kertokaa 3 asiaa itsestänne.

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
2. Haistelen kaupassa pesuaineet ennen ostopäätöksen tekoa
Minäkin :snotty:
Ja minä! :)
Täällä kans yks :snotty:
Ja täällä...mä haistelen melkein kaiken muunkin minkä vaan voi haistella :snotty:
Ja sama täälläkin. Ei niitä kai oikeesti sais haistella?? Siis, että ihan korkin avaa....
Mutta joka tapauksessa, jos pesuaineen korkki ei aukea, niin en varmasti osta sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:
Ja täällä...mä haistelen melkein kaiken muunkin minkä vaan voi haistella :snotty:
Ja sama täälläkin. Ei niitä kai oikeesti sais haistella?? Siis, että ihan korkin avaa....
Mutta joka tapauksessa, jos pesuaineen korkki ei aukea, niin en varmasti osta sitä.
Mutta ei oikeesti voi ostaa ihan sattumalta vaan esim. saippuaa... Jos se onkin ihan karseen hajuista niin roskiinhan se joutaa, kun ei sitä tuu käytettyä.... Eli pakkohan ne on haistella. :saint:

1. Minä olen laiska, tykkään siististä kodista, mutta silti mies tekee surimman osan kotitöistä.
2. Minun vaatekaapissani yli puolet minun vaatteista ovat liian pieniä.
3. Minun on pakko pyyhkiä näppäimistö ja hiiri, aina ennen koneelle tuloa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En vois sietää uimista.

Pahin skenaarioni olisi, että olen keskellä vettä (rantaan matkaa monta metriä ) ja yhtäkkiä nenäni eteen ilmestyy sillai hitaasti pohjasta alligaattori, ruumis tmv tai sitten joku kiskoo mut pohjaan :x:x:x
Kammoni takia en ui koskaan.

Uimahalleissa pelkään, että kesken kaiken joku avaa altaan pohjasta luukut ja sieltä tulee hai, se samainen alligaattori tmv.

Pelkoni on (kuten näkyy ) todella realistinen :D. mutta en VOI sille tunteelle mitään! Se on kammottavaa :ashamed:

Uimahallissakaan.
Mä olin lapsena oikea vesipeto, mutta yhtäkkiä aloin pelätä, että osun johonkin hukkuneeseen ihmiseen.
Ja tuon pelon alettua olin ihan aikuinen kuitenki...

No, pitkän tauon jälkeen tänä kesänä kävin kerran uimassa, koska niin viime kesänä tuli luvattua... Nyt voin olla taas rauhassa seuraavat kymmenen vuotta . :D

En vois sietää uimista.

Pahin skenaarioni olisi, että olen keskellä vettä (rantaan matkaa monta metriä ) ja yhtäkkiä nenäni eteen ilmestyy sillai hitaasti pohjasta alligaattori, ruumis tmv tai sitten joku kiskoo mut pohjaan :x:x:x
Kammoni takia en ui koskaan.

Uimahalleissa pelkään, että kesken kaiken joku avaa altaan pohjasta luukut ja sieltä tulee hai, se samainen alligaattori tmv.

Pelkoni on (kuten näkyy ) todella realistinen :D. mutta en VOI sille tunteelle mitään! Se on kammottavaa :ashamed:

Uimahallissakaan.
Mä olin lapsena oikea vesipeto, mutta yhtäkkiä aloin pelätä, että osun johonkin hukkuneeseen ihmiseen.
Ja tuon pelon alettua olin ihan aikuinen kuitenki...

No, pitkän tauon jälkeen tänä kesänä kävin kerran uimassa, koska niin viime kesänä tuli luvattua... Nyt voin olla taas rauhassa seuraavat kymmenen vuotta . :D
Tuon takia mä en voi uida enää missään missä vesi ei ole kirkasta :x

Mutta ei oikeesti voi ostaa ihan sattumalta vaan esim. saippuaa... Jos se onkin ihan karseen hajuista niin roskiinhan se joutaa, kun ei sitä tuu käytettyä.... Eli pakkohan ne on haistella. :saint:
Niin on!!!!
Hajusteettomat tuotteet on aika pahoja, ku niistä ei löydy sitä hajua!! Pitäisi kieltää moiset.

jojo
Mä haistan automaattisesti lähes kaikkea, mitä käteeni saankin. Oli se sitten vaate, pesuainetta, syötävää tms.

Osaan vuolla lampaiden sorkat kuntoon.

Olen hulluna valkosipuliin ja chiliin.

1. piirrän aina kulmani. (sheivasin 14v kulmakarvat pois ja sen jälkeen niitä ei ole ollut.)
2. en voi nukkua peiton "suu" minuun vaan tarkistan joka ilta ja yöllä kun herään että peitto on oikeinpäin.
3. minulla on AINA kylmää cokista jää kaapissa
=D

Alkuperäinen kirjoittaja milia08:
1. piirrän aina kulmani. (sheivasin 14v kulmakarvat pois ja sen jälkeen niitä ei ole ollut.)
2. en voi nukkua peiton "suu" minuun vaan tarkistan joka ilta ja yöllä kun herään että peitto on oikeinpäin.
=D
Samoin. :D Ja jos pussilakana on sellainen, että toiselta puolelta kuviollinen ja toiselta yksivärinen, sen kuviollisen pitää olla päälläpäin.

Mua ällöttää esim. juoda toisten kanssa samasta pullosta. (paitsi kännissä....).
Esim. jos mun sisko tulee meille ja juo, vaikka cokista pullon suusta niin mä en voi enää juoda koko pullosta, koska mua ällöttää se toisen suusta tuleva lima sinne pulloon.

Sama koskee vähän niinko safka juttuihin, mä en yleensä syö ees lasteni jämiä.
Vanhainkodissakin, kun olin töissä niin mun piti ottaa ruoka itselleni talteen ensin, koska sit, kun ruoka oltiin jaettu kaikille ja safka näytti hirveelle, siis sörkitylle niin multa meni niin ruokahalut, että mä en vaan voinut syödä enää.... Silti mä sotken aina ruokani sekaisin, esim. perunat ja kastikkeet sekaisin, ei niin, että kastike on nätisti perunoiden vieressä....

Mä olen hyvin laiska vaihtamaan lakanoita, koska mulla on varmaan viis tyynyä ja kuus peittoa sängyssä....

=D
Mulla on samat noi 2 ja 3. :D

1. Kurkkujen pitää olla voileivässä päälimmäisenä, jos ei oo, niin käännän ne.
2. Haistelen jääkaappia usein ohi kävellessäni, että tiedän heti jos siellä joku haissoo. En tiedä kamalampaa ku haisevan jääkaapin. :x
3. En koskaan kerää kissan hiekka-astiasta kakkoja erikseen.. Vaihan aina kerralla koko hiekan.

:_)
1. En voi sietää yleistämistä, se saa niskakarvani nousemaan vaikka asia ei minuun liittyisikään.

2. Teen työtä paikassa, jossa minua usein lyödään ja mua haukutaan, mutta Rakastan työtäni.

3. Syön lähes päivittäin jotain herkkuja.

1. Meillä on 4 lasta ja täällä asuu 23 lemmikkiä. Mulla nousee silti "karvat pystyyn" jos joku määrittelee mut lapsi-, ja eläinrakkaaksi. Mä en yleisesti ottaen rakasta lapsia ja eläimiä. Tai edes pidä niistä.

2. Käytän paljon hampaitani. Lasipulloja en availe, mutta esim. vaatteista irrotan laput puremalla sen muovinarun poikki. Katkon myös lankoja ja teippiä hampailla, avaan kierrekorkkiset muovipullot hampailla kiertämällä jos ei muuten meinaa aueta. Samoin monet muut pussit, purnukat ja paketit.

3. Olen melkolailla 2-kätinen. Tietyt asiat teen oikealla ja tietyt vasemmalla, mutta moneen asiaan käy kumpi tahansa, ja käytän molempia käsiäni suurinpiirtein yhtä paljon.

t
=D
Samoin. :D Ja jos pussilakana on sellainen, että toiselta puolelta kuviollinen ja toiselta yksivärinen, sen kuviollisen pitää olla päälläpäin.
Sama tuohon "suuhun" ja tuohon pussilakanaan :D Kuviollinen puoli tottakai päällepäin :D

Kohdasta 1 samaa mieltä
1. ) Minusta Ville Valo ei ole minkäänasteinen seksisymboli tai millään lailla kiihottava. Anorektinen nälkäkurki tehostettuna kajalilla. En tajua, mitä kaikki naiset siinä näkee.

2. ) Minulla ei ole ystävää. Eikä kavereita. En esimerkiksi voisi mennä naimisiin. Minulle ei kukaan järjestäisi polttareita. En myöskään keksi ketään, jonka pyytäisin kaasoksi.

3. ) Vietän netissä yli 10 tuntia päivässä.
Kohta 2: Miten olisi lähipiirin häät yllättäen. Meidän pienistä perhehäistä ei tiennyt kuin pari kaveria etukäteen. En halunnut kaasoa, eikä miehelläkään ollut bestmania. Ja polttareita ei siis kummallakaan. Hyvä näin. :)

Mua ällöttää esim. juoda toisten kanssa samasta pullosta. (paitsi kännissä....).
Esim. jos mun sisko tulee meille ja juo, vaikka cokista pullon suusta niin mä en voi enää juoda koko pullosta, koska mua ällöttää se toisen suusta tuleva lima sinne pulloon.

Sama koskee vähän niinko safka juttuihin, mä en yleensä syö ees lasteni jämiä.
Vanhainkodissakin, kun olin töissä niin mun piti ottaa ruoka itselleni talteen ensin, koska sit, kun ruoka oltiin jaettu kaikille ja safka näytti hirveelle, siis sörkitylle niin multa meni niin ruokahalut, että mä en vaan voinut syödä enää.... Silti mä sotken aina ruokani sekaisin, esim. perunat ja kastikkeet sekaisin, ei niin, että kastike on nätisti perunoiden vieressä....

Mä olen hyvin laiska vaihtamaan lakanoita, koska mulla on varmaan viis tyynyä ja kuus peittoa sängyssä....
Kaikki muu pätee minuunkin, paitsi tuo viimeinen. Vaihdan petivaatteet viikottain. Ja tarvittaessa vaihdan tyynyliinan, jos vaikka mieheni on ottanut sen päällä päikkärit. Se tyynyliina on vain mun pöpöjä varten :D

Ihan sama, mitä pöpöjä vilahtelee vaikka pusuissa, mutta "älä koske mun tyynyliinaan" =)

En ole ollut vanhainkodissa töissä, mutta ymmärrän tuon jutun ihan täysin.

Ja mäkin sotken kastikkeet ja perunat sekasin. Mun miehellä on aina niin kauniin näkönen se ruokalautanen.
Ihan sama, sekashan ne menee kuites ja tulee sit jossain vaiheessa ulos ihan yhtä nätissä pakkauksessa....

- mie luen aina sanomalehdet takakautta, eli aloitan viimeisestä sivusta ja jatkan kohti ensimmäistä
- en voi juoda vettä lasista, koska mielestäni vesi alkaa haisemaan märälle koiralle. mukissa ei, lasissa kyllä.
- mua ärsyttää kivet ja oksat kävelyteillä, lenkkeillessä suurin energiamäärä kuluu niitä keräillen ja siirtäen pois tieltä.

1.En voi juoda kahvia joka on keitetty yli 20minuuttia sitten koska maistuu jo pahalle
2.en tykkää siivoamisesta, valehtelusta ja alkoholista (3 kohtaa olisi jo täyttynyt)
3.Dippikastike ja dressigkastike menee vaikka ilman sipsejä ja ranskalaisia.... :whistle:

Pusse
1. HALUAN että mua (taino vaikka myös sitä lasta:D) tullaan katsomaan synnärille, eikä mua haittaa yhtään että vieruskaveriakin tullaan katsomaan =)

2. Pelkään oravia, siis mielipuolisuuteen asti.

3. En halua että mun sisko näkee mut syömässä.

Yhteistyössä