Kertokaa rehellinen mielipiteenne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuumeileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuumeileva

Vieras
meillä on noin 1-vuotias lapsi. mies kuumeilee jo toista. myös minä mutta olen hieman epävarma sillä, olen tälläkin hetkellä välillä todella väsynyt ja silloin tällöin kiukkuinen. ja tulee siis turhanpäiten tiuskittua niin miehelle kuin lapsellenkin :(
ja toiseksi olisi viellä ammatin opiskelu hieman kesken josta olen nyt siis pitänyt taukoa. pitäisi siis opiskella se ja hankkia isompi asunto ennen toista. vauvakuume tuppaa vaan olemaan niin kova ettei edes järkeä.
järki sanoo että toinen lapsi saa odottaa mutta sydän sanoo muuta.
mitä mieltä muut?

Alkuperäinen kirjoittaja kuumeileva:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Jos sulla on opinnot kesken, niin onko milleen kesken? Voisitko saattaa ne loppuun ja missä ajassa?

jäljellä reilut puoli vuotta. ehkä jopa vuosi..

suorita opinnot ensin loppuun, ja ihan siitä syystä kun itse sanoit olevasi epävarma toisen lapsen "tekemisestä"

tää on sit vaan mun mielipide

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Jos sulla on opinnot kesken, niin onko milleen kesken? Voisitko saattaa ne loppuun ja missä ajassa?

suorita opinnot ensin loppuun, ja ihan siitä syystä kun itse sanoit olevasi epävarma toisen lapsen "tekemisestä"

ihan juuri tuon opiskelen kannalta olen sitä mieltä että myöhemmin.

Sama täällä. Tosin ehkäisyn voit jättää pois jo puolen vuoden päästä, niin kerkeät valmistua hyvin ennen äippälomaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sama täällä. Tosin ehkäisyn voit jättää pois jo puolen vuoden päästä, niin kerkeät valmistua hyvin ennen äippälomaa :)

minulla ei ole ongelma tuo raskaaksi tulo. riittää pelkät likaiset kalsarit..

Itse olen tosi tyytyväinen, että suoritin opinnot loppuun ennenkuin alettiin hommaamaan toista lasta. Saimme nimittäin kaksoset ja sen verran rankkaa oli useamman vuoden ajan, että opinnot olisivat saattaneet jäädä lopullisesti kesken ellen olisi hoitanut niitä alta pois.

Jos olet yhtään epävarma, niin odota ja tee opintosi loppuun. Kahden pienen lapsen kanssa opiskelu on huomattavasti vaativampaa kuin yhden, tai ainakin minulla oli.

Yhteistyössä