Kerrostalossa suihkussa käyminen yöaikaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fresh_clean
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fresh_clean

Vieras
kun aina puhutaan, että jos tulee yötöistä niin tottakai saa käydä yöllä suihkussa. Entäs jos ei ole töissä ollenkaan, saako sillon käydä yöllä suihkussa?

[QUOTE="juu";28364459]Saa, mutta onhan se munapäistä.[/QUOTE]

Eikä ole. Yölläkin voi olla tarve peseytyä. Esim. seksin jälkeen. Peseytyminen ei onneksi voi olla kiellettyä.

Tietty jos on todella huonot äänieristeet ja lojuu joka yö suihkussa tarpeettoman pitkän aikaa, niin sitten on munapäistä.

Totta kai saa käydä. Siinä ei naapureiden kitinät vaikuta mitään. Jos suihkusta kuuluu häiriöääniä naapureihin, on kyseessä taloyhtiön eikä suihkussakävijän ongelma.

No saa, jos joku ei kestä elämisen ääniä niin ei taida olla se kerrostalo ihan oikea paikka asua. Kuka muka kuulee jos käy suihkussa vai pahviset seinätkö kaikilla on?

No saa käydä, mutta hyviin tapoihin kuuluu ajatella myös myös naapureita ja antaa heille yörauha. Meidän talo todellakin on tehty paperista, aivan olemattomat äänieristykset. Pattereiden ja ilmastointi putkien kautta kuuluu joskus, varsinkin ilta ja yöaikaan ihan selvästi naapurin puhe, niin selvästi että saa melkein sana sanalta selvää mitä naapuri puhuu. Ja se suihkun ja vessanpytyn vetäminen kuuluu kans yöaikaan todella selvästi. Joten en minä ainakaan huvikseen käy yöllä suihkussa, mutta voi olla, että jos olisin yötöissä jossain "likaisemmassa" tai hikisessä työssä niin varmasti kävisin pikasuihkussa töistä tultaessa.

Meilläkin kuuluu ihan kaikki äänet. Ollaan asuttu tässä nyt kohta 2v ja todellisen järkytyksen koin viime viikolla. Kävin yks yö vessassa ja yläkerrassa joku oli samaan aikaan, sieltä kuulu selvästi kuinka siellä istuttiin p*skalla.. jopa vessapaperitelineen kitinä kuulu..

• Tykkää
Reactions: Starbucks
[QUOTE="vieras";28364524]Meilläkin kuuluu ihan kaikki äänet. Ollaan asuttu tässä nyt kohta 2v ja todellisen järkytyksen koin viime viikolla. Kävin yks yö vessassa ja yläkerrassa joku oli samaan aikaan, sieltä kuulu selvästi kuinka siellä istuttiin p*skalla.. jopa vessapaperitelineen kitinä kuulu..[/QUOTE]

Hehheh :D Mullekkin on käynyt noin monesti, varsinkin aamuvarhaisella kun on vielä muuten hiljaista niin kuuluu tosi selvästi kun naapuri on kusella tai paskalla yhtäaikaa kun minä, kuuluu siis kusen lorina ja sitten vessan vetäisy, tai jos naapuri on paskalla niin kuuluu *plumps* :D

mun vanha talo oli myös aivan paperista tehty! yläkerran naapurit kävi vuoron perään suihkussa 12 kieppeillä yöllä, mua se ei niin häirinnyt, mutta mun seinänaapuri piti mulle kauheen kitinän ja yläkerran naapurien haukkumis höpötyksen et huh!! sanoi että on kuulemma valittanut vuokranantajallekin, ja käski munkin valittaa jos häirittee. no ei se suihkunääni mua häirinny ku ehkä kerran pari (kun tosiaan kuulu todella selvästi mun asuntoon) mutta en kyllä semmosesta valitusta tehnyt. pelkkä puhe äänikin kuulu aivan selvästi. kerran ku se yläkerran mies puhu ihan pikkusen kovempaa (ei siis huutanut), kuulin selvästi muutaman lauseen verran mitä se sanoi! onneks tässä asunnossa ei kuulu sitten yhtään mitään. aivan on hiljasta!

Suihkun ääni ei kyllä herätä yhtään naapuria. Jos naapuri kuulee toisen naapurin käyvän suihkussa, niin silloinhan se naapuri on hereillä jo/vielä eikä asia voi haitata.

Välillä meilläkin yöllä herää siihen, kun yläkerrassa puhutaan.
Kerran ihan päiväsaikaan siellä yläkerran mamma saarnas tyttärelleen kuin "Saatanan saamaton sä olet!" ja kaikki huorittelut ja itkut kuuluu alakerrasta.. Kiva asua tässä välissä, kun meiän 3v on erityisen haastava joka kiekuu ja huutaa kokoajan.

Saa, kukas sun töissäkäymisistä tietää.

Tunnustan että käyn itse usein öisin suihkussa. Meidän talossa seinät on kuin paperia, mutta koska itsekin kuuntelen naapurien musiikit ja tv:t, riitelyt, pierut ja ruonlaitot, niin en todellakaan viitsi välittää. Hui kamala jos suihkussa käynti jonkun yöunia häiritsee.

Yhteistyössä