Kertokaa miten voisin laihtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistelisin että Ranskassa syödään eläinrasvoja hurjasti enemmän kuin esim. Usassa jne.

@Echo tässä sinulle hyvä kirja:
Mastering the art of French cooking:

”Sekasyöjän dilemma, joka näyttää, kuinka köytämme ne miljoonat hehtaarit maissia, joita viljelemme, emmekä vain syötä sitä syömillemme eläimille, vaan muotoilemme sen uudelleen lähes tusinaksi muuksi jalostettujen elintarvikkeiden komponentiksi:
Modifioitu tai modifioimaton tärkkelys, fruktoosin ja askorbiinihapon kiteyttämiseen, lesitiinille ja dekstroosille, maitohapolle ja lysiinille, maltoosille ja HFCS:lle, MSG:lle ja polyoleille, karamellivärille ja ksantaanikumille, lue: maissi.”
En voi syödä mitään noista.

En voi syödä mitään noista.
Teollisuusjätteistä lähtien kaikki syötetään, ja kuluttaja maksaa! Kyllä tämä aika käsittämätöntä on!🥺

Eikös Suomi ole ihan kärkipäässä yliprosessoitujen tuotteiden/eineksien käytössä!🙁

Ohhoh, onpa tämä aihe rönsyillyt! Montaa on katsantokantaa.

Mä pitäydyn sekasyöjän ruokavaliossa. Mun maha tarvitsee runsaasti kuitua toimiakseen. Sokeria välttelen nyt arjessa, mutta juhlissa aion syödä herkkujakin.

Miten te carnivoret saatte kaikki tarpeelliset vitamiinit?

Mulla taas toimi ja toimii edelleen se paasto missä paastotaan 2 päivää viikossa. Se pienentää ilmeisesti mahalaukkua ja poistaa mulla myös makean ja herkuttelun himoa. Aiemmin laihdutin sillä ja nyt pidän silloin tällöin kausittain jos paino alkaa nousta. Enää en ole ollut niin tarkka siitä 500kcal päivässä vaan saa mennä vähän enemmänkin.

Yhteistyössä