Kerrotaanko pettämiskokemuksistamme?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xstiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joskus nuorena tyttönä seurustelin 2,5 vuotta pojan kanssa joka petti joka välissä kun vaan silmä vältti. se petti mua esim. mun serkun kanssa jne. silti sen kanssa tuli noin kauan oltua ennenkun oli sisua siitä suhteesta lähteä...

no seuraavan kerran kun rupesin seurustelemaan, kerroin tottakai tälle miehelle minkälainen entinen suhteeni oli ollut. kerettiin olemaan vuos yhdessä kun mua taas petettiin. selitys tällä sällillä oli kyllä niin hyvä :D : "no mä ajattelin että kyllä sä varmaan mulle anteeks annat kun annoit sille edellisellekkin..." arvatkaapa annoinko anteeksi? :D jälkeenpäin kuulin että myös hän oli ollu melkonen häntäheikki...

ihmettelen kyllä miten mulla ei oo usko miehiin horjunu ihmeemmin. nykyisessä suhteessakin luotan ihan täysillä..

Eksäni kävi usein juomassa ilman minua, kaveriporukassa. Kerran kävi ilmi, että hän oli käyntyt painamassa kaverinsa siskoa. Itkin ja oksensin humalassa kaupungilla. Kaverini oli käydä kimppuun sille eksän kaverille, kun sattui paikalle. "kato mitä siskos on saanu aikaseksi!"
Eksä puolusteli tekoaan sillä, että oli ollut humalassa ja että se kaverin siskokin oli vähän kuin kaveri hälle. Taisi olla se likka ihastunut ja käytti hyväkseen miesparkaa. Yritin antaa anteeksi ja jatkoimme seurustelua, mutta luottamus ei palannut. Se likkakin yritti hetken aikaa puhua miestä omakseen.

Minua ei ole petetty, mutta mulla on noloja pelkoja siitä. Mieheni on maailman ihanin, ennemmin eroaisi kuin pettäisi jos alkaisi toista himota. Näin on sanonut ja sen mukaan elänyt. Mutta joka kerta kun se käy jossain työmatkalla tai työpaikan saunaillassa, mulla tulee ihan järjetön tunne, että se on siellä paneskellu työkavereitaan. Ja siis ihan heteromies kyseessä. Kai se on aina vaan ollu vähän homppelin näkönen mun silmään. Sen takapuolikin on sellanen vähän naismainen.... :whistle:
Ja usein kun käy baarissa, mulla saattaa livahtaa ajatus, että löytääköhän se jonku naisen ja sitte nauran itelleni. kerran vitsinä heitin kun valmistatui baariin, että älä nyt kovin tällää, on täällä kotonaki seksiä oottamassa. vastasi, että "ku löydettäs tuolle velipojalleki nainen!"

Niin että kertokaa vaan niitä tarinoitanne. Tulee mullekin vähän todellisuudentajua pelkoihini....

Ite en ole ikinä pettäny enkä petä.

Mutta mua on petetty kerran.
Taisin olla jotain 14v ja "kaukosuhde" vuotta vanhemman pojan kanssa.
Noh olihan se tosi söpö poika ja yhessä oltiin jotain kuukaus.
Siihen loppu ku soitti että "Istu alas ja sitten kerto kaiken..."
Kuvittelin että se tuntus paljon pahemmalta,mut olin varmaan sen verran nuori sillon ja sisimmässään kuitenkin varmaan ties ettei kestäis kauan ku välimatkaaki oli yli 600km...
Vaikka nyt menikin pettämään niin siitä pitää nostaa hattua että kerto ihan ite ja heti.
Vaikka olis voinu jättää kertomatta ku en olis varmaan ikinä saanu sitä tietää...

Yhteistyössä