No jos Ikeasta saa 6klp isoja perusjuomalaseja kolmella eurolla, niin kyllä niin Iittalat vaan kalliita on...Alkuperäinen kirjoittaja maalainen:Mitä kallista iittalan mukeissa on?
Meillä on arkena ihan käytössä nuo.
Villeroyta oon saanut lahjaksi vanhemmiltani-he sitä ovat keränneet.Häälahjaksi tuli ja muutoinkin on helppo sitä ostaa.
On mulla jotain Ikeastakin,en todella osta vain ja ainoastaan merkin vuoksi.
On mulla vino pino Iittalaa kaapissa, jotka osan olen joskus itse ostanut, osan saanut lahjaksi.Alkuperäinen kirjoittaja kokeile joskus :No onhan se ny perkele hianoo kun kaapissa on merkkitavaraa. Maistuu se maitokin paremmalle kun samalla voi ihailla logoa.
B)
Joo, mutta millä pohjoismaalaisella firmalla olisi varaa teettää myymänsä kamat täällä pohjoismaissa?? Ei noilla hinnoilla. Onhan ne edullisia, mutta ei mua huvita kattaa vieraille kaunista pöytää astioista, jotka joku lapsiraukka on vääntänyt!Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:No jos Ikeasta saa 6klp isoja perusjuomalaseja kolmella eurolla, niin kyllä niin Iittalat vaan kalliita on...Alkuperäinen kirjoittaja maalainen:Mitä kallista iittalan mukeissa on?
Meillä on arkena ihan käytössä nuo.
Villeroyta oon saanut lahjaksi vanhemmiltani-he sitä ovat keränneet.Häälahjaksi tuli ja muutoinkin on helppo sitä ostaa.
On mulla jotain Ikeastakin,en todella osta vain ja ainoastaan merkin vuoksi.
En minäkään juo kieroista laseista tai syö muhkuraisilta lautasilta.Alkuperäinen kirjoittaja tyy:No kun on kallis maku. Yleensä kun spontaanisti kaupassa hoksaan kauniin tavaran se on design-tuote ja siten kallis.
Joillekin kelpaa kierot lasit ja muhkuraiset lautaset, mulle ei.