kertokaa 3 asiaa itsestänne.

eikä mitään sellasia "minulla on siniset silmät" tyyppisiä, vaan jotain erikoista ja ehkä tyhmiäkin juttuja :D

mie alotan...
1. pesen AINA kädet ennenkun poistun kotoa, vaikka vain roskia viemään.
2. tarvitsen 2 tyynyä ja dvd:n, että voin nukahtaa.
3. en ole kertaakaan elämäni aikana pitänyt korkkareita jalassa.

sun vuoro :D

1. En oo koskaan ollut lentokoneessa
2. En oo syöny etanoita
3. Mulla on jaloissa "kasvaimia",pari isoakin ja silti tungen välillä korkkarit jalkaan,vaikka seuraavana pvänä jalat on toooosiii kiperät

Oli kyl aika tylsiä :LOL:

- irtokarkkeja pitää ottaa jokaista väriä, jos on vain yhtä väriä, niin sitten parillinen määrä. Pieniä, värikkäitä karkkeja voi ottaa reilusti lukumääriä miettimättä, kunhan katsoo, että yhtä väriä ei ole liikaa

- kaikki maailman käärmeet tulisi mielestäni pilkkoa kirveellä palasiksi, chop-chop vaan!

- tykkään nuuhkia puhdasta pyykkiä

1. Mä koitin äsken väkertää nutturan hiuksiin ja sen onnistumaankin ihan kivasti.
2. Mun pitääs tilata piilareita ja mietin minkä värisiä.
3. Mun äitinäitin tyttönimi on sama kuin mun sukunimeni vaikka olen sen saanut isältäni. Eli mummu oli Virtanen, meni naimisiin ja hänestä tuli Järvinen. Äiti oli sitten tietysti tyttönimeltään Järvinen, meni naimisiin ja hänestä tuli Virtanen. (nimet keksittyjä :whistle: )

tämmöstä
1.varmistan kolme kertaa aina ennen kuin poistun kotoa,hellan,suoristusraudan ja kahvinkeittimen.
2.vaatekaappien ovet pitää olla kiinni ennen nukkumaan menoa
3.pelien ohittaessa on aina pakko vilkaista ihtiä

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
- irtokarkkeja pitää ottaa jokaista väriä, jos on vain yhtä väriä, niin sitten parillinen määrä. Pieniä, värikkäitä karkkeja voi ottaa reilusti lukumääriä miettimättä, kunhan katsoo, että yhtä väriä ei ole liikaa
meneekö sulla miten kauan aina karkkireissuilla aikaa? :D

1. En postita lähestulkoot milloinkaan uudella kirjekuorella, vaan käytän lähes aina käytettyä.

2. Mulle on diagnosoitu koliikki. Siis aikuisena. Virallista diagnoosinimeä en tiedä, mutta lääkäri kertoi että mulla on koliikki.

3. Puhun puhelimessa omaan laskuuni 40-60 tuntia kuussa.

moro
1. Rakastan kaikkea vaaleanpunaista, turkoosia, paljetteja, timantteja,kullanväriä jne. etenkin vaatteissa
2. Juon joka aamu aamiaisella Pepsi maxia
3. puristelen mieheltä mustapäitä ja se on ihanaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Helli-Karamelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
meneekö sulla miten kauan aina karkkireissuilla aikaa? :D
No eihän tuossa kauan mene. :D Irtokarkkipussin sisältö ei saa myöskään näyttää tylsältä, mikä onnistuu hyvin tuon mun tekniikan ansiosta. ;)

1. Raskausaikoina haistelen vaahtomuovia,siis pesusieniä. ( ne vaan haisee sillon niin hyviltä, muuten ne on tunkkaisia)
2. Rakastan vettä ja sitä että pääsen veteen. Voisin melkein elää vedessä.
3. Olen neulonut 4-vuotiaasta asti joka vuosi jotakin ja aina on ollut jokin neule kesken. Ei ole sellaista aikaa ettei olisi ollut jotakin puikoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
2. Mulle on diagnosoitu koliikki. Siis aikuisena. Virallista diagnoosinimeä en tiedä, mutta lääkäri kertoi että mulla on koliikki.

3. Puhun puhelimessa omaan laskuuni 40-60 tuntia kuussa.
Miten tuo koliikki ilmenee? :eek: Puhelimeen puhuminen selittynee kokkausneuvojen kyselemisellä? :whistle:

1. Juon aina illalla 8 kulausta vettä. AINA. Ja vain sen kaheksan, en enempää enkä vähempää.
2. Lasken aina pyykkiin menevät sukat. Kone ei käynnisty ennenkö sukkia on parillinen määrä koneessa. Jos ei likapyykistä löyvy, haen vaikka puhtaan sukan.
3. Silitän kaiken. Jopa ne sukat.

-En ole koskaan käynyt elokuvateatterissa enkä käy B)

-purin kynsiäni 25vuotta ja se loppui siihen kun isäni joutui sairaalaan.

-Minulla on TAAS karkkipussi ja hömppäkirja odottamassa sängyn vieressä :x

Yhteistyössä