Kertokaa mulle YKSINKERTAISESTI mistä ja MITEN nään S-Pankin bonus saldon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, vaikeeksi se on kyllä tehty, kirosin ite tota samaa yks kaunis ilta :(
Mä ne enää yksiäkään tunnuksia hae yhtään mihkään, enkä mun kortilla edes näe kaupassa paljonko siellä on rahaa, piti mies raahata kaupalle ihan sitä tarkotusta varten..

S-pankkeja on esim. S-marketeissa ja Prismoissa, sieltä saa tunnukset, se on pankki, joten tunnukset pitää olla. Tai sitten kaupoissa on kassojen takana niitä asiakaspäätelaitteita, joihin laitetaan kortti, ja voi katsoa saldon. Tietty siinäkin pitää olla tunnusluku, mutta se on sama, ainakin mulla on, mitä käytettiin netissä ennen kun katsottiin saldoa, nelinumeroinen.

Alkuperäinen kirjoittaja turhis:
Alkuperäinen kirjoittaja juu-pa:
hae pankkitunnukset

MISTÄ?!?!?!?!

Miksei niitä voi kotiin tilata kuten muissakin pankeissa? Mistä ne pitää HAKEA?!? :headwall:

Pitää muuallakin ensin tehdä se sopimus ennenkuin ne mitään sulle lähettelee. Olisko S-pankki oikea paikka? Tai voit toki mennä vaikka Osuuspankkiin kyselee S-pankin tunnuksia jos haluat.

http://www.s-kanava.fi/
Kirjaudut sillä kortin nrolla ja tunnuksella
tuolta näät kertyneet bonukset ja kuukautta vaihtamaalla edelliset (vissiin 2009 vai 2008 tammikuuhun asti)
JOS haluat tietää pankkitilisi saldon sitten tarvitset ne pankkitunnukset

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
hae pankkitunnukset

MISTÄ?!?!?!?!

Miksei niitä voi kotiin tilata kuten muissakin pankeissa? Mistä ne pitää HAKEA?!? :headwall:

Pitää muuallakin ensin tehdä se sopimus ennenkuin ne mitään sulle lähettelee. Olisko S-pankki oikea paikka? Tai voit toki mennä vaikka Osuuspankkiin kyselee S-pankin tunnuksia jos haluat.

No olen ap:n kanssa yhtä tietämätön, eli MISSÄ se S-pankki on? Siis tuossa paikallisessa S- Marketissako??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hae pankkitunnukset

MISTÄ?!?!?!?!

No olen ap:n kanssa yhtä tietämätön, eli MISSÄ se S-pankki on? Siis tuossa paikallisessa S- Marketissako??

Meidän S-Marketissa on S-Pankki, ihan oma tiski siis. Katselkaa ympärillenne ensi kerralla kun menette kauppaan. Kassaltakin voi kysyä jos ei tiedä tai löydä.
Mun mielestä asiasta on tullut tiedotteita kotiin.

hae pankkitunnukset

MISTÄ?!?!?!?!

NIINPÄ. Ihan hemmetin vaikeaksi tehty tuo juttu. MISSÄ SE S-PANKKI ON? JOS ASUU MAALLA, MISSÄ EI OLE ISOA PRISMAA KUIN MILJOONAN KILOMETRIN PÄÄSSÄ, MISTÄ SEN BONUSKERTYMÄN VOI TÄLLÖIN KATSOA???

Ajella sinne Prismaan jumalan selän taakse? :o Ne bonusrahat menee jo bensoihin!

Voi elämän kevät! Kyllä sen bonuskertymän voi katsoa jokaisessa s-marketissa. Kassojen takana on yleensä se laite jolla näkee! Ei sun tarvitse mihinkään Prismaan ajella.

Voi elämän kevät! Kyllä sen bonuskertymän voi katsoa jokaisessa s-marketissa. Kassojen takana on yleensä se laite jolla näkee! Ei sun tarvitse mihinkään Prismaan ajella.

Tai netistä. Siinähän istut nytkin koneella. Ei voi olla noin hankalaa. Jos ei ole tarvittavia tunnuksia niin täytä lappu lähimmässä esim. s-marketissa, sieltä me ainakin saatiin sellanen avainlukulista ja postissa tuli tunnukset.

Tai netistä. Siinähän istut nytkin koneella. Ei voi olla noin hankalaa. Jos ei ole tarvittavia tunnuksia niin täytä lappu lähimmässä esim. s-marketissa, sieltä me ainakin saatiin sellanen avainlukulista ja postissa tuli tunnukset.

mulla on tunnukset ja avainlista.. vaan en tiedä missä jemmassa ne on.... mutta s-postiin tulee kerran kuussa viesti paljonko vihreellä kortilla (kuten minä tapaan sanoa) on rahaa

JA kun sopimuksen on tehnyt niin uudet tunnukset tulee automaattisesti postissa kun vanhat alkaa olla vähissä

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
me haettiin kortin tunnus, ja makso 10e :o

http://www.s-pankki.fi/henkiloasiakkaat/verkko/verkkopankki/fi_FI/pankkitunnukset/
Pankkitunnukset sekä verkkopankki ovat maksuttomat osuuskaupan asiakasomistajille ja asiakasomistajatalouteen kuuluville.

Pankkitunnukset saat heti käyttöösi S-Pankin asiakaspalvelupisteestä (Prismat, suurimmat Sokokset ja
S-marketit). Voit myös hakea pankkitunnukset alla olevalla hakemuslomakkeella S-Pankin asiointipisteestä (Salet, Alepat,
S-marketit ja ABC-asemat), jolloin saat mukaasi tunnuslukutaulukon. Muut pankkitunnusten osat toimitetaan sinulle kotiin postitse.

Yhteistyössä