H
harmaus
Vieras
Ikinä en ole kokeillut mutta nyt tekis mieli kokeilla..onkohan se ihan ruman näköistä sitten
?
Höylällä,vahalla(auts) vai?
Höylällä,vahalla(auts) vai?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Tuleeko kutiava sänki?Siis kun mulla kutiaa jo kainaloiden kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Tuleeko kutiava sänki?Siis kun mulla kutiaa jo kainaloiden kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli ei höylää...apua mitäköhän tästä tulee.Tuntuuko SE erilaiselta posliinina?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Tuleeko kutiava sänki?Siis kun mulla kutiaa jo kainaloiden kanssa...
Jep
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Tuli muuten pari vuotta sitten karvatupentulehdus kainaloihin höylästä ja vaahdosta.Todella kipeät kainalot.Oli pelottavaa kun kainaloita poltti ja tuli patteja.Sen jälkeen en ole höylinyt.Ostin viimeksi Veetin suihkussa käytettävää tahnaa.Hyvin toimii kainaloissa!
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:epilaattori, ei muuten tule ihan heti sänkee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:epilaattori, ei muuten tule ihan heti sänkee![]()
Tämäkin vielä!!!Oisko lisää erilaisia menetelmiä?