kertokaa itsestänne jotain NOLOA!

  • Viestiketjun aloittaja heiii
  • Ensimmäinen viesti
Potkin miestä unissani ja huudan välillä he**etin kovaa (unissani). Aiheuttaen miehelle pask'halvauksen :ashamed: Pelkään hämähäkkejä niin paljon, että kiljun ku kauhuleffoissa jos näen pikkurillinkään kokoisen hämähäkin ja juoksen lähes ylidramaattisesti jonnekkin kauas, yleensä toiseen päähän taloa ja kiljun lisää vielä sielläkin.. Pelkkä kuva saa mulla kylmät väreet aikaseks (ja näköjään pelkkä kirjottaminen : / )
Toi on ihan kauheeta.Mun mies tekee tota ja on aina yhtä kauheeta herätä ihan paniikissa siihen huutoon.
 
----
[QUOTE="vieras";23613065]Poskestani kasvaa kaksi mustaa pitkää kiharaa karvaa, joita en aina muista nyppiä irti.. nice.[/QUOTE]

Mulla kasvaa silmäkulman lähettyvillä vaalea ja hento karva, jota en minäkään muista nyppiä. Ennen kuin se on jotain neljä senttiä pitkä... Onneksi se ehkä näyttää siltä, kuin ohut hius olisi tarttunut naamaan, tai kuitu paidasta (tai ainakin toivon että näyttäisi ulkopuolisille :D ).

Muuta noloa, no kiljahtelen usein katsellessani hyvää sarjaa tai leffaa. Ja hypin paikallani. Samoin lukiessani höröttelen surutta.

Lisäksi pissaan myös suihkussa, kaivan nenää ja joskus olen herännyt omaan pieruuni, niin luja se oli...
 
"mä"
[QUOTE="vieras";23613180]Kaivelen proppuja nielustani.
Puristelen mustapäitä sekä itseltäni että myös mieheltäni.
Pissaan suihkussa.[/QUOTE]

Mitä on proput nielussa??
 
"hmmm"
minä oon nolo koko nainen..
kuukautisten lopussa "rävin" alapäätäni ja haistelen sormiani, ilman kuukautisiaki "rävin" alapäätä, mutta en haistele sormia. oikiastaan revin karvoja enkä itse alapäätä.. haistelen myös joskus kk suojaa pöksyistä. ihan vaan mielenkiinnosta.
kaivan nenää kans tietenki, heti kun tuntuu olevan räkää niin otan sen pois. pelkään pimeää ( olen 28v )
minun seksuaaliset halut on kadonnu jonnekki. ennen olin tosi seksuaalinen, nykyään en edes harrasta itsetyydytystä.
ja pissaan joskus suihkussa. siinähän sitä oliki ihan nokko vissiin.
 
-?-
no, likkaukseen ei noin vain mennä. pitää olla nilurisoista muutakin vaivaa kuin pelkät proput. plkkien proppujen takia ei leikkaukseen pääse.
Mä sain lähetteen ja pääsin, ja erittäin helposti. Tosin kärsin niistä myös n. 15 vuotta. Ei ollut angiinoita tms. Mut on kuitenkin melkoinen sosiaalinen haitta, jos henki haisee jatkuvasti kilinkuselle... Olisinpa vaan mennyt aiemmin.
Näin jälkikäteen, olisi tietenkin voinut myös valittaa tarvittaessa, että nielurisat ovat kipeät...
 
"Samperi"
Kun teen ruokaa, selitän kuin olisin ruokaohjelmassa :) Tyyliin "ja nyt kun jauhelihat ovat paistumassa, otetaan pasta ja laitetaan kiehuvaan veteen. Pastan voi taittaa näin .. "

Noloo.

Ja noloo on myös rään syöminen (ei kokatessa sentään), suihkuun kuseminen ja autolla ajaessa täysillä musiikin mukana hoilaaminen.
 
nolooo
-kaivan nenääni
-haistelen pierujani
-teen yksikseni ns.beatbox-ääniä(joooo):Djonkun hyvän biisin "tahtiin":D
-kun teen kakan mun on aina pakko kurkata pönttöön mille se haisee/näyttää:O
 
"apua"
Minä:

-puhun vahingossa itsekseni julkisilla paikoilla
-pissaan suihkussa
-katson aina millainen kakka
-toisinaan leikin suihkussa, että seison muka kaatosateessa
-nauhoitan omaa lauluani ja arvostelen sitä sitten
-kuvaan valokuvia ja videoita itsestäni alusvaatteissa/alasti ihan vaan mielenkiinnosta kun peili ei kerro tarpeeksi
-pestessäni pyykkiä kurkkaan joskus miehen alusvaatteisiin ja olen jopa haistanutkin niitä
 

Yhteistyössä