kertokaa itsestänne jotain NOLOA!

  • Viestiketjun aloittaja heiii
  • Ensimmäinen viesti
pullukka lullukka
noloja juttuja on monia :D listaan nyt jotain:
-pissaan suihkussa
-syön räkää
-nukahdin kerran kesken "aktin" entisen heilan kanssa
-arvostelen muiden ulkonäköä, vaikka olen itse erittäin lihava ja menossa laihdutusleikkaukseen
-haaveilen toisesta miehestä(exästä)
jne jne
 
Nanna Nolonen
Voi helvetti mitkä naurut sain tätä ketjua lukiessani! :D Pitäis varmaan nolottaa kovasti kun löysin monta itseeni sopivaa asiaa näistä mutta nyt enemmän nolottaa se, etten osaa nolostella. :D
 
Potkin miestä unissani ja huudan välillä he**etin kovaa (unissani). Aiheuttaen miehelle pask'halvauksen :ashamed: Pelkään hämähäkkejä niin paljon, että kiljun ku kauhuleffoissa jos näen pikkurillinkään kokoisen hämähäkin ja juoksen lähes ylidramaattisesti jonnekkin kauas, yleensä toiseen päähän taloa ja kiljun lisää vielä sielläkin.. Pelkkä kuva saa mulla kylmät väreet aikaseks (ja näköjään pelkkä kirjottaminen : / )
 
oksu
Nuo suihkussa pissamiset, rään syömiset, pierun haistamiset, varpaankynsien syömiset.. yök.. ovat enemmmänkin oksettavia asioita kuin noloja. Mulle tuli kyllä niin ällöolo. Ei oikein maistu iltapala..
 
"Stina"
[QUOTE="vieras";23613180]Kaivelen proppuja nielustani.
Puristelen mustapäitä sekä itseltäni että myös mieheltäni.
Pissaan suihkussa.[/QUOTE]

Proppujen kaivelu on hyvä asia! Kumpa kaikki tekis sitä.
Ja sen avulla säästyy monilta kurkkukivuiltakin :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23613180]Kaivelen proppuja nielustani.
Puristelen mustapäitä sekä itseltäni että myös mieheltäni.
Pissaan suihkussa.[/QUOTE]

Mitä noloa on proppujen kaivelussa? Kyllä mä ainaki haluan ne pois nielustani! Se haju on niin karmea, jos niitä on nielussa :x
 

Yhteistyössä