustarroista, ehkä niitä on liikaa, eli vähemmän olisi enemmän.

Muuten tykkäsin, matostakin tykkäsin, tosin ehkä se on väriltään outo tuohon makuuhuoneeseen.

Tuossa ekassa kuvassa tuo musta möhkylä keskellä lattiaa... Mikä se on? Sen heivaisin ainakin pois..

häräntalja :D

ne on mulla joka huonessa,myös ruokailusaalissa penkkillä porontalja

Ei kun sen häräntaljan päällä oleva laatikon mallinen..

ihan liikaa krääsää ja kaikki riitelee keskenään. Huonekalut moderneja ja yksityiskohdat romanttisia, yritä nyt päättää mitä haluat. Jätä huonekalut vaan ja katso mitä sopii lisätä.

Telkkari ei mahdu jalkopäähän?

Meilläkin on telkkari joka huoneessa nykyään, paitsi keittiössä. Meillä on niin pieni i:n muotoinen telkkari, että sinne se ei mahtuisikaan.

Tuossa ekassa kuvassa tuo musta möhkylä keskellä lattiaa... Mikä se on? Sen heivaisin ainakin pois..

häräntalja :D

ne on mulla joka huonessa,myös ruokailusaalissa penkkillä porontalja

Ei kun sen häräntaljan päällä oleva laatikon mallinen..

Se on sänky! Eikai kukaan voi ilman sänkyä nukkua...

Yhteistyössä