Kun täällä näin paljon kauhistellaan niin kertokaa mielipiteenne meistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28901461]Mistä koulusta potkitaan ulos sairaalassaolon takia?[/QUOTE]

Tätä mietin vielä itsekkin, mutta ei kiinnosta enää, ei ollut muutenkaan oikea ala minulle. Olin siis yhteensä 7kk sairaalassa ja siitä vielä muutama kuukausi sairaslomaa. Tuon sairaalassa olon aikana oli minulle kotiin tullut kirjeitä koulusta ja viimeisin oli, että kun en ole ottanut yheyttä/saapunut tapaamisiin niin minut erotetaan koulusta. Oli toki kouluun ilmoitettu ettei minun ole mahdollista olla koulussa, koska olen sairaalassa.

Eniten ihmettelen tuossa teidän tilanteessa näitä lausahduksia "tuli vauvakuume". Eikai vauvakuume ole kenellekään mikään oikea syy hankkia lapsi? "Meidän 1,5 v. on jo niin iso". Täh? Juuri vauvaiän ohittanut ei todellakaan ole iso. Puhuu muutaman sanan, kävelee jotenkuten ja käyttää vaippoja? Tuo teidän ajattelumaailma kuulostaa avauksen perusteella hieman lapselliselta. Miksi nämä samat perusteet eivät kävisi kolmannen, neljännen jne. lapsen kohdalla? Toki hyvä, jos elämä teillä on mallillaan ja tulevaisuuden suhteen selvät sävelet. Varmasti lastensaannissa nuorena on omat hyvät puolensa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain...;28901473:
Höh, harmi juttu toi koulu-homma :/ Onnea ja tsemppiä teidän arkeen, ei varmasti oo helppoa, mut niinku joku jo sanoi, ni ei oo mikään muukaan helppoa! :)

Kiitoksia! En kyllä voisi olla onnellisempi kuin tällä hetkellä olen :)

Niin ja kiitos myös sinulle joka onnittelit raskaudesta :)

[QUOTE="vieras";28901545]Eniten ihmettelen tuossa teidän tilanteessa näitä lausahduksia "tuli vauvakuume". Eikai vauvakuume ole kenellekään mikään oikea syy hankkia lapsi? "Meidän 1,5 v. on jo niin iso". Täh? Juuri vauvaiän ohittanut ei todellakaan ole iso. Puhuu muutaman sanan, kävelee jotenkuten ja käyttää vaippoja? Tuo teidän ajattelumaailma kuulostaa avauksen perusteella hieman lapselliselta. Miksi nämä samat perusteet eivät kävisi kolmannen, neljännen jne. lapsen kohdalla? Toki hyvä, jos elämä teillä on mallillaan ja tulevaisuuden suhteen selvät sävelet. Varmasti lastensaannissa nuorena on omat hyvät puolensa.[/QUOTE]

Harkittiin kyllä tosissaan kannattaako vielä toista lasta yrittää, kun eihän meidän esikoinen nyt kuitenkaan NIIN iso ole ja, kun mies oli lähdössä armeijaan, minun koulutus jne. Mutta päädyttiin kuitenkin tähän ratkaisuun ja olemme siihen tyytyväisiä. Ja kuten tuossa hetki sitten kerroin, kolmas saa odottaa siihen asti, että olen kouluni käynyt kunnialla loppuun. :)

[QUOTE="aapee";28901547]Kiitoksia! En kyllä voisi olla onnellisempi kuin tällä hetkellä olen :)

Niin ja kiitos myös sinulle joka onnittelit raskaudesta :)[/QUOTE]

:) Mutta sehän on pääasia, että teidän perhe on onnellinen. Itse olisin varmaan aikoinani tehnyt samalla tavalla, jos se olisi ollut edes mahdollista...miettimättä, onko se järkevää ;) Jälkeenpäin ajatellen tietysti olen tyytyväinen, ettei se niin helppoa ollutkaan, muutenhan mulla ei olis tätä nykyistä miestä eikä näitä lapsia! :) Kukin tavallaan, eikä se vanhempi, kouluttautunut äiti/isä ole sen huonompi! Ihme mustavalkoisesti ajattelevaa porukkaa täällä, se on joko tai, eikä muuta!! ;)

sain itsekin kaksi lasta ennen kuin opiskelin ammattiin ja kolmatta odottaessa työni vakinaistettiin.. että ei tuo nyt ihan mahdottomalta kuulosta.

Se on pieni aika elämässä, kun saadaan ja hoidetaan pieniä lapsia.. ehdit opiskella vaikka kuinka monta ammattia ja olla useita vuosia työelämässä elämäsi varrella. :) Tsemppia sulle ja nauti tästä hetkestä!

Yhteistyössä