K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä täs nyt on ongelma? Joksut oli kuitenkin pari päivää vai eilen laittanut stooriin tuosta? Se, että olivat nyt yllätyksenä ilman, että sulle kerrottiin mitään ei pitäisi olla ongelma.
Ei ne kyllä tainneet laittaa mitään omasta osallistumisestaan vaan jakoivat vaan sen discordin instastoorin. En mäkään siitä kyllä ajatellut että ne olisivat mukana, aattelin vaan että tuo jakokin on niiltä kuitenkin pienimuotoista promoa kun tukevat fanien yhteistä toimintaa. Musta ois nimittäin hyvinkin voinut olla mahdollista että heillä ois tänään muuta menoa, vaikka ihan omat bileet tms.

vierailija
Esim noloa, että K&B discord kanavan alertseihin ei ole laitettu edes mainintaa tosta livestä. Noloa! Mihin sitä sitten tarvitaan, jos tuokaan ei ole siellä kirjoittelevien mielestä alertin arvoinen tilanne?

vierailija
Mun mielestä levy on aika hyvä ja ehjä kokonaisuus, jos Carpe Diem tuosta välistä otettaisiin pois. Minusta se ois ansainnut olla viimeisenä.
Ja sen paikalle olisi ehdottomasti kuulunut SSOL! Tai olisin itse pistänyt sen ehkä jo rokkaavan Muzika za decu -kappaleen perään, koska niissä on samanlaista energiaa. En ole niin huolellisesti vielä kuunnellut levyn loppupäätä, että osaisin varsinaisesti sijoittaa EW:n mihinkään, mutta sen olisi voinut minun mielestäni ennemmin tipauttaa pois levyltä.
Mun lempparit levyltä tällä hetkellä
1. Muzika za decu
2. Stephanie
3. Bluza
4. Mesto Duhov (vaikka inhoankin pa pa pa pappaa)
5. Sta bih ja

Taas on biisit tosin sellaisia, ettei jää parillakaan kuuntelulla yhtään mitään päähän, biisi pitää kuunnella, jotta muistaa, että ai niin, näinhän tää meni...

vierailija
Mun mielestä levy on aika hyvä ja ehjä kokonaisuus, jos Carpe Diem tuosta välistä otettaisiin pois. Minusta se ois ansainnut olla viimeisenä.
Ja sen paikalle olisi ehdottomasti kuulunut SSOL! Tai olisin itse pistänyt sen ehkä jo rokkaavan Muzika za decu -kappaleen perään, koska niissä on samanlaista energiaa. En ole niin huolellisesti vielä kuunnellut levyn loppupäätä, että osaisin varsinaisesti sijoittaa EW:n mihinkään, mutta sen olisi voinut minun mielestäni ennemmin tipauttaa pois levyltä.
Mun lempparit levyltä tällä hetkellä
1. Muzika za decu
2. Stephanie
3. Bluza
4. Mesto Duhov (vaikka inhoankin pa pa pa pappaa)
5. Sta bih ja

Taas on biisit tosin sellaisia, ettei jää parillakaan kuuntelulla yhtään mitään päähän, biisi pitää kuunnella, jotta muistaa, että ai niin, näinhän tää meni...
Minusta taas EW sopi täydellisesti levyn loppuun

vierailija
Vähän hauska vastakohta että K:n levyn vika kappale on mahtipontinen PC "let's go come on!"- meiningillään "ja en taivu tappioon"-uholla, kun taas JO:n levyn vika biisi on itseään epäilevän taiteilijasielun vuodatusbiisi EW. Hyvin sopii kummankin brändiin.

vierailija
NACEEEE!!! Siis olen itsekin kyllä vaikuttunut siitä että Jan voi näköjään vaihtaa soitinta ja hoidella hommat aivan vakuuttavasti millä tahansa pelillä, mutta oisko herra jordanilla nyt ehkä ne rose tinted glasses silmillä? Niinku vissiin aina kun Janista on kyse
Mahdollista 😁 ainakin Nace laittoi omaan instapostaukseensa albumin teko kohokohdista koosteen ja siinä oli ainoastaan Janista pari klippiä (muiden juttujen lisäksi) eikä muista Joksuista yhtään. Toinen klippi oli Janin pianon soittoa 🥰

vierailija
Mahdollista 😁 ainakin Nace laittoi omaan instapostaukseensa albumin teko kohokohdista koosteen ja siinä oli ainoastaan Janista pari klippiä (muiden juttujen lisäksi) eikä muista Joksuista yhtään. Toinen klippi oli Janin pianon soittoa 🥰
Joo tää oli kyl taas ihana! Siinä tuoreessa nacen haastattelussa se jotenkin vähän ohitti janin ja sanoi että yleensä juttelevat musiikista (kun krisin ja bojanin kohdalla tuli jotain yksityiskohtaisempaa). Voi toki pitää paikkansa että puheenaiheet onkin lähinnä musiikin ympärillä, mutta onneksi ottavat kuitenkin toisistaan runsaasti kuvia :D

Yhteistyössä