Sexy vaate, joka vetäisi exän huomion lakkiaisissa muhun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";23890550]Aivan sama. Tässä kysyttiin, millä mekolla miesten päät kääntyy ja tuolla kääntyy minun pää. Yläpää. Sata kertaa parempi kuin tanttamekko, joita juhlissa yleensä kauniilla nuorillakin naisilla näkee.
Ja tämä viesti ei sisältänyt minkäänlaista seksista sovinismia, sanoin vain mikä omaa silmääni miellyttää. Eikä haittaa, vaikka hameen helma olisi hieman pidempikin. Tietenkin voitte mammaporukassa miettiä, mistä miehet pitävät. Miehen mielipidettä ei tietenkään kannata kuunnella. :)[/QUOTE]

Ai vaihtoehdot ovat alamittainen roiskeläppä tai kamala ja muodoton tanttamekko :snotty:
Ovatko ne kaikki juhlissa näkemäsi naiset tuollaisia HM:n kuvaston mallien vartalon omaavia? Onko tuollainen nukelle tarkoitettu mekko yhtä kaunis tavallisen naisen päällä vai tarvitseeko oikeanlaisen varren?

Ei mulla ole tarkoituksena saada exä takaisin Haluan vain näpäyttää sitä.Kun sillä nyt on joku ja mulla ei ole. Ei ole reilu fiilis. Sit kun se tulee siellä ylppäreissä mua yrittää, niin sanonko, et tekis tosi nannaa antaa sille pakit...Tästä nyt kiikastaa.
Jees en ehdi enää kait tilata mitää mekkoo, niin tein hätä ratkasuna sen, että ostin Seppälästä tosi kivat ruskeet mini shortsit (Jolle käyttöä myös kesällä.) Jättää pitkälti mun laihat reidet paljaaksi(Hot &Must). Sit HenkkaMaukalta
(H&M:ltä) kiva juhlava toppi:
Product Detail | H&M
Ainoo huono seikka, että noi molemmat meni maksaan sen lähemmäksi 30 e....eli yhteensä 60 e.Jäi harmittaa, kun nyt olisi ollut ne rahat ostaa se kesän juhla/bile mekko niin kävi näin. Mut toppii ainakin voi vielä käyttää juhlissa.

Sä tosiaan oikeasti kuvittelet löytäneesi yo-juhliin sopivat juhlavaatteet, niinkö? Säälittäviä, tyylittömiä lumppuja kuten ilmeisesti kantajansakin, eipä tarvitse ihmetellä miksi jäit yksin...

Ai vaihtoehdot ovat alamittainen roiskeläppä tai kamala ja muodoton tanttamekko :snotty:
Ovatko ne kaikki juhlissa näkemäsi naiset tuollaisia HM:n kuvaston mallien vartalon omaavia? Onko tuollainen nukelle tarkoitettu mekko yhtä kaunis tavallisen naisen päällä vai tarvitseeko oikeanlaisen varren?
Laitahan lasit, jotta näet tarkemmin lukea mitä siitä helman pituudesta on kirjoitettu. :D

Aiemmin postattu musta kotelomekkokin(?) käy, kuten myös tuo henkkamaukka. Olkoot arkinen tai ei. Tanttamekkoja juhlat ovat väärällään, joten kai ne naisten mielestä kauniita ovat. Miesten mielestä eivät. ;) Ja kyllä, mekko kuin mekko täytyy sopia kantajalleen ja tämän ketjun aloittaja ilmeisesti on sieltä sorjemmasta päästä, kun katsoo mitä ensimmäisellä sivulla on itse harkinnut.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Ja kyllä, minun akateemisesti koulutettu pääni kääntyisi myös tällä (ääliöhän voi silti olla koulutustasosta huolimatta ;) ). Tosin alaosa juhlatilaisuudessa pitäisi ehkä olla jokin muu kuin shortsit. Tosin yo-juhlien vapaammassa ilmapiirissä asuun sopivat shortsitkin kelpuuttaisin.

Product Detail | H&M

Mutta ei muuta kuin tanttamekkoa tai burkhaa ylle, jottei muille iske kateus. :D

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="Provo";23890618]Hah, onhan tämän pakko olla provo. Ei kai kukaan ole noin naurettava - tai siis aikuinen nainen ei olisi.[/QUOTE]

Niin, joo pakko tosiaan olla provo.

Ei mulla ole tarkoituksena saada exä takaisin Haluan vain näpäyttää sitä.Kun sillä nyt on joku ja mulla ei ole. Ei ole reilu fiilis. Sit kun se tulee siellä ylppäreissä mua yrittää, niin sanonko, et tekis tosi nannaa antaa sille pakit....

Oikiasti, kasva aikuuseksi. Ja elämä on, ei aina ole kaikki reilua.

[QUOTE="Provo";23890618]Hah, onhan tämän pakko olla provo. Ei kai kukaan ole noin naurettava - tai siis aikuinen nainen ei olisi.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Syitä ovat mm:

1) Kukaan aikuinen ei voi olla noin lapsellinen.
2) Ketä kiinnostaa noin epätoivoisesti saada exän huomio jossakin lutkahtavissa vaatteissa?
3) Miten aikuisellä ihmisellä ei ole sen vertaa käytöstapoja, että tajuaisi lakkiaisten olevan lakitettavan päivä, ei jonkin halvalta näyttävän vieraan joka tahtoo epätoivoisesti exänsä huomion.
4) Nuo kaikki miettimäsi vaihtoehdot ovat paljastavuutensa takia aivan ala-arvoisia, korkeintaan baarivaatteita joissa yritetään päästä saatille.
5) Minkälainen aikuinen ihminen pyytää lutkahtaviin vaatteisiinsa äidiltään rahaa?
6) Aloittaja sanoo exällä jo olevan joku, joten se todennäköisesti myös tulee sinne lakkiaisiin sen naisensa kanssa ja aloittaja kuvittelee saavansa exän huomion halvasti pukeutumalla?
7) Aloittaja uskoo exänsä tulevan lakkiaisissa vieläpä iskemään häntä. Öh, mies on varattu, sä näytät halvalta ja exällä voi olla se seuralainen kainalossaan.
8) Kukaan ei aloittaisi näin noloa ketjua omalla nimimerkillään. Siis koko nimimerkki lienee pelkkä trolli?

[QUOTE="mies";23890651]Ja kyllä, minun akateemisesti koulutettu pääni kääntyisi myös tällä (ääliöhän voi silti olla koulutustasosta huolimatta ;) ). Tosin alaosa juhlatilaisuudessa pitäisi ehkä olla jokin muu kuin shortsit. Tosin yo-juhlien vapaammassa ilmapiirissä asuun sopivat shortsitkin kelpuuttaisin.

Product Detail | H&M

Mutta ei muuta kuin tanttamekkoa tai burkhaa ylle, jottei muille iske kateus. :D[/QUOTE]

Kiitti. Ei mua muitten naisten kateus/arvostelu ole koskaan satuttanut sen jälkeen, kun olen huomannut et omana itsenäni saan parhaiten sen miehen minkä mä just tahdon.

Kiitti. Ei mua muitten naisten kateus/arvostelu ole koskaan satuttanut sen jälkeen, kun olen huomannut et omana itsenäni saan parhaiten sen miehen minkä mä just tahdon.

Öh, ole baarissa tai kaupungilla vaikka alasti, mutta lakkiaisissa on MAUTONTA näyttää halvalta ja yrittää kaikin tavoin viedä huomio pois lakitettavasta. Yritätkö häissäkin saada huomion itseesi? Vähän sama juttu, mutta samanlainen ajatustapa kummassakin: Yleisesti suurehkot juhlat, joissa juhlakalun tulee olla huomion keskipiste. Ei täällä kukaan ole sanonut, ettei tuollaisia vaatteita saisi käyttää ikinä missään. Ihan toimivia baarivaatteita, joissa tahdotaan päästä saatille, EI lakkiaisiin tai muihin isoihin juhliin joissa juhlakalu on keskipisteenä!

charade-dress.jpg

Tässä on kaunis, seksikäs mutta myös tyylikäs mekko! Ollakseen viettelevä ei tarvitse pukeutua patalappuun.

Eipä kestä. Valitettavan usein suomalaisten naisten juhlapukeutuminen on luokkaa tämä, jollain kauhealla huivilla koristeltuna:

MkB71.jpg

Netistä löytynyt kuva.

Niin ei kahta sekuntia, kumman vuoksi pää kääntyisi. Kivan pirteästi pukeutuneen vai mitäänsanomattoman hiirulaismaisen tanttamekon. Aivan sama, oli se pirteästi pukeutunut sonnustautunut rantamekkoon, toppiin, elloksen rytkyyn tai mihin vain. Ihan kuin me miehet naisten vaatteiden hinnoista välittäisimme, tai onko se nyt juuri oikeaa etikettiä ja vielä tämän vuoden kuvastosta. :D

Mutta koska olen mies, minulla ei saa olla mielipidettä, olen seksistinen ja moukkakin. Ei haittaa, itse pukeudun Alex Stubbin kauhisteltuun tyyliin, eli tiukaksi leikattuihin pukuihin. Turon ja muiden telttamaiset keinokuitu-hirvitykset eivät ole minulle. :)

Muistappa että ne juhlat on lakitettavan eikä sun juhlat,ei ole kovin aikuismaista touhua sinulta.Näpäytä ex-ukkoos mielummin muualla
kuin muiden juhlissa.

Viimeksi muokattu:
Muistappa että ne juhlat on lakitettavan eikä sun juhlat,ei ole kovin aikuismaista touhua sinulta.Näpäytä ex-ukkoos mielummin muualla
kuin muiden juhlissa.

No ei mun päähän tule yhtään syytä, miten se lakitettavaa voisi loukata? Ei se sen asia ole. Kyl se on ihan luonnollista, et vieraat juttelee siellä muillekin kuin sille. Mut anyway voi myös olla, et mä en viitsi sinne edes mennä. Alkanut nyt vähän tuntuu siltä.

siis sä edelleen oot sitä mieltä et exäs tulee iskeen sua jonku lakkiaisissa vaikka kainalossa olis uus muija??? anna mun kaikki kestää :| kannattaiskohan sun ihan suosilla jäädä niistä kemuista pois. ei tuu muillekaan sit myötähäpeää sun puolesta.

ja vaikka ite käytän viihteellä aikas tyrkkyjä vaatteita, ei tulis mieleenkään laittaa niitä lakkiaisiin, eikä myöskään hautajaisiin. joku roti sentäs pitää olla. aikuisella ihmisellä.

Näyttävästi juhliin pukeutuminen pitäisi Suomessa - tässä tuulipukujen luvatussa maassa - haukkumisen sijaan olla palkittava teko. Muiden häpeä, jos ovat alipukeutuneet. Toisissa ketjuissa purnataan, kun omat miehet menee juhliin paskasissa ja hikisissä vaatteissa, eikä itselläkään ole mitää kivaa, johon saisi vartalon sullottua. Ja täällä haukutaan ap lumpuksi.
Ihan kuin siihen koko juhlaväen huomio kiinnittyisi, jos yksi pukeutuu vetävämmin. Ja mitä sitten, vaikka kiinnittyisikin. Siinäpähän tukehtuvat täytekakkuunsa. Kateus on ansaittava ja nainen on naiselle susi.

• Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Ovatko nämä "sinisulka" ja "mies" saman perheen jäseniä ja naputtelevat yhteisprovoaan omilta koneilta, mutta viereisistä huoneista? Selkeästi yhteisen sävelen ovat joka tapauksessa löytäneet..

Mielikuvani "sinisulasta" arkitamineissa:
walmart2.jpg

Mielikuvani "miehestä":
pink-trend-mens-suits-2.jpg

[QUOTE="mies";23891044]
Niin ei kahta sekuntia, kumman vuoksi pää kääntyisi. Kivan pirteästi pukeutuneen vai mitäänsanomattoman hiirulaismaisen tanttamekon. Aivan sama, oli se pirteästi pukeutunut sonnustautunut rantamekkoon, toppiin, elloksen rytkyyn tai mihin vain. Ihan kuin me miehet naisten vaatteiden hinnoista välittäisimme, tai onko se nyt juuri oikeaa etikettiä ja vielä tämän vuoden kuvastosta. :D
[/QUOTE]

Mä voisin kevyesti epäillä, että miehet tuskin pitävät vetävänä, ainakaan vakavasti otettavana, naista jolla on päiväsaikaan yökerhossa pidettävät vaatteet: Saappaat ja minimekko (tyyliin sopiva takkunen blondi tukka ja liikaa suttuista meikkiä) Tulee kenties epäily, ettei misu ole ehtinyt käydä kotona vaihtamassa vaatteita.

Tantta ja lortto ovat kaksi ääripäätä ja väliin mahtuu paljon niitä hyviäkin.

Mä olen muuten aina luullut, että miehiin vetoaa tervehenkinen itseluottamus, rentous ja hauskuus ulkonäön ohella ja yliyrittäminen on turnoff.

[QUOTE="mies";23891141]Näyttävästi juhliin pukeutuminen pitäisi Suomessa - tässä tuulipukujen luvatussa maassa - haukkumisen sijaan olla palkittava teko. Muiden häpeä, jos ovat alipukeutuneet. Toisissa ketjuissa purnataan, kun omat miehet menee juhliin paskasissa ja hikisissä vaatteissa, eikä itselläkään ole mitää kivaa, johon saisi vartalon sullottua. Ja täällä haukutaan ap lumpuksi.
Ihan kuin siihen koko juhlaväen huomio kiinnittyisi, jos yksi pukeutuu vetävämmin. Ja mitä sitten, vaikka kiinnittyisikin. Siinäpähän tukehtuvat täytekakkuunsa. Kateus on ansaittava ja nainen on naiselle susi.[/QUOTE]

no mä en tuulipukua muutenkaan laittais, mut annan sulle pikkuvinkin, tää on mun yks biletoppi, ja ikipäivänä en menis mihinkään lakkiaisiin tai vastaaviin tälläsessä tyrkyssä.

osaan pukeutua tilanteen mukaan, kuten varmasti moni muukin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä