kertokaa itsestänne jotain NOLOA!

  • Viestiketjun aloittaja heiii
  • Ensimmäinen viesti
räkäpirjo
Kaivan nenää. Meen joskus työpaikallakin vessaan kaivamaan nenää, jos tunnen, että siellä on iso kuiva räkäklöntti. Saatan kaivella omalla työpisteelläkin, jos kukaan ei näe ja autolla ajaessa on myös hyvä kaivella nenää.
 
"höh"
Alkuperäinen kirjoittaja räkäpirjo;23626469:
Kaivan nenää. Meen joskus työpaikallakin vessaan kaivamaan nenää, jos tunnen, että siellä on iso kuiva räkäklöntti. Saatan kaivella omalla työpisteelläkin, jos kukaan ei näe ja autolla ajaessa on myös hyvä kaivella nenää.
Ei tuossa ole mitään outoa. Nykyisin ihmisillä on ajaessa joko kännykkä korvalla tai sormi nenässä. Ennen kännyköitä kaikilla oli sormi nenässä.

Noloin tapani lie autossa laulaminen ja siivotessa kuuntelemani musiikki ,naikkarit yms. Yli nelikymppinen mies eikä opi tavoille:(
 
"pingu"
Mä en ties kuinka monennella sadannella kerrallakaan saa ajettua läpi yhtä PS ykkösen rallipeliä, jonka ikäsuositus on alkaen 3v :ashamed:

Se rata on vaan mun motorisille taidoille liian vaikea.
 
"hehee"
Mulla on tapana käydä mielikuvituskeskusteluja ääneen, esim. leikin vaikka työhaastattelutilannetta jossa tottakai annan oikein täydelliset vastaukset kirjakielellä. Ennen tanssin peilin edessä ja kuvittelin flirttailutilanteita, tein sitä päivittäin mutta lasten myötä tuosta on pitänyt luopua (kerran kuvittelin tappelutilanteen jossa sitten vahingossa löin peiliä täysillä nyrkilläni, ei onneksi kuitenkaan hajonnut, mutta siitä ehkä voi todeta miten täysillä eläydyn noihin kuvitelmiin). Mielikuvituskeskusteluja olen kuitenkin vielä jatkanut ja se vähän huolestuttaa.. siis että lapset joko oppii saman tai sitten toteavat joku päivä että äiti on vähän hassahtanut.

Tähän mielikuvitukseen liittyen on noloa myös se kuinka intoudun kuvittelemaan kaikkea todella typerää, siis oikein teinien tapaan. Esim. sovin huutiksessa tapaavani ostajan/myyjän ja sitten alkaa se kuvittelu kuinka tavatessa meillä riittää juttua tosi paljon ja ystävystyn henkilön kanssa jne. :D Ja todellisuudessahan nuo tilanteet menee sitten niin että tavara ja raha vaihtaa omistajaa ja se on heippa sen jälkeen :D Intoudun myös tosi helposti uusista jutuista, esim. ompelukoneen ostaessani näin jo silmissäni kuinka ompelen todella hienoja vaatteita, tuntemattomat ihmiset tulevat kysymään mistä olen ostanut vaatteeni ja lopulta he tarjoutuvat ostamaan vaatteita suoraan päältä ja joudun avaamaan nettikaupan ja saavutan suuren suosion (ja todellisuus oli se että olen todella surkea ompelemaan ja ompelukonetta on käytetty ehkä kolme kertaa kahden vuoden aikana).
 
peppupano
Oltiin ekaa kertaa tapaamassa miehen sukulaisia seurustelun alkuaikoina kun paskoin housuihini! Oli kiva lähteä naama punaisena kotiin vaihtamaan housuja. (jotka oli vaaleat ja piukat ja josta löysä paska todellakin näkyi läpi) annoin varmaan hyvän ensivaikutelman... En ole enää sen jälkeen harrastanut kiihkeää anaaliseksiä, ainakaan jos seuraavana päivänä on tärkeä tapaaminen! :D
 
"maitokahvi"
mie kerron usein ihan järkyttävän huonoja (mauttomia) vitsejä. tykkään puristella finnejä. rapsutan alapäätäni (tosin pikkareiden päältä ja tosta edestä, en jalkojen välistä). samoin rapsutan takamustani.
 
Luulin, että Muhammad Ali on/oli joku intialainen johtaja ja hindu..:ashamed: siis tyyliin Gandhin seuraaja..

en käsitä, mistä moista olin saanut päähäni..:O ei sit tullu mieleen, ettei Muhammad Ali ehkä ole ihan tyypillinen nimi intialaiselle....
(ja niille, jotka ei tiedä: Muhammad Ali = raskaansarjan nyrkkeilijä USA:sta.. moninkertainen maailmanmestari ja kaikkee...)
 
hihii
[QUOTE="Miä";23628898]Laitan joskus käden perseelle ja pieraisen, haistan, kaivan nenään ja voin syödä sen tai pyyhkiä peittoo, pissaan suihkussa, reps kops :D[/QUOTE]

pieraset käteesi?:Dokei....hyiiii:D
 
"hmm"
mä pissaan suihkussa,kaivan nenää ja saatan pyyhkiä räkiä ties mihin...:(kaivan korvia,puristelen ja hypistelen mahamakkaroita peilin edessä jatkuvasti:Djoskus kun on tosi pahoja ilmavaivoja,menen kunnon asentoon esim.kyykkyyn tai kontille ja pierasen kuuluvasti,sillo siis tulee tosi kovasti pierut:D
 
"vieras"
Käyn tosi usein mielikuvituskeskusteluja, voin jauhaa vaikka tunnin itsekseni jotain kuviteltua tilannetta ääneen.. (kun olen yksin kotona)

Tykkään tällätä itseni vimpan päälle ja esiintyä peilin edessä missinä, laulajana, juontajana. Voin tanssia ja lauleskella peilin edessä tuntikausia. Ja fanitan eniten Jessica Simpsonia, mikä on extranoloa..

Tällään itseni ja otan itsestäni kymmeniä kuvia.

Seuraan erityisellä mielenkiinnolla puolituntemattomien elämää facebookissa ja arvostelen heitä mielessäni.

Kaivan nenää.
 
"kuku"
[QUOTE="vieras";23628979]Käyn tosi usein mielikuvituskeskusteluja, voin jauhaa vaikka tunnin itsekseni jotain kuviteltua tilannetta ääneen.. (kun olen yksin kotona)

Tykkään tällätä itseni vimpan päälle ja esiintyä peilin edessä missinä, laulajana, juontajana. Voin tanssia ja lauleskella peilin edessä tuntikausia. Ja fanitan eniten Jessica Simpsonia, mikä on extranoloa..

Tällään itseni ja otan itsestäni kymmeniä kuvia.

Seuraan erityisellä mielenkiinnolla puolituntemattomien elämää facebookissa ja arvostelen heitä mielessäni.

Kaivan nenää.[/QUOTE]

ootsä vasta 15v?
 
niin minäkin
[QUOTE="hehee";23627902]Tähän mielikuvitukseen liittyen on noloa myös se kuinka intoudun kuvittelemaan kaikkea todella typerää, siis oikein teinien tapaan. Esim. sovin huutiksessa tapaavani ostajan/myyjän ja sitten alkaa se kuvittelu kuinka tavatessa meillä riittää juttua tosi paljon ja ystävystyn henkilön kanssa jne. :D Ja todellisuudessahan nuo tilanteet menee sitten niin että tavara ja raha vaihtaa omistajaa ja se on heippa sen jälkeen :D Intoudun myös tosi helposti uusista jutuista, esim. ompelukoneen ostaessani näin jo silmissäni kuinka ompelen todella hienoja vaatteita, tuntemattomat ihmiset tulevat kysymään mistä olen ostanut vaatteeni ja lopulta he tarjoutuvat ostamaan vaatteita suoraan päältä ja joudun avaamaan nettikaupan ja saavutan suuren suosion (ja todellisuus oli se että olen todella surkea ompelemaan ja ompelukonetta on käytetty ehkä kolme kertaa kahden vuoden aikana).[/QUOTE]

Hei, ihan sama taipumus itselläni!!! Viimeksi eilen huvitin itseäni lenkillä kuvittelemalla että pääsen Viroon töihin ja perustan blogin jne...

Haaveilen myös laihtuvani takaisin 50kg:n tuntumaan ja ostan huutiksesta ja kaupoista farkkuja jotka nyt mahtuu ehkä polviin saakka.
 
nolotta
Näyttelen ääneen ihmisten kanssa käytyä läpänheittoa, flirttiä tai panoon johtaneita tilanteita. Jopa 5-6 vuotta vanhoja juttuja muistelen tällä tavoin. Ja pissaan suihkuun.
 

Yhteistyössä