kertokaa 3 asiaa itsestänne.

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
3. Puhun puhelimessa omaan laskuuni 40-60 tuntia kuussa.
mun pakettiliittymässä on 3000min puhetta :whistle:
Paljos tuo paketti maksaa kuussa? *utelee*
39.90 ja puol vuotta puoleen hintaan. lisäks siinä on 3000txt, 3000min videopuheluita ja 3000 kuvaviestiä :D ja sitte joku matkanetti 2v hintaan 2.90 :D
Ei paha :)

Mulla on max 1?/päivä ja 500 ilmasta viestiä. Eli jos mä puhun vaikka kuukauden joka päivä 23 tuntia, niin mun puhelinlasku on 30?/kk.

Jos puhun joka toinen päivä 23 tuntia, niin puhelinlasku on 15?/kk :)

Tää on mulle just passeli.

Nimimerkillä: aikoinaan likemmäs 300? laskuja maksanut :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
1. mullon bebanthen riippuvuus
2. jos oon yksin kotona, oon aina alasti :saint:
3. kammoon kaikkia lentäviä ja ryömiviä ökköjä, jos tulee ampiainen sisälle nii mä lähen meneen.
Entä jos oot yksin kotona ja tullee ampiainen sisälle? Juokset alasti ulos? :saint:
kyllä. huoltomiehen perään juoksin rintsikat päällä ku leikkas nurtsia takapihalla ja helkkari meni ajeleen mun kukkien alut :| huusin vaan kovaan ääneen SAAAAAATANA ne on mun kukat ja sitte samassa hokaan ettei mulloo ku pienen pieni hame ja rintsikat :$

- Mä pelkään ampiaisia, mehiläisiä, kimalaisia ja kaikkia ötököitä ihan hirveesti. Saan kaameita kohtauksia jos vaan näänkin et niitä mun lähettyvillä on.

- Tykkään vauvan tuoksusta, on ihanin tuoksu mitä tiän

- Inhoon herkkusieniä, ne kaivan yleensä pitsasta pois eikä haittaa vaikka menis kauankin aikaa, pääasia et joka ikinen murunen on pois

1) olen addiktoitunut korvien kaiveluun pumpulipuikoilla
:ashamed:
2) en osaa liikutella leukojani molempiin suuntiin. En liutella niitä, siten kun hammaslääkäri joskus kehottaa tekemään.
3) avaruudellinen tilatajuni on olematon.

...lisää:):):) Kinkku tulee todellakin juuston alle leivällä! :D En koskaan astu kastematojen päälle kun ne ovat tiellä sateen jälkeen..joskus jopa autan ne takaisin nurmikolle :saint: , samat tuotteet pitää olla täälläkin aina samalla hyllyllä jääkaapissa, tykkään uusien kirjojen tuoksusta, syön aina 2 sokeripalaa ennen nukkumaan menoa jos olen juonut useamman siiderin...uskon että sen takia minulla ei ole koskaan krapulaa :D käyn joka ilta vähintään 3 kertaa katsomassa poikaani sängyssään ennenkuin menen itse nukkumaan

-
- En voi olla poissa kotoa yötä, en pysty nukkumaan kuin kotona ja siltikin on nukkumisongelmia
- Rakastan käärmeitä, musta ne ovat viehättäviä ja hienoja eläimiä. Mua raivostuttaa ihmiset jotka haluavat tappaa käärmeitä.
- Inhoan ajatustakin maidon juomisesta

Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
2. Mulle on diagnosoitu koliikki. Siis aikuisena. Virallista diagnoosinimeä en tiedä, mutta lääkäri kertoi että mulla on koliikki.
Eli toisinsanoen sulla on yli kolmen tunnin kipukohtauksia vähintään kolme kertaa viikossa, ja syytä ei tiedetä?

Diagnostisena kriteerinä pidetään sitä, että lapsi itkee yli kolme tuntia kerrallaan ainakin kolmena päivänä viikossa ainakin kolmen viikon ajan ja muut syyt on poissuljettu. Koliikkissa ei kuulu olla poikkeavia statuslöydöksiä eikä kasvun hidastumaa.

Etiologiaa ei tunneta. Vaiva on hyvälaatuinen ja itsestään loppuva. Erotusdiagnostisesti tulee huomioida muut mahdolliset kipua ja itkua aiheuttavat tilat, esim. otiitti.

http://www.therapiafennica.fi/wiki/index.php?title=Ruoansulatuselinten_taudit
"Diagnostisena kriteerinä pidetään sitä että LAPSI..."

Mä en vissiin oo lapsi. Ainakaan tietääkseni. Ei mulla ole LASTEN koliikkia, koska mä en ole lapsi. Mulla on AIKUISTEN koliikki ja kuten jo kerroin, oikeaa diagnoosia (virallista nimeä ) en tiedä. Mutta koliikista lääkäri puhui.

Syytä ei tiedetä, kipukohtaus kestää yli 3 tuntia, mutta ei tule kolmena päivänä viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
1. mulla on klaustrofobia
2. itken aina mukana kun katson piirrettyjä joissa piirroshahmo itkee
3. en ole erityisen hauska ja seurallinen
kaksi jälkeenmainitsemaasi pätevät minuunkin.
Lapseni katsovat välillä hyvin huolissaan, kun katselen piirretyjä. Varoittavatkin etukäteen kuten viimeksi kun katsoivat Lumikkia, - äiti ei se oikeasti kuole, eksä jo muista. Mutta ne arkun juurella itkevät kääpiöt on vaan niin surullisia.
:'(

Olen hyvin epäseurallinen. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja -:
- En voi olla poissa kotoa yötä, en pysty nukkumaan kuin kotona ja siltikin on nukkumisongelmia
- Rakastan käärmeitä, musta ne ovat viehättäviä ja hienoja eläimiä. Mua raivostuttaa ihmiset jotka haluavat tappaa käärmeitä.
Sorry. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
1. mulla on klaustrofobia
2. itken aina mukana kun katson piirrettyjä joissa piirroshahmo itkee
3. en ole erityisen hauska ja seurallinen
kaksi jälkeenmainitsemaasi pätevät minuunkin.
Lapseni katsovat välillä hyvin huolissaan, kun katselen piirretyjä. Varoittavatkin etukäteen kuten viimeksi kun katsoivat Lumikkia, - äiti ei se oikeasti kuole, eksä jo muista. Mutta ne arkun juurella itkevät kääpiöt on vaan niin surullisia.
:'(

Olen hyvin epäseurallinen. :ashamed:
Minäkin , erityisesti isommassa porukassa, mieluummin vetäydyn vähän syrjemmälle, tästä syystä minua ei tulla näkemään palstalaisten ryhmäkokoontumisissa, pari uutta ihmistä kerrallaan on riittävästi minulle

jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
1. Olen allerginen luomulle
2. Lämmitän joskus vanhaa kahvia mikrossa
3. En suostuisi käyttämään muovisia koruja
sama :D

1. Hurahdan vähintään kerran kuukaudessa johonkin uuteen asiaan
2. En kestä pettymyksiä, jos ne liittyvät ruokaan
3. En ole ikinä koskenut mieheni jalkapohjiin tai varpaisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
1. Olen allerginen luomulle
2. Lämmitän joskus vanhaa kahvia mikrossa
3. En suostuisi käyttämään muovisia koruja
sama :D

1. Hurahdan vähintään kerran kuukaudessa johonkin uuteen asiaan
2. En kestä pettymyksiä, jos ne liittyvät ruokaan
3. En ole ikinä koskenut mieheni jalkapohjiin tai varpaisiin.
Mä olen tuon hurahtamisen kanssa samanlainen...mutta mä ONNEKSI kestän kyllä ruokapettymykset :whistle: :LOL:

vieras
Kiva ketju :D

Mä kurkkaan aina sängyn alle ennen nukkumanneoa ja suljen vaatehuoneen + kaapit. Raollaan olevat olet ovat yöllä kammottavia :ashamed:

Mä syön paskaa enemmän kuin kukaan muu :ashamed:. Ostan JOKA päivä pussillisen pistaasipähkinöitä ja karkkia :ashamed:

En pidä suulaista ihmisistä. Ahdistun, jos joudun olemaan kaupan jossain synttäreillä tai mammakutsuilla tai muussa vastaavassa, jossa pitäisi puhua kauheesti ja vaihtaa kuulumisia yms.
Rakastan hiljaisuutta.

-
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Sorry. :ashamed:
No saat anteeksi, mutta miksi sä haluat tappaa käärmeitä?

Mä oon köyhä ja yritän olla ekologinen, mutta oon addiktoitunut shoppailemaan lastenvaatteita, netistä ja kaupoista :ashamed:
Mä kammoksun hometta. Heitän mielummin ruuat astioineen roskikseen, jos niissä on hometta, kun alkaisin tiskaamaan niitä.
Ei ole yhtäkään asiaa missä mä olisin erityisen hyvä (tai edes keskinkertainen).

Jep
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
2. Mulle on diagnosoitu koliikki. Siis aikuisena. Virallista diagnoosinimeä en tiedä, mutta lääkäri kertoi että mulla on koliikki.
Eli toisinsanoen sulla on yli kolmen tunnin kipukohtauksia vähintään kolme kertaa viikossa, ja syytä ei tiedetä?

Diagnostisena kriteerinä pidetään sitä, että lapsi itkee yli kolme tuntia kerrallaan ainakin kolmena päivänä viikossa ainakin kolmen viikon ajan ja muut syyt on poissuljettu. Koliikkissa ei kuulu olla poikkeavia statuslöydöksiä eikä kasvun hidastumaa.

Etiologiaa ei tunneta. Vaiva on hyvälaatuinen ja itsestään loppuva. Erotusdiagnostisesti tulee huomioida muut mahdolliset kipua ja itkua aiheuttavat tilat, esim. otiitti.

http://www.therapiafennica.fi/wiki/index.php?title=Ruoansulatuselinten_taudit
"Diagnostisena kriteerinä pidetään sitä että LAPSI..."

Mä en vissiin oo lapsi. Ainakaan tietääkseni. Ei mulla ole LASTEN koliikkia, koska mä en ole lapsi. Mulla on AIKUISTEN koliikki ja kuten jo kerroin, oikeaa diagnoosia (virallista nimeä ) en tiedä. Mutta koliikista lääkäri puhui.

Syytä ei tiedetä, kipukohtaus kestää yli 3 tuntia, mutta ei tule kolmena päivänä viikossa.
Olen pahoillani, että linkitin sivuston LASTEN vatsaongelmille. Google ei tunne käsitettä aikuisen koliikki.

1. Katson aina päiväyksen tuotteesta, ostan sitten mitä tahansa( en myöskään osta ekaa rivissä).
2. Meikkaan todella harvoin, silti omistan 10 ripsiväriä+ paljon muutakin kosmetiikkaa.
3.Raavin joka ilta itseäni niin että sattuu, käsivarsista, jaloista ja kaulasta.

1. En postita lähestulkoot milloinkaan uudella kirjekuorella, vaan käytän lähes aina käytettyä.

3. Puhun puhelimessa omaan laskuuni 40-60 tuntia kuussa.
Mulle kans!! :LOL:

Yhteistyössä