kertokaa vitsejä tai juttuja mille olette nauraneet aivan kippurassa?

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
kaks viittomakielistä oli ravintolassa syömässä.
toinen kertoi toiselle vitsin, ja toinen nauroi niin
että sormet lähtivät sijoiltaan
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

josta tuli mieleen se vitsi missä on kaks miestä, toinen pyörätuolissa ja toinen on kalju. kalju sanoo pyörätuolissa olevalle et juostaanko tonne laiturille? johon pyörätuolimies vastaa et joo, juostaan oikein tukka putkella :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Tosta tuli mieleen vähän samantapainen vitsi:

Kädettömät pelasivat jalkapalloa ja jalattomat olivat katsomossa. Pallo lensi katsomoon, ja kädettömät huusivat jalattomille :" Potkaiskaa pallo tänne!" Johon jalattomat:" Vetäkää käteen!" B)

=))))
Tämä ei ole varsinaisesti vitsi, mutta nauran tälle kippurassa. Aivan paras. Annille pisteet!

Annin suosikkieläin on pupu!

http://siika.net/flash/random/suosikkielain_on_pupu.swf

nn
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
nää vitsi on parhaimpia ja mille mä oikeesti nauran:

mitä ero on harakalla?
mitä enemmän, sen raakkuu. :LOL: :LOL: :LOL:

mitä eroa on varpusella?

toinen jalka on pienempi paitsi vasen :LOL: :LOL: :LOL:
Kumpi on parempaa vai hernekeitto?

:LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

mies meni kenkäkauppaan. pipo :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: Mulla tämmönen versio et Mies meni kauppaan. Lapio. :LOL: :LOL:

Huonojen vitsien lähteillä :whistle:
muoks tää näyttiki jo olevan, sori
MÄ EN TAJUU NÄITÄ!!!!! hö...

v
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
ja juurikin repesin täysin kulturellille ja sivistyneelle miehelleni :LOL:
mies söi,pieras ja tokas: onpa röyhkeetä ruokaa kun tulee reiälle huuteleen :LOL: :LOL: :LOL: (joo, se on tosi sulonen jutuissaan :xmas: )
Mä olen tota miettinyt, että pitäisikö joskus tehdä täällä kysely, että mitä pierusanontoja tai hokemia tutuilla ja sukulaisilla on eli mitä ne tokaisee aina pierun jälkeen. Tai sitten yksittäiset loistavat tokaisut kuten toi reiällä huutelu...
:LOL: :LOL:

Hitto,et on hauskoja juttuja :D
Nää pari on semmosia mille on tullu naurettua ihan kiitettävästi..

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=64083&c=11&v=10&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=5X1VIyZe3Ws&feature=related

ex:n juttuja
nää vitsi on parhaimpia ja mille mä oikeesti nauran:

mitä ero on harakalla?
mitä enemmän, sen raakkuu. :LOL: :LOL: :LOL:

mitä eroa on varpusella?

toinen jalka on pienempi paitsi vasen :LOL: :LOL: :LOL:
Kumpi on parempaa vai hernekeitto?

Kumpi on parempi vai pulla?

ruma sana
Suomalaiset avustustyöntekijät rantautuivat Afrikkaan. Ensimmäisenä iltana eräs kaksikko oli kävelyllä pakolaisleirin lähellä joen rannassa, kun he näkivät krokotiilin nielemässä mustaa miestä.
"Ei v***u! Nää mitään apua täällä tarvii, kato nyt tollakin on Lacosten makuupussi!!!!!"

tiitu the redhead
ehkä vähän rasistinen mutta naurattaa silti : vaimo on juuri synnyttänyt ja kätilö vie lapsen isälle. ongelma vain on, että lapsi on musta ja vanhemmat ei. kätilö katsoo onnesta hehkuvaa isää joka toteaa " vaimo polttaa aina kaiken pohjaan"

joo
vein aamulla lapsen eskariin,pienempi-3v oli mukana. pikkuinen katseli eskaritätiä vähän aikaa ja sanoi sitten:iskä oli oikeassa,sulla sitten on iso perse!!!!!!
en tiennyt,nauraa tai itkeä...........

Kaksi ruotsalaismiestä meni taksiin, jonka kuski oli suomalainen. Toinen ruotsalaismiehistä takapenkillä rupesi puhelemaan, että piru kun alko pierettää ja kysyi kuskilta saako pieraista. Kuski myöntyi. Ruotsalainen pieraisi kunnon töräyksen "trööööt". Toistakin ruotsalaismiestä alkoi pierettää ja tämäkin kysyi suomalaiskuskilta, että saako pieraista.. Noo saipa tuo luvan hänkin.. taas tuli kunnon miehekäs "trööt". No siinä samalla alkoi sitten suomalaista kuskiakin pierettää ja kuski kysyi ruotsalaismatkustajilta, että sopiiko hänenkin pieraista ja miehet myöntyivät ja kuski tuhnautti ilmoille pienen onnettoman "phiut" äänen.

Takapenkiltä alkoi kuulua kamalaa naurun remakkaa ja toinen ruotsalaismiehistä sanoi toiselle ruotsalaiselle " Kuuliksie, neitsyt!"" :LOL:

Skila
Tään on yks parhaita, mitä olen viime aikoina lukenut ja menee kutakuinkin näin...

Mies, strutsi ja kissa saapuvat paikalliseen pubiin. Mies tilaa.. minulle tuoppi.., minulle myös sanoo strutsi. Mulle iso viski tiuskaisee kissa. Baarimikko kaiken nähneenä lataa juomat pöytään kyselemättä. Mies laittaa käden taskuun ja antaa baarimikolle tasarahan.
Seurue juo juomansa ja lähtee. Tosin kissa kiukuttelee mennessään, että olisi vielä toinenkin viski mennyt..

Näin tapahtuu viikon ajan... joka ilta seurue saapuu kuppilaan ja tilaavat he mitä hyvänsä, laittaa mies aina kätensä taskuun ja antaa tasarahan. Lähtiessään kissa aina kiukuttelee.

Viikon päästä baarimikko ei voi vastustaa uteliaisuuttaan ja kysyy mieheltä, mikä on jutun juju (strutsi ja kissa) ja kuinka hänellä voi aina olla tasaraha, tilaa hän mitä hyvänsä.

Nooh..mies vastaa. Tapasin hyvän haltijan joka antoi minulle kaksi toivomusta.. Ensimmäisenä toivoin, että ostan mitä hyvänsä, niin minulta löytyisi taskusta tasaraha. Baarimikko kehumaan miehen toivetta.. hyvä toivomus, näin sinulta ei koskaan lopu rahat.

Nooh... toinen toivomus ei sitten mennytkään ihan nappiin... Kuin? kysyy baarimikko.
Toinen toivomukseni oli pitkäsäärinen tipu, jolla on tiukka mirri.. : )

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Valte oli voittanut arvalla 50 000 euroa ja ostanut tuliterän BMW:n. Uudella pirssillä piti toki lähteä ajelulle. Kesken matkan autosta puhkesi rengas. Valte pysäköi autonsa tien varteen ja ryhtyi irrottamaan rengasta. Paikalle saapasteli tuttu mies, Rainer, joka kysyi: "Kah, mitä sie teet?" Valte tuumasi: "Irrotan tässä rengasta.". Rainer kohautti olkapäitään, otti kengän jalastaan ja löi auton etuikkunan paskaksi. "No miepä irrotan mankan!"
:LOL: :LOL: :LOL:

olev
Poika myöhästyi aamulla koulusta. Opettaja kysyi:
- Miksi myöhastyit?
Poika sanoi:
- Jouduin viemään lehmän astutettavaksi.
Opettaja kysyi:
- Eikö isäsi olisi voinut tehdä sitä?
Poika vastasi:
- Kyllä kai olisi voinut, mutta kyllä sonni on paljon parempi.

duppa
Alkuperäinen kirjoittaja =)))):
Tämä ei ole varsinaisesti vitsi, mutta nauran tälle kippurassa. Aivan paras. Annille pisteet!

Annin suosikkieläin on pupu!

http://siika.net/flash/random/suosikkielain_on_pupu.swf
Tää on ehkä vaan aivan maailman paras, voi luoja miten toi toimittaja ei repee, aaaaaarrrrgggghhhhhh. Mun lapsi on just tollanen; tää vois olla meiltä mä en kestä...

Yhteistyössä