Kertokaa miten läski ja kauhee oon että saan motiivia laihtua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LiisaLihava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja Syöppösinkku:
Samat mitat ! Sehän tässä oudointa onkin että hyvänä päivänä olen sinut itseni kanssa, huonona kamala itseinho.
olen sinkku ja uskon että -10 kg palauttaisi minut "markkinoille" mutta eipä sekään motivoi. Syön ...

Mä olen sua lyhyempi. Ylipaino ei ole haitannut tapaamiani miehiä ja nykyistä miestäni.

Ihana kuulla !!
Olen aina aattelut että lihava=ruma= en kelpaa. Puhun itsestäni, en yleistä.

No nää mitat 166cm ja 80kg ei musta oo pahat kohta 40 vuotiaalle kahden lapsen äidille ja
kyllä mäkin oon kelvannu aina hyvin! Tosin kyllä laiduttaminen sen 10kg on aina mielessä...

Alkuperäinen kirjoittaja et oo iso:
No nää mitat 166cm ja 80kg ei musta oo pahat kohta 40 vuotiaalle kahden lapsen äidille ja
kyllä mäkin oon kelvannu aina hyvin! Tosin kyllä laiduttaminen sen 10kg on aina mielessä...

joo mut ap haluaa kannustusta laihduttamiseen!!! ap, puodota muutama kilo, tulee parempi mieli ja kesàolo :)

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mee vaateliikkeeseen kokeilemaan normaalikokoisia farkkuja (esim. koko 38) ja kun huomaat että et saa niitä kuin polviin asti, ni sit tiedät että tosiaan oot läski.

Jos tarkoitat ap? Mulla on koko 40 ja olen 157/70
ja en todel.ole läski.Eikä 38 koko ole polvissa

Ap voi olla pyörä mut ei läski.

No kyllä sitten on oltava ihan vietävästi lihasta, koska itse olen aika lihaksikas, mutta läskiäkin löytyy ja olen 70/170...

Tollainen itseinho vaan ruokkii ylensyömistä. Opettelet hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet ja tähtäät hyvään oloon. Liiku itsellesi mukavalla tavalla ja vuoden päästä huomaat olevasi 10kg hoikempi.

Yhteistyössä