Sexy vaate, joka vetäisi exän huomion lakkiaisissa muhun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";23891317]24.02.11[/QUOTE]

Toi juttu minkä olin kirjottanu:Taisi olla eri mies kyseessä siinä.Sen kanssa meillä oli vakavampi suhde. Mut eipä sillä, et täältä mun kannattaisi kysyä enää apua pukuasioissa. Tuntuu, et täällä on ihmisillä se sama koodi mikä kaikis juhlissa on kaikilla,et ei saa olla mitenkään sellanen huomattu, tai edes näyttää vähän enemmän tavallista kivemmalta. Että heti, jos pukeutuu hienosti, niin heti sitten kaikki muut naiset on kateellisia ja yrittää jotenkin pilata sen.

Toi juttu minkä olin kirjottanu:Taisi olla eri mies kyseessä siinä.Sen kanssa meillä oli vakavampi suhde. Mut eipä sillä, et täältä mun kannattaisi kysyä enää apua pukuasioissa. Tuntuu, et täällä on ihmisillä se sama koodi mikä kaikis juhlissa on kaikilla,et ei saa olla mitenkään sellanen huomattu, tai edes näyttää vähän enemmän tavallista kivemmalta. Että heti, jos pukeutuu hienosti, niin heti sitten kaikki muut naiset on kateellisia ja yrittää jotenkin pilata sen.

Lisäksi riippuu paljon juhlista. Osa pitää virallisemmat lakkiaiset, osa vain juhlavat. Siistit vaatteet riittävät, tuosta lyhyestä nahkahameestakin saa juhlavan sopivan yläosan yhdistämällä. Moni goottimekko on sellaisenaan juhlavaate, ne eivät todellakaan ole arkivaatteita. Kyllä oman tyylin voi säilyttää vaikka pukeutuisi juhlavasti.

[QUOTE="vieras";23896382]Lisäksi riippuu paljon juhlista. Osa pitää virallisemmat lakkiaiset, osa vain juhlavat. Siistit vaatteet riittävät, tuosta lyhyestä nahkahameestakin saa juhlavan sopivan yläosan yhdistämällä. Moni goottimekko on sellaisenaan juhlavaate, ne eivät todellakaan ole arkivaatteita. Kyllä oman tyylin voi säilyttää vaikka pukeutuisi juhlavasti.[/QUOTE]

Siis tuosta nahkalerpakkeesta ei millään rahamäärällä saa vaatetta,jolla kulkea paikassa jossa on yksikin ihminen vaatteen omistajan lisäksi. Sopii ysäribileisiin ja pikkutuhmiin puuhiin makuuhuoneessa, muuten ehdoton NouNou.

[QUOTE="vieras";23896423]Siis tuosta nahkalerpakkeesta ei millään rahamäärällä saa vaatetta,jolla kulkea paikassa jossa on yksikin ihminen vaatteen omistajan lisäksi. Sopii ysäribileisiin ja pikkutuhmiin puuhiin makuuhuoneessa, muuten ehdoton NouNou.[/QUOTE]

Se on vain sinun mielipiteesi. Moni minimekko paljastaa yhtä paljon, mutta tuo on tyylikkäämpi.

Yhteistyössä