mitä eroa on juustolla?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Kumpi on parempaa vai hernekeitto?Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:nää vitsi on parhaimpia ja mille mä oikeesti nauran:
mitä ero on harakalla?
mitä enemmän, sen raakkuu.
mitä eroa on varpusella?
toinen jalka on pienempi paitsi vasen
Tää osuu ja uppoo mullekin aina!Alkuperäinen kirjoittaja kauheen huono:Mun ehdoton lempijuttu jolle ehkä yks kuulija on joskus nauranut on kaikessa kauneudessaan:
Kaksi miestä käveli sillalla. Keskimmäisellä oli pipo.
Mä en vaan voi sille mitään, nytkin naurattaa.
sekä vitsille et tolle lisäkysymykselleAlkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:oottekste kattonu bondeja? "my name is bond. james bond" ja se sanoo nakkikiskalla et "piirakka. lihapiirakka."Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Selitäkkö tän??? Ukkokaan ei tajunnu????Alkuperäinen kirjoittaja heh:Niiiin huono, ettei voi ku nauraa:
Mitä James Bond sanoi nakkikiskalla?
- Piirakka, lihapiirakka.
Nauratti vaikken edes tajunnu koko juttua...? Oon vähän outo.Alkuperäinen kirjoittaja kauheen huono:Mun ehdoton lempijuttu jolle ehkä yks kuulija on joskus nauranut on kaikessa kauneudessaan:
*REPS*Alkuperäinen kirjoittaja hah..:Nauratti vaikken edes tajunnu koko juttua...? Oon vähän outo.Alkuperäinen kirjoittaja kauheen huono:Mun ehdoton lempijuttu jolle ehkä yks kuulija on joskus nauranut on kaikessa kauneudessaan:
Tässä yks juttu:
Mies oli muuttanut kauas metsän keskelle koska halusi asua yksin. No, viikot ja kuukaudet siinä vierähti eikä ketään koskaan näkynyt missään. Yhtenä päivänä oveen sitten kuitenkin koputettiin. Mies avasi oven ja siellä oli toinen mies joka sanoi olevansa lähin naapuri tuolta monien kilometrien päästä ja päättänyt lähteä kutsumaan naapurinsa illanviettoon luokseen. Naapuri sanoi että lähtisitkö bileisiin hänen luokseen, mies vastasi että mikäs siinä, johan tässä on tullut itsekseen oltuakin. Naapuri sanoi että siellä sitten ryypätään, mies vastasi että kyllä hän viinaa kestää. Naapuri sanoi että tappelukin saattaa tulla, mies vastasi että ei hänellä ole mitään kunnon matsia vastaan. "Siellä saatetaan naidakin", naapuri sanoi johon mies vastasi että johan siitä onkin aikaa kun on saanut. Naapuri lähti jo poispäin ovelta, kääntyi sitten takaisin ja sanoi: "Ainiin, sinne ei sitten tule muita kuin sinä ja minä!"
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Kumpi on parempaa vai hernekeitto?Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:nää vitsi on parhaimpia ja mille mä oikeesti nauran:
mitä ero on harakalla?
mitä eroa on varpusella?
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ja tämä naurattaa kans aina: Miksi Tiku on vihainen Takulle? Koska Taku kaivoi Tikulla persettä.
Mulla tämmönen versio et Mies meni kauppaan. Lapio.Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Kumpi on parempaa vai hernekeitto?Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:nää vitsi on parhaimpia ja mille mä oikeesti nauran:
mitä ero on harakalla?
mitä eroa on varpusella?
mies meni kenkäkauppaan. pipo
tää ei kuulu samaan syssyyn näiden kans mut sanon siltiAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mulla tämmönen versio et Mies meni kauppaan. Lapio.Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Kumpi on parempaa vai hernekeitto?Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:nää vitsi on parhaimpia ja mille mä oikeesti nauran:
mitä ero on harakalla?
mitä eroa on varpusella?
mies meni kenkäkauppaan. pipo
Huonojen vitsien lähteillä
muoks tää näyttiki jo olevan, sori
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hevonen kävellä löntysteli metsässä kun se yhtäkkiä tipahti suureen ansamonttuun. Aikansa se yritti kiivetä pois, mutta reunat olivat liian jyrkät, joten sen oli ruvettava huutamaan apua. Lähistöllä lymyillyt jänis kuuli avunhuudot ja loikki paikalle. Hetken aikaa tilannetta pohdittuaan jänis lähti loikkimaan pois, mutta palasi pian takaisin BMW:llään. Jänis ajoi auton keulan varovasti monttuun ja hevonen pääsi kiipeämään sitä autoa pitkin pois montusta. Hevonen kiitti kauniisti, veti bemarin pois montusta ja lähti jatkamaan matkaa. Hevonen oli hädin tuskin ehtinyt seuraavan puskan taakse, kun se jo kuuli riipaisevia avunhuutoja. Niinpä se kääntyi takaisin ja palasi kuopalle. Kuinka ollakkaan, jänishän se oli sinne samaiseen monttuun pudonnut uteliaisuuttaan. Hetkeäkään epäröimättä hevonen laski ison jortikkansa monttuun ja jänis pääsi kiipeämään sitä pitkin pois. Mikä on tarinan opetus?
V: Jos on iso kalu, ei tarvitse bemaria
DDD repesin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hevonen kävellä löntysteli metsässä kun se yhtäkkiä tipahti suureen ansamonttuun. Aikansa se yritti kiivetä pois, mutta reunat olivat liian jyrkät, joten sen oli ruvettava huutamaan apua. Lähistöllä lymyillyt jänis kuuli avunhuudot ja loikki paikalle. Hetken aikaa tilannetta pohdittuaan jänis lähti loikkimaan pois, mutta palasi pian takaisin BMW:llään. Jänis ajoi auton keulan varovasti monttuun ja hevonen pääsi kiipeämään sitä autoa pitkin pois montusta. Hevonen kiitti kauniisti, veti bemarin pois montusta ja lähti jatkamaan matkaa. Hevonen oli hädin tuskin ehtinyt seuraavan puskan taakse, kun se jo kuuli riipaisevia avunhuutoja. Niinpä se kääntyi takaisin ja palasi kuopalle. Kuinka ollakkaan, jänishän se oli sinne samaiseen monttuun pudonnut uteliaisuuttaan. Hetkeäkään epäröimättä hevonen laski ison jortikkansa monttuun ja jänis pääsi kiipeämään sitä pitkin pois. Mikä on tarinan opetus?
V: Jos on iso kalu, ei tarvitse bemaria
Ei tätä...Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1356531
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1356531