Miten saada vaaleista sääristä siistin näköiset? IHOKARVAT RUMAT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ällötys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ällötys

Vieras
Minulla todella vaalea iho, joka ei rusketu ollenkaan. Minulla säärissä paksut mustat karvat, käsivarsissa taas ihan vaaleat. Minulla tämä joka kesäinen ongelma, höylällä karvoja ei saa kokonaan pois vaan ihoon jää mustat pisteet ja seuraavana päivänä on jo sänki joka TODELLA näkyy.
Vahalla tai epilaattorilla poistaa karvat (tai jollain muulla mikä poistaa karvan juurineen), karvat kasvavat ihon sisään. Kuorinta, rasvaus eikä mikään auta, jalat kamalan näköiset sitten. Nyt tänä kesänä ruvennut osa karvoista kasvamaan sisään päin jo höyläämisen jälkeenkin.

Onko oikeasti mitään muuta keinoa kuin laaserilla poistattaa karvat, se tosin niin kallista ettei minulla ole rahaa sellaiseen.

[QUOTE="vvvv";29979374]Kai sheivaat vastakarvaan?
Ja "kuoriminen" karhealla pesusienellä.[/QUOTE]

Joo höylään vastarvaan. Ja kuten jo kirjoitin ihon kuorintaa kokeiltu, jopa kuiva harjausta.

millä höyläät? Minä olen myös vaaleaihoinen ja kasvatan ahvoja, mustia karvoja sääriin...
Mutta gilletten vaahdolla ja venus-koneella saan karvat kokonaan pois kunhan terä vaan on terävä. Halpishöylillä tai lman vaahtoa, lopputulos on hiekkapaperi...

Mulla ihan sama ongelma!!! Paitsi että karvat alkoi kasvaa siisäänpäin pari kesää sitten kun epiloin ja sokeroin niitä silloin. Nyt siis kasvaa ihan höyläämisestäkin ja jäänyt kamalat arvet aiemmista (vaikkei niille tekis mitään) joten sääret todella rumat. Pakko mennä laserointiin joskus, kai se joku 1500€ tulee maksamaan kokonaisuudessaan. Siihen asti höylään ja kuorin ja kosteutan, kaikkea huolellisesti, en nyt oikein tiedä muutakaan :(

Mulla kyllä "karvat on kokonaan pois", sääret ihan sileät höyläämisen jälkeen, mutta kyllä ne mustat pisteet näkyy silti, eihän sitä juurta saa pois kuin nyppäämällä.

Yhteistyössä