Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutakakuntyylista?Mä en tänään tee pullaa, vaan banaani-suklaakakkua ruskistetulla voilla![]()
Miten sie teet majoneesin?
Ranskalainen ei luovu edes viinilasillisestaan. Suomalaisen dieetti voi jumittua saunaolueen.Niin, viljoissakin on eroja. Ja syötiinkö näissä maissa 3h välein? Hetki sitten ranskattaret vetivät savukkeen lounaaksi. Siis polttivat!
Ranskalainen keittiö on tunnettu eläinrasvasta ja ”raskaista aterioistaan”!![]()
Monticnac on kuulemma tehokas, vaikken itse ole kokeillut.Montignac ja kirja Syön hyvin ja siksi laihdun.
Muistelisin että Ranskassa syödään eläinrasvoja hurjasti enemmän kuin esim. Usassa jne.Ranskalainen ei luovu edes viinilasillisestaan. Suomalaisen dieetti voi jumittua saunaolueen.
Mun mies luetutti sen kirjan ääneen ja teki kuten siinä lukee. 16 kiloa lähti 3 kk:n aikana ja alkoi tekemään ruokia. Sillä tulee aikaisemmin nälkä kuin mulla, joten aina on hyvää ruokaa ollut sen jälkeen. Ja itse poimii marjat pensaita. Niitä täytyy olla eri lajikkeita, et kypsyvät eriaikoihin. Makkaraa ei syödä eikä leipää. Naurettavan helppo kyllä se systeemi.Monticnac on kuulemma tehokas, vaikken itse ole kokeillut.
![]()
Estä kehon hiljainen tulehdus hitailla hiilihydraateilla – 20 tulehdusta ehkäisevää ruoka-ainetta
Hitaat hiilihydraatit pienentävät hiljaisen tulehduksen ja monien sairauksien riskiä. Anna.fi listasi 20 hyvää hiilihydraatin lähdettä.anna.fi
Miksei leipää?Mun mies luetutti sen kirjan ääneen ja teki kuten siinä lukee. 16 kiloa lähti 3 kk:n aikana ja alkoi tekemään ruokia. Sillä tulee aikaisemmin nälkä kuin mulla, joten aina on hyvää ruokaa ollut sen jälkeen. Ja itse poimii marjat pensaita. Niitä täytyy olla eri lajikkeita, et kypsyvät eriaikoihin. Makkaraa ei syödä eikä leipää. Naurettavan helppo kyllä se systeemi.
Niinpä. Mut ne jotka tietävät, kuinka ne kilot tosiaan lähtee, tykkäävät hirveesti marjahilloista, leivistä, pizzoista, pullasta ymEnpä usko. Noi sun suositukset ovat täyttä puppua. Lisäävät vain ruokahalua.
Et ole koskaan tainnut opiskella miten laihtuminen kehossa tapahtuu tai miten eri ravintoaineet säätelevät esim. hormooneja. Suosittelen lämpimästi.
Ei kannata lukea kovin orjallisesti IP-lehtien dieettihömpötyksiä.
Montignacista pelkästään tulisi etusivu täyteenOlen näistä nähnyt juttua täällä useammin kuin kerran. Joku nosti ketjunkin tässä joku aika sitten jossa valittelit suolisto-ongelmia.
Joku ketjussa toki ehdotti pullan/viljojen poisjättämistä.![]()
No kun joskus 10 vuotta sitten alkoi the Rahkaboomi. Melkein kaikki naiset vetelivät maustamatonta rahkaa töissä, sekoittivat ehkä marjoja ja pähkinöitä siihen ja särpivät sitä kauheen touhukas hymy huulilla. Ja niin vieläkin. No onhan tuo combo terveellistä.Miksi pitää teeskennellä työkavereille jostain rahkasta?
Se on se koukku! Vaikka tietää niin ei kykene toteuttamaan.Niinpä. Mut ne jotka tietävät, kuinka ne kilot tosiaan lähtee, tykkäävät hirveesti marjahilloista, leivistä, pizzoista, pullasta ym![]()
Tee joskus Montiknakki-ketju ja esittele vaikka teidän menyyt.Montignacista pelkästään tulisi etusivu täyteen![]()
Boomista boomiin ja IP-lehtien dieetistä toiseen. Kyllä kaikkea hömppää maailmaan mahtuu.No kun joskus 10 vuotta sitten alkoi the Rahkaboomi. Melkein kaikki naiset vetelivät maustamatonta rahkaa töissä, sekoittivat ehkä marjoja ja pähkinöitä siihen ja särpivät sitä kauheen touhukas hymy huulilla. Ja niin vieläkin. No onhan tuo combo terveellistä.
Mut mun makuaisti tarttee hymyilyyn sen, että siinä rahkassa on makeuttakin. Ettei tartte irvistää. Mut ei mistään Teuvon pakaralle tai varpaanvälille maistuvasta hunajasta, vaan ihan sokerista (ei nyt puolta kiloa).
Mutta nää on makuasioita.
Suklaan voi tehdä itse tummasta kaakaojauheestaJättäisin vanukkaat, suklaat ja juustot pois. Muuten näyttää hyvältä.
Tee joskus Montiknakki-ketju ja esittele vaikka teidän menyyt.![]()
Ei opeteta niin laajasti kuten asiat tulisi tietää. Näkeehän tuon nyt täälläkin!Koulussa kyllä opetetaan terveystiedon ja kotitalouden tunneilla ravintotiedettä. Kerrotaan mitä tekevät proteiinit, mitä hiilihydraatit, mitä hivenaineet ja kaikki...
...niinko opetetaan myös buddhalaisuuden ja hindulaisuuden erot.
Se o sit asia erikseen kuka ne omaksuu ja kelle menee jakeluun vain videomuodossa.
Ja sitten ihmetellään kun ei opita lukemaan ja kirjoittamaanVideothan ovat nykypäivää, ja äänikirjat.
Kyllä me pullan- ja sipsienmussuttajat tiedetään, ettei se ole terveellistä. Oluttakin kittaan vaikka tasan tarkkaan tiedän, ettei se hyvää keholle tee. Tupakkaan en sentään koskaEi opeteta niin laajasti kuten asiat tulisi tietää. Näkeehän tuon nyt täälläkin!
Kyllä suomalaiset oppivat lukemaan ja kirjoittamaan. Ulkoa tulleet/kotona vanhempien natiivikieltä puhuvat niitä tilastoja meillä pilaa.Ja sitten ihmetellään kun ei opita lukemaan ja kirjoittamaan