Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:SIKSI, että juoruuminen on herkullisen kiellettyä ja juttujen värittäminen on ehdottoman tarpeellista..koska jutut ovat yleensä tosi kuivia ja tylsiä ja kukas sellasia viittii juoruta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Jatkokysymys -->
Jos se ei riitä että tongitaan niitä muiden asioita, niin miksi niistä juorutaan eteenpäin? Ja jos juoru ei ole tarpeeksi itsessään, niin lisätään siihen asioita jotka on keksitty omasta päästä. Ärrrsyttävää :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Jatkokysymys -->
Jos se ei riitä että tongitaan niitä muiden asioita, niin miksi niistä juorutaan eteenpäin? Ja jos juoru ei ole tarpeeksi itsessään, niin lisätään siihen asioita jotka on keksitty omasta päästä. Ärrrsyttävää :kieh:
Se kuka kertoo parhaimman version on selkeästi kingi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Siks ku on hiton paljon helpompi puuttua muiden asioihin ku niihin omiin.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:SIKSI, että juoruuminen on herkullisen kiellettyä ja juttujen värittäminen on ehdottoman tarpeellista..koska jutut ovat yleensä tosi kuivia ja tylsiä ja kukas sellasia viittii juoruta.![]()
Mikä sit estää vaan olemasta hiljaa ja kihistä itsekseen :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mikä sit estää vaan olemasta hiljaa ja kihistä itsekseen :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Jatkokysymys -->
Se kuka kertoo parhaimman version on selkeästi kingi![]()
No tän mä kyllä tiedän |O
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Joo, oon joutunut joskus aikoinaan pettyy kaveriin tosi isosti kun meni puhumaan eteenpäin asioita joista ei tiennyt totuutta ja vielä lisäsi tarinaan omia oletuksia... Ja jengi mietti, että ohohhoh ompa sillä eli mulla nyt asiat huonosti. Ihmettelin kun tuli niin omituisia kommentteja...kunnes sit yksi kaveri tuli kysymään ihan suoraan miten asiat on.