Ä
äitin tyttö
Vieras
elikkä oon vähä tekemisissä isäni kanssa. vanhemmat erosivat jo kun olin vauva. soitellaan kyllä isän kanssa aina välillä ja mun synttärit ja joulun se aina muistaa ja tuo lahjan ym mutta siihen se näkeminen oikeestaan jää. mulla on kaks lasta, kolmatta odotan. isä on nähnyt esikoisen 2 kertaa ja kuopuksen kerran( viime joulun aikoihin) muuten ei isääni tunnu pahemmin kiinostavan lapseni, ei ole edes lasten synttäreitä muistanu, paitsi esikoisen kun täytti 1v, niin sillon isä soitti mutta ei muuta. nyt mietin että kerronko kolmannesta tulokkaasta sille vai enkö kerro. ei kyllä tekis mieli kertoo ku ei sitä näytä kiinnostavan edes toiset lapseni. isälläni on uudesta liitosta 3 muuta lasta ja yhdellä heistä on 2 lasta, kyllä isääni ne kiinnostaa ja on innoissaan niistä. isäni äiti oli sanonut eräälle mummani(äitin äiti) tutulle että saa kolmannen lapsenlapsenlapsen(isäni veljen poika saa vauvan), mutta mihinkäs jäi laskuista mun lapset.ei ymmärrä. tästä sais niin pitkän stoorin jos vaan jaksais avautua, mutta neuvoja kaipaisin teiltä.