Kertokaa miten läski ja kauhee oon että saan motiivia laihtua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LiisaLihava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LiisaLihava

Vieras
kertokaa miten epäterveellistä ym ym ym tää on. mä tarvin "piiskaa" että voin laihduttaa... Oon 160cm ja 70kg lapsen syntymästä vuosi. Kolme vuotta sitten painoin vielä 50kg... kuvista mua ei enää edes tunnista samaksi. vaatteita olis vintillä odottamassa hoikempaa käyttäjää.

Oon 163 ja 79kg ja oon jo laihuttanut 10kg, että ei tuo sinun läskiys nyt niin kauhialta vaikuta. Motivaation pitäs lähtee itsestä ja omasta fiiliksestä. Mulle riittää kun katson peiliin. Huh! Laittele motivaatiokuvia/lappusia sinnetänne muistuttamaan?

Mee vaateliikkeeseen kokeilemaan normaalikokoisia farkkuja (esim. koko 38) ja kun huomaat että et saa niitä kuin polviin asti, ni sit tiedät että tosiaan oot läski.

Alkuperäinen kirjoittaja nuuna:
Oon 163 ja 79kg ja oon jo laihuttanut 10kg, että ei tuo sinun läskiys nyt niin kauhialta vaikuta. Motivaation pitäs lähtee itsestä ja omasta fiiliksestä. Mulle riittää kun katson peiliin. Huh! Laittele motivaatiokuvia/lappusia sinnetänne muistuttamaan?

joo laita peiliin kiinni kuva susta kun olet omasta mielestäsi hyvissä mitoissa. eiköhän motivoi joka kerta kun peiliin vilkasee... :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mee vaateliikkeeseen kokeilemaan normaalikokoisia farkkuja (esim. koko 38) ja kun huomaat että et saa niitä kuin polviin asti, ni sit tiedät että tosiaan oot läski.

hei, tää oli hyvä :laugh:

MUTTA, tuon kokoselle se 70 kiloa voi olla todella iso rasite ja ongelma, varsinki jos se on tullu ihan täysin palleaan ja mahaan se läski.

Haluan laihtua pitää lähteä sinusta itsestäsi eikä muiden kommenteista. Moni tekee virheen, että aloittaa laihdutuskuurin, minkä olettaa loppuvan joskus. Laihdutus kannattaa ottaa elämäntaparemonttina, jonka ansioista paino putoaa ja opit terveellisemmät elämäntavat :)

Itselläni elämäntaparemonttii auttoi ilmainen kiloklubi, jonka avulla olen laihtunut 12 kiloa. www.kiloklubi.fi

Jos tarkoitat ap? Mulla on koko 40 ja olen 157/70
ja en todel.ole läski.Eikä 38 koko ole polvissa

Ap voi olla pyörä mut ei läski.

mä en sais niitä farkkuja mitenkään jalkaan koska ainaki 15kg niistä kiloista sijaitsee reisissä. maha on ihan timmi jo. en tiedä miks mut mulla ei kerry läskit ikinä mahaan ja sekin lisää epäsuhtaa kehossa. timmi vatsa ja iso beba ja reidet. hyi oksetus.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:

Kyllä sä tiedät varsin hyvin että sulla on tossa yli 10 kg ylipainoa, olet läski.

Alkuperäinen kirjoittaja et oo iso:
mäkin oon 166cm ja 80kg, vähä läski mut tärkeempää on itsensä hyväksyminen ja oikeesti hyvä olo itsensä kanssa...

Samat mitat ! Sehän tässä oudointa onkin että hyvänä päivänä olen sinut itseni kanssa, huonona kamala itseinho.
olen sinkku ja uskon että -10 kg palauttaisi minut "markkinoille" mutta eipä sekään motivoi. Syön ...

Alkuperäinen kirjoittaja Syöppösinkku:
Samat mitat ! Sehän tässä oudointa onkin että hyvänä päivänä olen sinut itseni kanssa, huonona kamala itseinho.
olen sinkku ja uskon että -10 kg palauttaisi minut "markkinoille" mutta eipä sekään motivoi. Syön ...

Mä olen sua lyhyempi. Ylipaino ei ole haitannut tapaamiani miehiä ja nykyistä miestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:

Kyllä sä tiedät varsin hyvin että sulla on tossa yli 10 kg ylipainoa, olet läski.

Minussa ei ole yhtään LÄSKIÄ.Jos tiedät mitä on Läskit kehossa? Olen ylipainoinen.

Yhteistyössä