Kertokaa mulle MIKSI!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Miksi, voi miksi ihmiset työntää aina nenänsä asioihin jotka ei kuulu niille mitenkään päin.. Miksei voi pitää huolta vaan omista asioista?
Mikä siinä on, ihmettelen ma :headwall:

Mä olen tälläsestää kans saanu tapella viimeaikoina. ja olen todella pettyny muutamaan tyyppiin.
Yritin hoitaa yhtä juttua joka kuulu minun hoitaa. Niin eiköhän muutama akka soittele ja sekaannu väliin. Ja se asia ei kuulunu millään lailla heille.ei sitten missään muodossa. Mutta saivatpahan pisteitä itselle että ovat antaneet minulle luunkurkkuun,et miten ne asiat hoidetaan. Enpä ole pahemmin viitsiny tervehtiä ku ovat vastaan tullee.
Minua sapettaa ja tympäsee todella se juttu ku minusta tehtiin syyllinen ja paha ihminen vaikka yritin olla tasapuolinen.

Jotakut vaan luulevat että toiset ei osaa ja tarvitsevat nokankoputuksia...

Jatkokysymys -->
Jos se ei riitä että tongitaan niitä muiden asioita, niin miksi niistä juorutaan eteenpäin? Ja jos juoru ei ole tarpeeksi itsessään, niin lisätään siihen asioita jotka on keksitty omasta päästä. Ärrrsyttävää :kieh:

SIKSI, että juoruuminen on herkullisen kiellettyä ja juttujen värittäminen on ehdottoman tarpeellista..koska jutut ovat yleensä tosi kuivia ja tylsiä ja kukas sellasia viittii juoruta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
SIKSI, että juoruuminen on herkullisen kiellettyä ja juttujen värittäminen on ehdottoman tarpeellista..koska jutut ovat yleensä tosi kuivia ja tylsiä ja kukas sellasia viittii juoruta. :D

Mikä sit estää vaan olemasta hiljaa ja kihistä itsekseen :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Jatkokysymys -->
Jos se ei riitä että tongitaan niitä muiden asioita, niin miksi niistä juorutaan eteenpäin? Ja jos juoru ei ole tarpeeksi itsessään, niin lisätään siihen asioita jotka on keksitty omasta päästä. Ärrrsyttävää :kieh:

Se kuka kertoo parhaimman version on selkeästi kingi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Jatkokysymys -->

No tän mä kyllä tiedän |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

Mikä sit estää vaan olemasta hiljaa ja kihistä itsekseen :snotty:

No se herkullisuus :whistle:

Jatkokysymys -->

No tän mä kyllä tiedän |O

Joo, oon joutunut joskus aikoinaan pettyy kaveriin tosi isosti kun meni puhumaan eteenpäin asioita joista ei tiennyt totuutta ja vielä lisäsi tarinaan omia oletuksia... Ja jengi mietti, että ohohhoh ompa sillä eli mulla nyt asiat huonosti. Ihmettelin kun tuli niin omituisia kommentteja...kunnes sit yksi kaveri tuli kysymään ihan suoraan miten asiat on.

Joo, oon joutunut joskus aikoinaan pettyy kaveriin tosi isosti kun meni puhumaan eteenpäin asioita joista ei tiennyt totuutta ja vielä lisäsi tarinaan omia oletuksia... Ja jengi mietti, että ohohhoh ompa sillä eli mulla nyt asiat huonosti. Ihmettelin kun tuli niin omituisia kommentteja...kunnes sit yksi kaveri tuli kysymään ihan suoraan miten asiat on.

No nyt ei pengota mun asioita, vaan erään toisen. Ja se ärsyttää. Joskin on munkin asioita toki, paljonkin.. minkä tähden mä oonkin aina ihmetelly, miksei voi suoraan sitten kaiken kuulemansa jälkeen kysyä juorujen kohteelta onko totta vai ei. Jos mä voin kysyä, ei pitäis olla niin vaikeaa muiltakaan kysyä, siinähän ei ole mitään pahaa. Kysyvä ei eksy tieltä :D

Yhteistyössä