Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja marhe:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja paskat, jos isolla porukalla kiusataan niin miten lapsi puolustautuu. Eli sun mielestä kiusaaminen on kiusatun vika?Alkuperäinen kirjoittaja marhe:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hoiettiinko siellä sinua vai lata ja kysyttiinkö asioita sinun vai lapsen parhaaksi?
Kyllähän niiden täytyy selvittää perheen ongelmat jotta osaavat auttaa lastasi. Ilmeisesti sullakin on niin pahoja juttuja, että vaikuttaa juuri tuohon lapseen.
heh heh... käydään siellä koska lasta kiusataan koulussa, että se niistä mun ongelmistani.
ei toki ole lapsen syy että häntä kiusataan mutta monasti kiusatut eivät osaa pitää puoliaan joka taas kumpuaa jostain...
mä just taisin kirjottaa että ei toki ole lapsen syy että häntä kiusataan! mä esitin sulle muutamankin kysymyksen ihan kohteliaaseen sävyyn ku ajattelin että kaipaisit jtn asiallista keskustelua aiheesta...eli onko syyt selvillä MIKSI lastasi kiusataan? Toiseksi kysyin että miten voit tietää mitkä asiat ovat oleellisia kun lapsiin vaikuttavat niin monet asiat joita aikuinen ei tuu välttämättä edes ajatelleeksi. ei mun tarkotus ole tässä sua lynkata vaan yritin ihan auttaa...
öh, en ole vastannut sulle kuin yhden kerran, en ole tuo joka kiroili...
eipäs, kun en kertaakaan, vastasin aluksi yhdelle vieraalle... menee jo sekaisin.
joo niin taitaa mennä...katoin vaan että se oli sun vastaus mut no ei mtn...mutta siis haluisitko nyt kertoa tuon mitä kysyin...en mä jankkaamaan ala :|